Το Porsche 550 Spyder είναι ένα πραγματικά ενδιαφέρον exclusive αυτοκίνητο και κάθε ένα από αυτά που έχουν παραχθεί, έχει την δική του ιστορία. Οπως αυτό του άρθρου μας το οποίο μόλις πριν μερικές μέρες βρέθηκε κλειδωμένο σε ένα Container στην Νότια Καλιφόρνια των Η.Π.Α. Όχι απλά κλειδωμένο. 35 χρόνια κλειδωμένο για να είμαστε πιο ακριβείς!

Είναι ένα από τα πιο σπάνια μοντέλα της μάρκας με το συγκεκριμένο να έχει παραχθεί σε μόνο 90 κομμάτια. Το μοναδικό αυτό κλασικό σπορ Porsche βρέθηκε από τον Bobby Green, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης του Old Crow Speed shop όπου ασχολείται με κλασικές μοτοσυκλέτες! Εξού και ο λόγος για τον οποίο ήταν και στην περιοχή. Συγκεκριμένα για να κοστολογήσει μια προσωπική συλλογή από κλασικές μοτοσυκλέτες της οποίας ο ιδιοκτήτης έφυγε από την ζωή. Εκεί ο Green βρέθηκε μπροστά σε ένα αυτοκινητιστικό θαύμα αφού στον ίδιο χώρο βρήκε ένα container μέσα στο οποίο κρυβόταν μια ολοκοκκινη Porsche 550 Spyder σε φοβερά καλή κατάσταση. Ο ίδιος είπε ότι είναι σαν να βρίσκεις έναν μονόκερο τον οποίο την ίδια στιγμή καβαλάει ένας μεγαλοπόδαρος. Τόσο απίστευτο!

Μετά από λίγο ψάξιμο βρέθηκε και η ιστορία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Με την βοήθεια ενός εμπειρογνώμονα και μοναδική ταυτότητα το chassis number (0069) του αυτοκινήτου ο Green βρήκε ότι το αυτοκίνητο παράχθηκε το 1955. Το διθέσιο σπορ ήταν το νούμερο 69 στην γραμμή παραγωγής των 90 συνολικά που είχαν παραχθεί. Ο πρώτος ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου το χρησιμοποίησε σε αγώνες και ακολούθως το 1963 το πούλησε για 2000 δολάρια στον τελικό ιδιοκτήτη ο οποίος το έφερε στην αρχική του μορφή και το φύλαξε στο container μιας και η αγάπη του για το μηχανοκίνητο γύρισε στις κλασικές μοτοσυκλέτες.
Βάση όσων διαβάσαμε το αυτοκίνητο είναι σχεδόν ολοκληρωτικά αυθεντικό και παρά τα πολλά χρόνια η κατάσταση του είναι απίστευτα εξαιρετική. Μηδαμινή σκουριά σημαίνει ζωή στο αυτοκίνητο.
Ο Bobby Green βρήκε ήδη αγοραστή για το αυτοκίνητο αλλα δεν μίλησε καθόλου για το ποσό το οποίο πωλήθηκε. Είμαστε σίγουροι ότι ένα Porsche 550 Spyder σε τέτοια κατάσταση σίγουρα θα αξίζει κάποια εκατομμύρια δολάρια!
Δείτε πιο κάτω το βίντεο που φτιάχτηκε μετά την εύρεση του αυτοκινήτου.

Η αγωνιστική Jaguar D-Type του 1954, πωλείται όσο μια Bugatti Tourbillon!
Στα χέρια του Σερ Στέρλινγκ Μος, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά των 24 ωρών του Le Mans εκείνη τη χρονιά.
Δεν υπάρχουν πολλά κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, με τη χάρη και φινέτσα της Jaguar D-Type. Και σίγουρα είναι ακόμα λιγότερα αυτά που έχουν τη δική της αξία μεταπώλησης, μετά από 7 και πλέον δεκαετίες.

Η συγκεκριμένη δεν πρόκειται να καταρρίψει το ιστορικό ρεκόρ, που κρατάει από το 2016, όταν η D-Type που θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1956, τίναξε στον αέρα το μπλοκ δημοπρασιών με το εκπληκτικό ποσό των 21,78 εκατομμυρίων δολαρίων!

Όμως, η Broad Arrow Auctions, που θα τη βγάλει στο σφυρί, στις αρχές Μαρτίου, εκτιμά ότι θα πουληθεί μεταξύ 6,5 και 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων, όσο δηλαδή κοστίζει μια ολοκαίνουργια Bugatti Tourbillon, μαζί με τα… παρελκόμενα.

Τι είναι αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη D-Typer τόσο ξεχωριστή. Πέραν της άριστης λειτουργικής της κατάστασης, είναι το γεγονός ότι ελάχιστα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής έχουν τόσο πλούσια αγωνιστική δράση. Αναμφίβολα η κορυφαία στιγμή της,. Ήταν ο εμβληματικός αγώνας του Le Mans το 1954, όταν με τον θρυλικό Σερ Στέρλινγκ Μος και τον Πίτερ Γουόκερ, σημείωσε τους καλύτερους χρόνους στα δοκιμαστικά.
Δυστυχώς, δεν κατάφερε ποτέ να ολοκληρώσει τον αγώνα, καθώς η Jaguar την απέσυρε, λόγω ξαφνικού προβλήματος στο σύστημα πέδησης.
