Επεισοδιακά ξεκίνησε η Formula 1 μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα. Η βροχή προκάλεσε πολλά προβλήματα στις κατατακτήριες του Grand Prix του Βελγίου, με τη διαδικασία να διακόπτεται για αρκετά λεπτά στο Q3 λόγω του ατυχήματος του Norris και του μεγάλου όγκου νερού που είχε μαζευτεί σε πολλά σημεία της πίστας.

Τελικά, τον καλύτερο χρόνο στην περιβόητη πίστα του Spa Francorchamps σημείωσε ο Max Verstappen. Τις εντυπώσεις ωστόσο κέρδισε ο George Russel ο οποίος έκανε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο με Williams, αφήνοντας τρίτο τον Lewis Hamilton. O νεαρός το πανηγύρισε σαν νίκη, αποδεικνύοντας ότι είναι φτιαγμένος από το μέταλλο των πρωταθλητών.

Τέταρτος ήταν ο Daniel Ricciardo και πέμπτος ο Sebastian Vettel. Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Gasly, Perez, Bottas, Ocon και Norris. Ο τελευταίος είχε ένα σφοδρό ατύχημα στη διάσημη στροφή Eau Rouge που έκοψε την ανάσα όλων. Ευτυχώς ο νεαρός Βρετανός βγήκε από το διαλυμένο μονοθέσιο της McLaren χωρίς να πάθει το παραμικρό.

Μέχρι τότε έκανε τους ταχύτερους χρόνους, δείχνοντας ότι μπορεί να πάρει και την pole position. Μάλιστα, ο Vettel διέκοψε την προσπάθειά του και πήγε κατευθείαν στο σημείο προκειμένου να διαπιστώσει αν ο νεαρός είναι καλά στην υγεία του.

Η Ferrari απογοήτευσε, με τους Leclerc και Sainz να μην μπορούν καν να μπουν στο Q3 και να περιορίζονται στην 11η και 13η θέση αντίστοιχα.
Αν αύριο επικρατούν οι ίδιες καιρικές συνθήκες, ο αγώνας θα είναι άκρως εντυπωσιακός, όπως ανέφερε και ο Hamilton. Τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως οι Bottas και Stroll «κουβαλούν» ποινή πέντε θέσεων από το προηγούμενο GP.
Αναλυτικά η κατάταξη:

Πηγή: Zougla.gr

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010
Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.
Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.
Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,
Close
είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.
Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.
Close Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.
Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.
