F1

11 Sep, 2021 Ώρα 21:34

Formula 1 Ιταλίας: Νικητής στο Sprint ο Bottas με Mercedes

Thumbnail

Μετά το Silverstone ήταν η σειρά της Monza να φιλοξενήσει τον εμβόλιμο αγώνα Sprint της Formula 1. Ο αγώνας Sprint πραγματοποιείται το Σάββατο και τα μονοθέσια πρέπει να διανύσουν 100 χιλιόμετρα αγώνα που σημαίνει ότι στην πίστα της Monza έπρεπε να κάνουν 18 γύρους. Το stint ήταν όπως καταλαβαίνεται πολύ γρήγορο, ωστόσο δεν έλειψαν τα απρόοπτα.

Close

Τη νίκη πήρε ο Valtteri Bottas με το μονοθέσιο της Mercedes. Ο Φινλανδός ξεκίνησε δυνατά και δεν είχε πρόβλημα να οδηγήσει τον αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος χωρίς να απειληθεί. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Max Verstappen με τη Red Bull Racing Honda, χωρίς να απειλήσει ή να απειληθεί από κανέναν. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Daniel Ricciardo με την McLaren Mercedes ο οποίος είχε ακριβώς πίσω του τον Lando Norris με τη δεύτερη McLaren.

Ο Lewis Hamilton ήταν ο χαμένος της υπόθεσης στον Sprint αγώνα της Monza. Ο Βρετανός μετά την εκκίνηση έδωσε μάχη με τον Norris με αποτέλεσμα να τους περάσει και τους δύο Ricciardo και ο Hamilton να μείνει κολλημένος πίσω από τα δύο McLaren μέχρι το τέλος του αγώνα. Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Leclerc με την Ferrari, ενώ πίσω του είχε τους Sainz, Giovinazzi, Perez και Stroll.

Close

Στον αγώνα της Κυριακής ο Verstappen θα εκκινήσει από την pole position, καθώς ο Bottas θα ξεκινήσει τελευταίος αφού χρησιμοποίησε τον τέταρτο κινητήρα του.

Αποτελέσματα Sprint

 

Close
12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.