F1

02 Sep, 2021 Ώρα 16:32

O ένας και μοναδικός Kimi Raikkonen

Thumbnail

Δεν υπάρχει κανείς που μπορεί να συγκριθεί μαζί του. Το προσωνύμιο «iceman» έχει μείνει στην ιστορία. Μόνο αυτός, ο πιο αντιδημοσιογραφικός, ο οδηγός που σπάνια χαμογελούσε και ακόμα πιο σπάνια εμφανιζόταν στις κάμερες, έγινε τόσο αγαπητός.

Close

Οπαδοί και συναθλητές τον λάτρεψαν. Δεν αναμείχθηκε ποτέ σε ίντριγκες, δεν έπαιξε ποτέ παιχνίδια, ήταν πάντα καθαρός, γρήγορος και ατρόμητος. Το μεγαλύτερο παράσημο της σπουδαίας καριέρας του δεν ήταν το πρωτάθλημα που κατέκτησε με τη Ferrari, αλλά ο σεβασμός που απέσπασε από όλους στη Formula 1.

 

Close

 

Ο μεγάλος Kimi Raikkonen ανακοίνωσε πως αποχωρεί από την F1 στο τέλος της σεζόν, έπειτα από 18 χρόνια δράσης. Φίλοι και συνάδελφοι μόνο καλά λόγια έχουν να πουν για την προσωπικότητα, τον χαρακτήρα και το αγωνιστικό πνεύμα του Φινλανδού.

Close

 

 

Στην ανακοίνωση της αποχώρησής του ο Kimi έγραψε:

«Αυτό ήταν. Αυτή θα είναι η τελευταία σεζόν μου στη Formula 1. Είναι μια απόφαση που πήρα τον περασμένο χειμώνα. Δεν ήταν εύκολη απόφαση αλλά μετά από αυτή τη χρονιά θα είναι ώρα για καινούρια πράγματα. Παρ΄ όλα αυτά, η σεζόν ακόμα είναι στο μέσον της. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τις ομάδες που έτρεξα, όλους όσοι ενεπλάκησαν στην αγωνιστική μου καριέρα και ιδιαίτερα όλους εσάς τους σπουδαίους οπαδούς, που ζητωκραυγάσατε για εμένα όλο αυτόν τον καιρό. Η Formula 1 μπορεί να τελειώνει για εμένα αλλά υπάρχουν πολλά ακόμα πράγματα στη ζωή που θέλω να γνωρίσω και να απολαύσω. Θα τα λέμε και μετά από όλα αυτά. Ειλικρινά, Kimi».

Η F1 ετοίμασε ένα όμορφο βίντεο, με τις πιο αστείες στιγμές του Raikkonen.

 

18 Apr, 2025 Ώρα 08:33

F1 Saudi Arabia: Πασχαλιάτικα Grand Prix υπό το φως των προβολέων

Thumbnail

Μετά το Grand Prix στην Ιαπωνία ( 4-6 Απριλίου), το Grand Prix στο Μπαχρέιν (11-13 Απριλίου) σειρά έχει το Grand Prix στη Σαουδική Αραβία (18-20 Απριλίου). Πασχαλιάτικα θα έχουμε αγώνα στη F1 και ευτυχώς που δεν είναι μεσημέρι γιατί τη μάχη θα την κέρδιζε ο οβελίας. Ο αγώνας στη Σαουδική Αραβία θα ξεκινήσει στις 20.00.

Close

Η Τζέντα φτάνει έως το τέλος της στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας. Είναι μια παραθαλάσσια πόλη στη Σαουδική Αραβία και θεωρείται πύλη εισόδου για τους προσκυνητές που κατευθύνονται προς τη Μέκκα, ενώ παράλληλα αποτελεί σημαντικό εμπορικό κέντρο και πολιτιστικό κόμβο. Είναι γνωστή για τη σύγχρονη παραλία της και την ιστορική συνοικία Αλ-Μπαλάντ.

 

Close

 

Για πρώτη φορά αγώνας της F1 στη Σαουδική Αραβία έγινε τον Δεκέμβριο του 2021. Οι τρεις επόμενοι αγώνες έγιναν τον Μάρτιο και φέτος θα γίνει τον Απρίλιο και αυτό γιατί τα επίπεδα θερμοκρασίας, ανέμου και υγρασίας  είναι παρόμοια με αυτά του καλοκαιριού.

Close

Σήμερα Παρασκευή 18 Απριλίου θα γίνουν τα δύο πρώτα ανεπίσημα δοκιμαστικά. Το Practice 1 θα ξεκινήσει στις 16.30 και το Practice 2 στις 20.00

Το Σάββατο 19 Απριλίου το Practice 3 θα γίνει στις 16.30 και στις 20.00 θα ακολουθήσει το Qualifying για την pole position.

Την Κυριακή 20 Απριλίου ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 20.00 υπο το φώς των προβολέων.

 

 

Η πίστα έχει μήκος 6.174 μέτρα και είναι μία από τις ταχύτερες της F1. Δεν θα ήταν υπερβολή αν σας λέγαμε ότι το 80% του αγώνα όλοι οι οδηγοί πηγαίνουν με τέρμα γκάζι. Η πίστα είναι τεχνική. ‘Έχει 16 αριστερές και 11 δεξιές στροφές.

Παρόλο που υπάρχουν τρεις ζώνες DRS, οι προσπεράσεις δεν είναι τόσο εύκολες λόγω έλλειψης έντονων σημείων φρεναρίσματος. Η επιφάνεια της πίστας δεν είναι πολύ τραχιά αλλά οι πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται στα ελαστικά είναι σημαντικές.

 

 

Η επιλογή γομών για τους πρώτους τέσσερις αγώνες αυτής της σεζόν ήταν η ίδια με πέρυσι, αλλά για τον πέμπτο γύρο, η Pirelli έχει κάνει ένα βήμα προς το μαλακό άκρο. Έτσι η τριάδα που θα είναι διαθέσιμη στην Τζέντα έχει: Σκληρή γόμα τη C3, μέση γόμα τη C4 και μαλακή γόμα τη C5. Αυτό είναι εναρμονισμένο με το στόχο, που έχουν θέσει η FIA, η F1 και οι ομάδες για να δημιουργήσουν περισσότερες επιλογές στρατηγικής και επομένως πιο συναρπαστικούς και απρόβλεπτους αγώνες. Στις τέσσερις προηγούμενες διοργανώσεις αυτού του Grand Prix, η μια αλλαγή κυριάρχησε, τόσο όσον αφορά στην αποτελεσματικότητα όσο και στην προτίμηση των ομάδων, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας ανακάτευε λίγο τα πράγματα.