F1

08 Jul, 2021 Ώρα 10:54

O κορωνοϊός χτυπά τη Formula 1

Thumbnail

Οι μεταλλάξεις και η ανησυχητικά αυξητική τάση των κρουσμάτων Covid-19 προκαλούν μεγάλα προβλήματα και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ορισμένες χώρες, όπως η Αυστραλία, λαμβάνουν έκτακτα μέτρα για να αντιμετωπίσουν το τέταρτο κύμα της πανδημίας.

Close

Λόγω του περιορισμού στον αριθμό των ταξιδιωτών και την επιβολή υποχρεωτικής καραντίνας στην οποία προχώρησε η Αυστραλία, οι διοργανωτές της Formula 1 υποχρεώθηκαν να ακυρώσουν οριστικά τον αγώνα στη συγκεκριμένη χώρα.

 

Close

 

Το Grand Prix της Αυστραλίας δεν θα πραγματοποιηθεί τελικά, με τη FIA και τη Liberty Media να αναζητούν τρόπο για να διατηρήσουν τα 23 προγραμματισμένα GP στο φετινό καλεντάρι.

Close

Η F1 επιχειρεί ήδη να βρει πίστα για να αντικαταστήσει το κενό στις 21 Νοεμβρίου και, όπως δήλωσε ο CEO του αθλήματος, Stefano Domenicali, υπάρχουν αρκετές επιλογές, αλλά πριν τη σχετική ενημέρωση πρέπει να γίνεται λεπτομερής ανάλυση.

«Είμαστε απογοητευμένοι με την εξέλιξη αυτή, αλλά θα μπορέσουμε να προσφέρουμε ένα πρωτάθλημα 23 αγώνων. Εξετάζουμε αρκετές λύσεις για να καλύψουμε το κενό της Αυστραλίας. Τις επόμενες μέρες θα επεξεργαστούμε όλες τις επιλογές και μόλις οι συζητήσεις ολοκληρωθούν θα επανέλθουμε με περαιτέρω ενημερώσεις» είπε ο ισχυρός άνδρας της Formula 1.

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.