Υπάρχουν μερικά υπέροχα μουσεία αυτοκινήτων σε όλο το κόσμο τα οποία για πολλούς petrolheads είναι δύσκολο να επισκεφτούν είτε λόγω απόστασης είτε λόγο του κόστους του ταξιδιού. Φυσικά σήμερα δεν είναι πρόβλημα μιας και οι φωτογραφίες και τα βίντεο που υπάρχουν στο διαδίκτυο "καλύπτουν" κατα κάποιο τρόπο το κοινό. Για παράδειγμα μπορείς να ζήσεις κανονικά μέσω εικονικής περιήγησης το Μουσείο της Porsche στη Στουτγάρδη από το Google Street View και να απολαύσεις τα εκθέματα ένα-ένα.
Το μουσείο του άρθρου μας όμως ήταν μέχρι τις 27 Σεπτεμβρίου "μυστικό". Χωρίς διαδικτυακές περιηγήσεις, χωρίς βίντεο και φωτογραφίες. Το απολάμβαναν οι θαμώνες της αντιπροσωπείας Volvo όπως και οι επισκέπτες που ήθελαν να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο. Ευτυχώς το κανάλι China UNCUT διόρθωσε αυτή τη κατάσταση και μας έδωσε μια καλή ματιά σε αυτό το μοναδικό μουσείο.

Το μουσείο βρίσκεται στον πρώτο όροφο μιας αντιπροσωπείας Volvo στο Hangzhou της Κίνας κοντά στην έδρα της Geely οι οποίοι είναι και ιδιοκτήτες της σουηδικής μάρκας από το 2010. Από ότι έχουμε καταλάβει ούτε καν οι κάτοικοι της πόλης δεν είχαν ιδέα για το τι έκρυβε η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία. Πόσο μάλλον οι Petrolheads στην ίδια την χώρα.
Σε ταξιδεύει κυριολεκτικά στις πρώτες μέρες της Volvo με εκθέματα όπως PV 4 του 1927 όπως επίσης και με μια έκδοση του ÖV 4 το οποίο ήταν και το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας. Προχωρώντας θα δείς ένα P444 της δεκαετίας του 40 και από τη δεκαετία του 50 το θρυλικό 120 ‘Amazon’.

Κυνηγώντας το βραβείο για το πιο όμορφο από όλα τα εκθέματα, θα δεις ότι υπάρχει και ένα P1800 ES, αν και κάποιοι από εμάς θα προτιμούσαμε την ομορφιά του 780 το οποίο σχεδιάστηκε από τον Ιταλικό οίκο Bertone.
Δείτε το βίντεο και πέστε μας την γνώμη σας!

H εμβληματική SLK Roadster στο μουσείο της Mercedes-Benz
Στο λαμπερό παρελθόν της ανατρέχει η Mercedes, εγκαινιάζοντας την ειδική έκθεση “Youngtimer” που θα διεξαχθεί στο μουσείο της στη Στουτγάρδη, φιλοξενώντας συνολικά 10 οχήματα από τις δεκαετίες του 1990 και του 2000. Μία από τις θεματικές ενότητες της έκθεσης είναι η “Easy Life” όπου κυριαρχεί η SLK 230 Kompressor (σειρά R 170) σε απόχρωση “yellowstone”, το επικοινωνιακό χρώμα για την παρουσίαση του μοντέλου στην αγορά την άνοιξη του 1996. Το χρώμα ανέδειξε την κομψή σιλουέτα του roadster, το οποίο σηματοδότησε τη μεταμόρφωση της μάρκας, δίνοντας το έναυσμα για το λανσάρισμα μιας νέας σειράς μοντέλων που θα άλλαζαν τον ρου της ιστορίας.

Η σειρά R 170 ακροβατούσε μεταξύ coupe και roadster, χάρη στη “vario”, μια ηλεκτροϋδραυλική αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή που εκείνη την περίοδο αποτέλεσε ένα τεχνολογικό θαύμα. Με το πάτημα ενός κουμπιού, αναδιπλωνόταν ομαλά στο πορτμπαγκάζ, μετατρέποντας την SLK 230 Kompressor σε ένα roadster ανοιχτής οροφής. Το εν λόγω σύστημα ανέδειξε τη Mercedes σε πρωτοπόρο και καθιέρωσε ένα νέο πρότυπο στην απόλαυση της οδήγησης κάθε εποχή του χρόνου.

Η SLK 230 Kompressor ήταν το κορυφαίο σε επίπεδο πωλήσεων μοντέλο της σειράς. Ο 4κύλινδρος κινητήρας της, με μηχανικό υπερσυμπιεστή απέδιδε 193 ίππους, ανεβάζοντας σημαντικά το πήχη στην κατηγορία των compact σπορ αυτοκινήτων, ενώ παρείχε μεγάλη ισχύ από χαμηλές στροφές, παραμένοντας ταυτόχρονα εκλεπτυσμένος και αποδοτικός. Η πρώτη παρουσία υπερσυμπιεστή σε μοντέλο της Mercedes εντοπίζεται τη δεκαετία του 1920 στη Mercedes-Benz S-Series (W06), αλλά η επιστροφή της τεχνολογίας τη δεκαετία του 1990 συνοδεύτηκε από σημαντικές βελτιώσεις που χάριζαν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και περισσότερη ροπή.

Η SLK ξεχώριζε και με τον διαχρονικό σπορ σχεδιασμό της, έχοντας καθαρές γραμμές, κοντή και κομψή σιλουέτα, και ένα έντονο, μακρύ καπό. Έμφαση στη διαχρονικότητα δόθηκε και κατά τη σχεδίαση του εξωτερικού, με την απουσία περιττών στοιχείων. Μεγάλα αναλογικά όργανα, προσεκτικά τοποθετημένα χειριστήρια και premium υλικά χαρίζουν στην SLK μια ξεχωριστή εμφάνιση που δείχνει μοντέρνα μέχρι και σήμερα, σχεδόν 30 χρονιά μετά την πρεμιέρα της σειράς R 170.
Τα πρωτότυπα SLK παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στις εκθέσεις αυτοκινήτου του Τορίνο και του Παρισιού το 1994, αντανακλώντας το πνεύμα της εποχής. Το μοντέλο παραγωγής κυκλοφόρησε το 1996 και γρήγορα απέκτησε χιλιάδες οπαδούς που θέλησαν να το εντάξουν στο γκαράζ τους. Αποτέλεσε σύμβολο για τη μάρκα, ενώ μέχρι το 2004 είχαν παραχθεί πάνω από 310.000 μονάδες.
Οι επισκέπτες στο Μουσείο της μάρκας θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν καλύτερα τα μοντέλα όπως και την εποχή κατά την οποία αυτά κυκλοφόρησαν μέσω ορισμένων διαδραστικών σημείων, συμπεριλαμβανομένων χώρων δημιουργίας εικόνων με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης και retro gaming.
