Moto

20 Jun, 2021 Ώρα 19:12

MotoGP Γερμανίας: Νίκη του Marquez στο Sachsenring

Thumbnail

Έπρεπε να περιμένει 581 ημέρες για να βρεθεί ξανά στην κορυφή του βάθρου και να πανηγυρίσει ξανά τη νίκη. Ο Marc Marquez στην αγαπημένη του πίστα του Sachsenring δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του κυριαρχώντας απόλυτα. Ο αναβάτης της Repsol Honda σαν να περίμενε ακριβώς αυτόν τον αγώνα για να δείξει ξανά το απίθανο ταλέντο του κατακτώντας μια ιστορική νίκη τόσο για τον ίδιο όσο και για τη Honda.

Close

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο καταπληκτικός Miguel Oliveira με την εργοστασιακή KTM. Ο Πορτογάλος απέδειξε ότι είναι ίσως ο πιο φορμαρισμένος αναβάτης αυτήν τη στιγμή στο grid και για 3ο συνεχόμενο αγώνα ανέβηκε στο βάθρο. Ο Fabio Quartararo ήταν εκείνος που κράτησε τη σημαία της Yamaha ψηλά τερματίζοντας στη 3η θέση. Μάλιστα ο Γάλλος αύξησε τη διαφορά του στη βαθμολογία από το δεύτερο Zarco στους 22 βαθμούς παίρνοντας μια ανάσα για τη συνέχεια.

 

Close

 

Επιβεβαίωση για την KTM, ναυάγιο για Suzuki-Yamaha

Close

Τη σημαντική άνοδο της KTM επιβεβαίωσε και ο Brad Binder στη Γερμανίας τερματίζοντας στη 4η θέση. Μάχη είχαμε για τη 5η θέση με τους εργοστασιακούς αναβάτες της Ducati να τα δίνουν όλα μέχρι τον τελευταίο γύρο. Ο Pecco Bagnaia επικράτησε του Jack Miller με τον Αυστραλό να παραμένει στη 3η θέση της βαθμολογίας. Στη δεκάδα βρέθηκαν επίσης οι Aleix Espargaro με Aprilia, Zarco (Ducati), Mir (Suzuki) και Pol Espargaro (Honda).

Τραγικές ήταν οι εμφανίσεις των Morbidelli και Vinales οι οποίοι τερμάτισαν στις τελευταίες θέσεις, ενώ ο Valentino Rossi διασώθηκε μπαίνοντας στους βαθμούς. Επόμενος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP πραγματοποιείται στο Assen της Ολλανδίας στις 27 Ιουνίου.

Αποτελέσματα αγώνα

Βαθμολογία Πρωταθλήματος

15 Apr, 2024 Ώρα 18:19

MotoGP USA: O Bat-Mav χτύπησε δυνατά!

Thumbnail

O Maverick Viñales έγινε ο πρώτος αναβάτης στην σύγχρονη ιστορία (από το 2002 και μετά στην 4χρονη εποχή) των MotoGP που καταφέρνει να πάρει νίκη με τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές στη μεγάλη κατηγορία, καθώς επικράτησε στο Grand Prix της Αμερικής με την Aprilia.

Close

Μετά το απίστευτο ρεκόρ που έκανε το Σάββατο στις Κατατακτήριες Δοκιμές και τη νίκη που πέτυχε με άνεση στον Αγώνα Sprint, o BatMAv με το σήμα του Batman στο κράνος του, ήταν το φαβορί για τη νίκη και στον Αγώνα της Κυριακής.

 

Close

 

Όμως ξεκινώντας ο αγώνας τα πράγματα έδειχναν δύσκολα για τον Ισπανό, καθώς μετά από μια κακή εκκίνηση βρέθηκε μόλις στη 11η θέση, μετά από επαφή με τον Bagnaia (Ducati). Πρώτος είχε στρίψει ο Pedro Acosta (GASGAS/KTM), που έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση και εκμεταλλεύτηκε τα λάθη των αντιπάλων του, ενώ οι Jorge Martin (Ducati) και Jack Miller (KTM) ακολουθούσαν. Ο Μarc Marquez (Ducati) μπήκε και αυτός στο παιχνίδι, ενώ μια επαφή του με τον Miller στο 2ο γύρο επέτρεψε στον Bagnaia να περάσει στη δεύτερη θέση.

Close

 

 

Μπροστά ο Martin προσπαθούσε απεγνωσμένα να περάσει τον Acosta, ώστε να εκμεταλλευτεί το μαλακό πίσω ελαστικό που είχε, αλλά για κάθε κίνηση του Martin, ο 19χρονος Acosta είχε την απάντηση.

 

 

Τελικά ο αναβάτης της Prima Pramac κατάφερε να περάσει μπροστά και βλέποντάς το, αμέσως ο Marquez επιτέθηκε γρήγορα και πέρασε τους Bagnaia και Acosta. Φτάνοντας τον Martin, o 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής προσπάθησε να τον περάσει στην τελευταία στροφή του πέμπτου γύρου, ενώ και πιο πίσω, Acosta και Bagnaia μας χάριζαν ωραίες μάχες.

Μάχες και προσπεράσεις ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα για την κορυφή, μέχρι που στον 11ο γύρο, ο Marquez πέρασε τον Acosta για να ανέβει στην πρώτη θέση. O επτά φορές νικητής στην πίστα της COTA (Circuit Of The America), λίγες στιγμές αργότερα, έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στην 11η στροφή, μετά από πρόβλημα που αντιμετώπισε με το μπροστινό του φρένο και έπεσε από την πρώτη θέση.

 

 

Αυτο άφησε τον Acosta στην πρώτη θέση, που σε ηλικία 19 χρονών και 325 ημερών θα μπορούσε να γίνει ο νεότερος οδηγός της ιστορίας που θα ανέβαινε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη μεγάλη κατηγορία. Όμως σύντομα άρχισε να νιώθει την πίεση του Viñales, ο οποίος είχε ήδη περάσει τους Bagnaia και Martin και πλέον ήταν πίσω του. Ο αναβάτης της Aprilia πέρασε στην πρώτη θέση στον 13ο γύρο, στην 11η στροφή, ενώ μετά από μερικές μάχες κατάφερε να την κρατήσει και να ανοίξει λίγο τη διαφορά στους τελευταίους γύρους.

Έφτασε μέχρι την καρό σημαία με πάνω από μισό δευτερόλεπτο διαφορά, για να γράψει ιστορία παίρνοντας τη νίκη και είναι μάλιστα ο πρώτος οδηγός φέτος που παίρνει τους 37 βαθμούς των δύο αγώνων του Σαββατοκύριακου, ενώ η απόλυτη κυριαρχία του επισφραγίστηκε και με το ρεκόρ γύρου σε διάρκεια αγώνα, αλλά και με το ρεκόρ συνολικής διάρκειας αγώνα, στο οποίο είναι 5” ταχύτερος από το περσινό ρεκόρ του Alex Rins. Από την πλευρά του ο Acosta πήρε το δεύτερο βάθρο του, μόλις στον τρίτο του αγώνα και έγινε ο νεότερος με δύο συνεχόμενα βάθρα στην ιστορία.

Η μάχη για την τρίτη θέση εκτυλίχθηκε μεταξύ των Ducati των Enea Bastianini  και Jorge Martin, με τον Ιταλό να καταφέρνει να περάσει μπροστά και να συμπληρώσει το βάθρο, αφήνοντας τον Ισπανό τέταρτο. Με αυτή την κίνηση, ο Bastianini πέρασε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας και μείωσε την διαφορά από τον Martin.

 

 

O Bagnaia έκανε έναν μέτριο αγώνα στην πέμπτη θέση, αντιμετωπίζοντας και πάλι προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών του. Πίσω του ο πολύ καλός Fabio Di Giannantonio (Ducati). Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Aleix Espargaro (Aprilia), Marco Bezzecchi (Ducati), Brad Binder (KTM) και Raul Fernandez (Aprilia). H Yamaha και η Honda για άλλη μια φορά αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα και έμειναν στην 12η θέση ο Fabio Quartararo (Yamaha) και στην 16η θέση ο Luca Marini (Honda).