Με στόχο τη διάθεση αυθεντικών ανταλλακτικών στους συλλέκτες για τα αγαπημένα τους κλασσικά αυτοκίνητα, η σειρά “Heritage Parts” της Stellantis επεκτείνεται με ακόμα περισσότερους κωδικούς.
Ανάμεσα στις διάφορες δραστηριότητες του τμήματος Heritage της Stellantis, του οργανισμού που είναι επιφορτισμένος με τη διατήρηση και προώθηση της ιστορικής κληρονομίας των Fiat, Alfa Romeo, Abarth και Lancia, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η σειρά “Heritage Parts”, μιας πρωτοβουλίας σε συνεργασία με την Mopar που σαν σκοπό έχει την παροχή αυθεντικών ανταλλακτικών για τα κλασσικά αυτοκίνητα των παραπάνω μαρκών.
Η σειρά εγκαινιάστηκε το 2019 με ένα από τα πλέον αγαπημένα αυτοκίνητα, την Lancia Delta HF Integrale, συνεχίστηκε με την εκρηκτική Alfa Romeo 147 GTA, ενώ στο ίδιο πλαίσιο αναπτύχθηκε και μια αποκλειστική σειρά περιποίησης για κλασσικά αυτοκίνητα.
Η μοναδικότητα των προϊόντων της σειράς “Heritage Parts” έγκειται στο γεγονός ότι έχουν χρησιμοποιηθεί τα αυθεντικά καλούπια και υλικά, έτσι ώστε τα ανταλλακτικά να μην διαφέρουν στο ελάχιστο από τα εξαρτήματα που είχαν τοποθετηθεί κατά την παραγωγή των αυτοκινήτων. Με αφορμή και την επιτυχία που γνώρισαν οι πρώτοι κωδικοί της σειράς, η Heritage διευρύνει τη γκάμα με ακόμα 7 στοιχεία φανοποιείας για την Lancia Delta HF Integrale Evoluzione. Συγκεκριμένα πλέον διαθέσιμα είναι τα αυθεντικά πάνελς για το καπό, τα φτερά, αλλά και τις πόρτες του αυτοκινήτου. Το υλικό κατασκευής, χάλυβας χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα, είναι το ίδιο ακριβώς με εκείνο που χρησιμοποιούταν κατά την παραγωγή του μοντέλου, ενώ έχει βελτιωθεί μέσω της διαδικασίας του γαλβανισμού.
Σε συνδυασμό με τη νέα παραγωγή ανταλλακτικών, η Heritage προσφέρει μια ακόμα σειρά αυθεντικών στοιχείων που αφορούν στο αμάξωμα και στα μηχανικά μέρη, για τις Alfa Romeo GTV/Spider, Alfa Romeo GT, Alfa Romeo 147, Alfa Romeo 156, Fiat Coupé και Fiat Barchetta. Τα παραπάνω μοντέλα που είναι ιδιαίτερα αγαπητά και στην Ελληνική αγορά, χάρη στα αυθεντικά ανταλλακτικά εξασφαλίζουν όχι μόνο τη σωστή λειτουργία τους, αλλά και την αξία τους, αφού αποτελούν ήδη κλασσικά αυτοκίνητα.
Τα “Heritage Parts” είναι διαθέσιμα, τόσο μέσω του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου των μαρκών, όσο και διαδικτυακά μέσω της Mopar.
Στο σφυρί μία από τις πιο σπάνιες Corvette όλων των εποχών!
H 1957 Corvette SS Project XP-64 της Chevrolet, το πνευματικό τέκνο της Zora Arkus-Duntov, θα βγει σε όλο το μπλοκ δημοπρασιών της RM Sotheby’s, στα τέλη Φεβρουαρίου, με εκτιμήσεις να τοποθετούν την αξία του μεταξύ 5 και 7 εκατομμυρίων δολαρίων.
Όχι μόνο γιατί είναι ένα σπάνιο κομμάτι αγωνιστικής ιστορίας, αλλά γιατί είναι επίσης ένα από τα καλύτερα σχέδια της αμερικανικής μάρκας, με την προσωπική σφραγίδα του Zora Arkus-Duntov, ενός επιτυχημένου οδηγού αγώνων αντοχής, που αργότερα διέπρεψε ως σχεδιαστής αγωνιστικών μοντέλων.
Αρχικά, η General Motors έπαιξε με την ιδέα να τοποθετήσει έναν κινητήρα Chevy σε Jaguar E-Type, αλλά ο Arkus-Duntov είχε μεγαλύτερα σχέδια. Ξεκίνησε να δημιουργήσει ένα ειδικά κατασκευασμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο ξεκίνησε τη ζωή του σε μια ήσυχη γωνιά του Chevrolet Engineering Center.
Το αμάξωμα του αγωνιστικού, κατασκευάστηκε από μαγνήσιο και είχε ως στόχο να είναι όσο το δυνατόν πιο βελτιωμένο και πιο ελαφρύ τα 839 κιλά, επιβεβαιώνουν ότι έγινε καλή δουλειά.
Η ισχύς προέρχεται από έναν V8 εξοπλισμένο με εκκεντροφόρο υψηλής απόδοσης, κυλινδροκεφαλές αλουμινίου και ψεκασμό καυσίμου, απόδοσης περίπου 300 ίππων. Ο κινητήρας συνδυάστηκε με χειροκίνητο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων.
Το αυτοκίνητο έκανε το ανταγωνιστικό του ντεμπούτο στις 12 Hours of Sebring το 1957. Ενώ το XP-64 αποδείχθηκε αμέσως γρήγορο, αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας κατά τη διάρκεια του αγώνα και το σώμα από μαγνήσιο έκανε την καμπίνα αφόρητα ζεστή.
Καθώς έπρεπε να αποσυρθεί, η Chevy πιστεύεται ότι είχε σχεδιάσει μια σειρά αναβαθμίσεων για αυτό που θα του επέτρεπαν να είναι ανταγωνιστικό στις 24 Ώρες του Le Mans εκείνης της χρονιάς . Ωστόσο, η Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων συμφώνησε να τερματίσει τις υποστηριζόμενες, από το εργοστάσιο, αγωνιστικές προσπάθειες λίγο μετά το Sebring, ολοκληρώνοντας σύντομη την αγωνιστική καριέρα της XP-64.