Με συναρπαστικό τρόπο και άφθονο θέαμα ξεκίνησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP στο Losail του Κατάρ. Μεγάλος νικητής του πρώτου αγώνα της σεζόν ήταν ο Maverick Vinales με Yamaha, ο οποίος όχι μόνο αντιστάθηκε στην αρμάδα των Ducati, αλλά κατάφερε να πάρει τη νίκη μέσα από τα χέρια τους.
Ο Ισπανός της Yamaha ξεκίνησε καλά τον αγώνα και έμεινε στο group των πρωτοπόρων στο πρώτο μισό του αγώνα. Όταν αισθάνθηκε άνετα άρχισε να ανεβάζει ρυθμό και πέρασε σταδιακά στη 2η θέση. Εκεί, δεν άργησε να επιτεθεί στον πρώτο Pecco Bagnaia και τελικά να πάρει την πρώτη θέση στην οποία έμεινε μέχρι το τέλος. Η πρώτη νίκη της χρονιάς λοιπόν πάει στον Vinales και τη Yamaha.
Μάχη για τη 2η θέση με νικητή τον Zarco
Τρομερή μάχη είχαμε για τη δεύτερη θέση στους τελευταίους γύρους μεταξύ των Bagnaia, Zarco και Mir. Οι δύο αναβάτες της Ducati, Johann Zarco και Pecco Bagnaia έδειχναν ότι ελέγχουν τις θέσεις στο βάθρο, αλλά ο πρωταθλητής της Suzuki είχε αντίθετη άποψη.
Στην προτελευταία στροφή πέρασε δεύτερος και έδειχνε να κλέβει τη δόξα από τις Ducati, αλλά τα όνειρά του έσβησαν όταν βγήκαν στην τελική ευθεία. Εκεί, η δύναμη των Ducati τον ανάγκασε να μείνει στη 4η θέση με τον Zarco να τερματίζει δεύτερο και τον Bagnaia τρίτο.
Εξαιρετική εμφάνιση από την Aprilia, απογοήτευση για Miller
Στη 5η θέση τερμάτισε ο Fabio Quartararo με τη δεύτερη εργοστασιακή Yamaha έχοντας πολύ κοντά πίσω του τον Alex Rins με τη δεύτερη εργοστασιακή Suzuki. Εξαιρετική ήταν η εμφάνιση του Aleix Espargaro ο οποίος έφερε την Aprilia στη 7η θέση αφήνοντας πίσω του τον αδερφό του Pol Espargaro με τη Repsol Honda.
Στη δεκάδα μπήκαν επίσης οι Jack Miller και Enea Bastianini. Οι δύο αναβάτες σίγουρα είχαν διαφορετικά συναισθήματα μετά το τέλος του αγώνα καθώς ο μεν Miller με την εργοστασιακή Ducati φάνηκε κατώτερος των προσδοκιών, ενώ από την άλλη ο rookie Bastianini, στον πρώτο του αγώνα, τερμάτισε μέσα στη δεκάδα.
Αρκετά πίσω ο Rossi και οι KTM
Μέτρια ήταν η εμφάνιση του Valentino Rossi ο οποίος τερμάτισε μόλις στη 12η θέση με την Petronas Yamaha, ενώ καταστροφικός ήταν ο αγώνας του Franco Morbidelli με τη δεύτερη Petronas Yamaha στη 18η θέση. Ταχύτερη KTM ήταν εκείνη του Miguel Oliveira με τη 13η θέση, ενώ πτώση σημείωσαν οι Alex Marquez, Takaaki Nakagami και Danilo Petrucci.
Επόμενος αγώνας σε μία εβδομάδα στην ίδια πίστα του Κατάρ.
Πηγή: Zougla.gr

Ανδρέας Ιακώβου, Μωυσής Ατζάμη, Ηρακλής Πελεντρίδης και Iehab Hallab. Ξάφρισαν τα βραβεία στο BMU στις Σέρρες!
Το έχουμε πει εκατοντάδες φορές εδώ στο car.com.cy: σε ποσοστά άνω του 90%, Κύπριος που ταξιδεύει για αγώνα στο εξωτερικό επιστρέφει πίσω με διακρίσεις. Διακρίσεις για τον ίδιο τον οδηγό, για τους χορηγούς του, για τη χώρα του, για τους φίλους του και πάνω απ’ όλα για την οικογένειά του.
Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε τα τέσσερα ονόματα του σημερινού μας τίτλου. Οδηγοί που βρέθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών για τους δύο τελευταίους γύρους του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Και οι τέσσερις επέστρεψαν στην Κύπρο με γεμάτες βαλίτσες – όχι μόνο από εμπειρίες, αλλά και από βάθρα! Ο καθένας ξεχώρισε στη δική του κατηγορία, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι Κύπριοι αναβάτες έχουν το ταλέντο, την πειθαρχία και το πάθος να σταθούν επάξια απέναντι σε κορυφαίους συναθλητές με αμέτρητες ώρες στην πίστα.
Μια δυνατή παρουσία που κλείνει τη φετινή χρονιά με τον καλύτερο τρόπο και μας γεμίζει περηφάνια για το επίπεδο του κυπριακού motorsport.
Ανδρέας Ιακώβου
Ο Ανδρέας, όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, ακολούθησε φέτος σχεδόν ολόκληρο το καλεντάρι του BMU Europe RR Championship και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria. Ταξίδεψε σε πέντε διαφορετικές χώρες, φέρνοντας πίσω μαζί του πολλά βάθρα. Με τις δύο τρίτες θέσεις του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε, ο Ανδρέας κατακτά επίσημα την τρίτη θέση overall στην κατηγορία STK600 του BMU!
Τεράστιο μπράβο στον Ανδρέα – και αναμένουμε τα νέα του για την επόμενη χρονιά.
Μωυσής Ατζάμη
Ο Μωυσής, όπως και οι επόμενοι δύο αθλητές, συμμετείχε μόνο στους έξι αγώνες του BMU που έγιναν στις Σέρρες. Έδειξε τα δόντια του το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατακτώντας δεύτερη θέση και στους δύο αγώνες της κατηγορίας STK600.
Ίσως έφταιξε που τον… προκαλέσαμε λίγο πριν φύγει για την Ελλάδα, ή ίσως απλά το έχει! Γιατί για να μπεις σε τέτοιου είδους αγώνες με την ελάχιστη δυνατή προπόνηση και να επιστρέψεις με βάθρα, δεν είναι απλώς μια συνηθισμένη μέρα στην καθημερινότητα.
Iehab Hallab
Ο Iehab έφτασε στην Ελλάδα ήρεμος και με χαμηλούς τόνους – όπως πάντα. Όπως τον ξέρουμε κι από τα track days της Achna Speedway. Διακριτικά, έκανε τη δουλειά του με συνέπεια και έφυγε αθόρυβα, αφήνοντας πίσω του μόνο αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους.
Επιστρέφει με δύο πρώτες θέσεις στην κατηγορία F600. Και την ίδια στιγμή, με μόλις έξι συμμετοχές στους δεκαέξι αγώνες, κατάφερε να ολοκληρώσει το πρωτάθλημα στην τρίτη θέση της γενικής – αποδεικνύοντας πως η ουσία μετρά περισσότερο από την παρουσία.
Ηρακλής Πελεντρίδης
Με το ίδιο ύφος θέλουμε να μιλήσουμε και για τον Ηρακλή. Ένας από τους πιο επιθετικούς οδηγούς που έχουμε δει ποτέ, με οδήγημα που ξέρει να φέρνει αποτελέσματα. Κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση της F600 το Σάββατο, κάνοντας το 2 στα 2, αφού στην πρώτη του συμμετοχή στις αρχές της χρονιάς είχε πάρει την πρώτη θέση.
Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους οδηγούς, οι οποίοι απέδειξαν πως αν είχαν τον χρόνο, τις οικονομικές δυνατότητες και –πάνω απ’ όλα– τη στήριξη από το κράτος, θα επέστρεφαν με κατακτήσεις πρωταθλημάτων.
Όλα όσα γράψαμε έγιναν χάρη στη στήριξη λίγων χορηγών, των οικογενειών και των φίλων τους, αλλά και από τον “κλεμμένο” χρόνο του μεροκάματου. Μπράβο σε όλους!
Σχετικά με το BMU European Road Racing Championship
Το BMU European Road Racing Championship (BMU ECRR) είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δρόμου που διοργανώνει η Balkan Motorcycle Union – μια περιφερειακή ένωση της FIM Europe, μελών των Βαλκανίων (Ρουμανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Μολδαβία, Βόρεια Μακεδονία, Κύπρος, Βοσνία-Ερζεγοβίνη).
- Το BMU ECRR πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτό τόσο σε μεμονωμένους αναβάτες όσο και σε εθνικές ομάδες.
- Περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες μοτοσυκλετών (όπως 125 SP, Moto3, Supersport 300, SuperStock 600/1000, Superbike, Formula 600 & 1000, R7 και Moto-Classic), σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe.
- Προσφέρει μια πλατφόρμα για ερασιτέχνες και ημιεπαγγελματίες αναβάτες των Βαλκανίων να ανταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο και λειτουργεί παράλληλα με τα τοπικά πρωταθλήματα (όπως το Ελληνικό).
