F1

30 Mar, 2021 Ώρα 14:10

Δεν φαντάζεστε για ποιον λόγο εγκατέλειψε ο Alonso

Thumbnail

Ήταν ένα από τα πρόσωπα του Grand Prix του Μπαχρέιν. O Fernando Alonso επέστρεψε στη Formula 1 με τα χρώματα της Alpine, αποδεικνύοντας πως παρά τα χρονάκια του η καρδιά του το λέει ακόμα. 

Close

O 40χρονος Ισπανός ξεκίνησε ιδανικά τον αγώνα του Sakhir, είχε βρει ρυθμό και ήταν μέσα στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ωστόσο, στα μέσα περίπου του GP, αισθάνθηκε ότι κάτι δεν πάει καλά με το μονοθέσιό του. Η ομάδα μείωσε την απόδοση του power unit και ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής συνέχισε.

 

Close

 

Μετά το δεύτερο pit stop όμως αντιμετώπισε και δεύτερο πρόβλημα. Αυτό ήταν και το πιο παράξενο, γιατί τα φρένα άρχισαν να θερμαίνονται απότομα και οδηγός να μην έχει σωστή αίσθηση.

Close

Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της Alpine F1 Team, Marcin Budkowski, τη ζημιά την έκανε ένα σακουλάκι από σάντουιτς! Κάποιος το έφαγε και πέταξε το περιτύλιγμα στο έδαφος. Το πήρε ο αέρας και το κόλλησε στους πίσω αεραγωγούς των φρένων του μονοθεσίου του Alonso, προκαλώντας πολύ μεγάλη ζημιά στο σύστημα πέδησης.

Ο Fernando δεν μπορούσε να φρενάρει κι έτσι η ομάδα πήρε την απόφαση να τον τραβήξει στα pits.

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.