Στο ότι το 2021 ήταν αγωνιστικά μια πολύ καλύτερη χρονιά συγκριτικά με το 2020 όπου ήταν rookie στο NASCAR Whelen EURO SERIES, στάθηκε ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής κατά τη συνέντευξη Τύπου της Τρίτης (16/11) όπου έκανε τον απολογισμό του για τη χρονιά που πέρασε. «Φέτος είχαμε πέντε βάθρα σε δώδεκα αγώνες συγκριτικά με δύο βάθρα πέρσι» εξήγησε ο Κύπριος οδηγός που και φέτος αγωνίστηκε με την στήριξη της κυπριακής φαρμακοβιομηχανίας REMEDICA, οδηγώντας για την Academy / Alex Caffi Motorsport.
«Μπορεί κάποια μηχανικά προβλήματα να μου στέρησαν τη θέση στην 3αδα της βαθμολογίας που δικαιούμουν και αντ’ αυτού να με έφεραν τελικά στην 6η θέση ανάμεσα σε 30 οδηγούς από όλο τον κόσμο, ωστόσο, σίγουρα το 2021 με αφήνει πιο ικανοποιημένο συγκριτικά με το 2020, αφού εάν δεν είχαμε τα προβλήματα ίσως ν’ ανέβαινα ακόμα και δέκα φορές στο βάθρο» πρόσθεσε ο ταλαντούχος οδηγός.

«Ο Βλαδίμηρος με την φετινή του παρουσία μας εκπροσώπησε επάξια στο εξωτερικό σε μια διοργάνωση τόσης μεγάλης εμβέλειας» σημείωσε εκ μέρους της REMEDICA η Διευθύντρια Μάρκετινγκ κ. Γιώτα Παναγιώτου και συνέχισε: «Ο Βλαδίμηρος είναι ένας σπουδαίος αθλητής που διακρίνεται για την πειθαρχία, την αποφασιστικότητα και τον επαγγελματισμό του, χαρακτηριστικά που αποτελούν φωτεινό παράδειγμα για τους νέους και είναι αυτές οι αξίες τις οποίες μοιράζεται και προωθεί η REMEDICA έχοντας τον αθλητισμό ψηλά στο βάθρο του ενδιαφέροντος της».
Close
Παρόντες στη συνέντευξη Τύπου ήταν επίσης ο κ. Φοίβος Ζαχαριάδης, Σύμβουλος του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας σε θέμα αθλητισμού, η κ. Νάγια Κοντοπούλου εκ μέρους του Κυπριακού Συνδέσμου Αυτοκινήτου, ο κ. Ιάκωβος Hagop Ντεμιρτζιάν, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Psaltis Auto Parts, εισαγωγέα των λιπαντικών ENEOS Motor Oil και η κ. Βικτώβρια Αβρααμίδου, εκπρόσωπος Τύπου του Πανεπιστημίου Frederick.

Τρία πρωταθλήματα στο τραπέζι
Η συμμετοχή στο NASCAR Whelen EURO SERIES σε συνδυασμό με τη συμμετοχή σε Πρόγραμμα Ανάπτυξης Ταλέντων (Young Drivers Program) ενός ακόμα πρωταθλήματος αυτοκινήτων τύπου GT είναι οι στόχοι του Τζιωρτζή για το 2022. «Ενώπιον μου έχω προτάσεις τόσο από τις καλύτερες ομάδες του NASCAR Whelen EURO SERIES – κάτι που με ικανοποιεί και με χαροποιεί ιδιαίτερα - όσο και από άλλα πρωταθλήματα που έχουν πρόγραμμα ανάπτυξης ταλέντων. Στόχος είναι να συμμετάσχω και στα δύο πρωταθλήματα, με την προϋπόθεση ότι δεν θα συμπίπτουν οι ημερομηνίες των αγώνων» σημείωσε ο Βλαδίμηρος και εξήγησε: «εφόσον καταλήξω σε ποια ομάδα θα αγωνιστώ το 2022 θα αποφασίσουμε από κοινού εάν θα μείνω στην κατηγορία EURO NASCAR 2 ή αν θα ανέβω στην PRO. Η προοπτική της Academy / Alex Caffi Motorsport είναι πάντα στο τραπέζι και θα συζητήσουμε τις επόμενες μέρες για τη νέα χρονιά. Άλλωστε η παρουσία στην ομάδα του πρώην Παγκόσμιου Πρωταθλητή της F1 Jacques Villeneuve με βοήθησε πάρα πολύ, ειδικά στην τηλεμετρία».
Παράλληλα ο Κύπριος οδηγός αποκάλυψε ότι έχει πρόταση από ομάδα που μετέχει στο Ασιατικό Πρωτάθλημα Formula 3 το οποίο θα διεξαχθεί το πρώτο τρίμηνο του 2022. «Είναι μια πρόκληση για εμένα να οδηγήσω ξανά Formula 3 μετά το 2018 και εύχομαι να τα καταφέρω να εξασφαλίσω την στήριξη που απαιτείται για να λάβω μέρος στο πρωτάθλημα που διεξάγεται σε δύο πολύ γνώριμές μου πίστες, στο Abu Dhabi και στο Dubai». «Θέλουμε περισσότερη στήριξη»
Κλείνοντας ο νεαρός πρωταθλητής μας ευχαρίστησε για μια ακόμα φορά τους χορηγούς και υποστηρικτές του για την στήριξη ενώ εξέφρασε την ελπίδα η Πολιτεία να στηρίξει τους αθλητές του μηχανοκίνητου σπορ που εκπροσωπούν την Κύπρο στο εξωτερικού αφού, όπως είπε, «εκπροσωπώ την Κύπρο στο εξωτερικό από πέντε χρονών και η στήριξη που έλαβα έως τώρα από τους αρμόδιους φορείς ήταν μηδαμινή».

Συμβολικό δώρο
Σε μια συμβολική κίνηση εκτίμησης, με το τέλος της διάσκεψης, ο Τζιωρτζής δώρισε στην εκπρόσωπο της REMEDICA ένα πίνακα που απεικονίζει στιγμιότυπα από την φετινή αγωνιστική του αγωνιστική παρουσία, τον οποίο φιλοτέχνησε ο νεαρός κύπριος καλλιτέχνης Αντώνης Κουδελλής.
Μεγάλος χορηγός του Τζιωρτζή είναι η κυπριακή φαρμακοβιομηχανία REMEDICA, ενώ την προσπάθειά του υποστηρίζουν τα λιπαντικά ENEOS Motor Oil της Ψάλτης Auto Parts, η Televantos Used Trucks, η Alpinestars, το πανεπιστήμιο Frederick, η Daytona Raceway και το Sana Hiltonia.

Θεαματικός αγώνας στην Ανάβαση Ανώγυρας με νικητή τον Λούκα Χριστοφόρου!
Ολοκληρώθηκε και ο δεύτερος αγώνας για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων by Psaltis Autoparts – ENEOS Lubricants, το Anogyra Hillclimb με νικητή και πάλι τον Λούκα Χριστοφόρου.

Ο αγώνας που διοργανώθηκε από την Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και την Επιτροπή Πίστας και ασφάλτινων αγώνων είχε 26 συμμετοχές δείχνοντας πως οι οδηγοί και φίλοι του αθλήματος είναι πολλοί και πως η προσπάθεια για την αναβάθμιση των αγώνων συνεχίζεται.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, πρώτος γενικής ήταν ο Λούκας Χριστοφόρου ο οποίος εν αναμονή του νέου του αυτοκινήτου που ετοιμάζει για τον επόμενο αγώνα του Ιουλίου, έτρεξε με το cross car του Semong Bravo γράφοντας χρόνο (άθροισμα των δύο περασμάτων) 3:10.35.
Δεύτερος και δείχνοντας πως οι ικανότητες του είναι πολλές, ο Χρίστος Παναγιώτου (Πικκής) με το Lancer EVO III του έκανε χρόνο 3:13.22 δίνοντας ρεσιτάλ οδήγησης και αν δεν έκανε ένα λάθος στην πρώτη διαδρομή, μπορεί να φλερτάριζε και την πρώτη θέση…

Τρίτος γενικής ήταν ο πατέρας, Αντρέας Χριστοφόρου με το άλλο Semong Bravo Cross Car ο οποίος με χρόνο 3:15.92 και μια… μικρή τούμπα στην δοκιμαστική απέδειξε ότι η ηλικία δεν παίζει κανένα ρόλο!

Τέταρτος γενικής και πρώτoς στην κατηγορία RCE1 και RCE 2wd ήταν ο πάντα μαχητικός Αβράμης Αβραάμ ο οποίος σε αυτή την διαδρομή δεν μπόρεσε να χτυπήσει χρόνους overall, όμως οδήγησε το Nissan Pulsar GTi του δυνατά γράφοντας χρόνο 3:27.03.

Πέμπτος γενικής και δεύτερος στην κατηγορία RCE1 κάνοντας ντεμπούτο στις αναβάσεις ήταν ο «τόπακας» Θεόδωρος Αντωνίου, γνωστός από το πρωτάθλημα Time Attack, ο οποίος έχοντας ίσως το δυνατότερο Honda στον αγώνα έγραψε χρόνο 3.29.28! Ελπίζουμε να τον έχουμε μαζί μας και στη συνέχεια του πρωταθλήματος.

Έκτος γενικής παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με το τιμόνι του, ήταν ο Φώτος Φωτιάδης με το Lancer Evo III του ο οποίος ήταν και πρώτος στην RCE2. Ο Φώτος σταθεροποιήθηκε στις πρώτες θέσεις γενικής και οι χρόνοι του ήταν καις τα Ανώγυρα πάρα πολύ καλοί. Τελικός χρόνος: 3:29.81.
Έβδομος γενικής και δεύτερος στην RCE2 ήταν ο Λέανδρος Μιχαήλ, με το Νissan Pulsar GTi – R, ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο, γράφοντας χρόνο 3:32.67.
Όγδοος γενικής, πρώτος στην RCS2 και πρώτος στην RCS 2wd με το «αυτοκίνητο κατατεθέν» πλέον στις αναβάσεις ήταν ο Χρίστος Πολυκάρπου με χρόνο 3:35.13, ο οποίος αφού είδε πως η διαδρομή δεν προσφερόταν για χρόνους και βεβαιώνοντας την πρωτιά του στην κατηγορία S, το απόλαυσε δίνοντας θέαμα στους θεατές.
Πολλές φωτογραφίες από τον Γιώργο Παπαγεωργίου τον οποίο ευχαριστούμε πολύ στο πιο κάτω album
Ένατος γενικής και τρίτος στην RCE1 ήταν ο πολύ μαχητικός Γιάννος Καδής με το Honda EG SiR του που έγραψε χρόνο 3:36.34 δείχνοντας πως πλησιάζει τους χρόνους της κατηγορίας Ε1.
Την δεκάδα έκλεισε ο Στέλιος Κυθρεώτης ο οποίος παρά τον ανταγωνισμό που είχε να αντιμετωπίσει στην ανανεωμένη κατηγορία του, ήταν με το Honda Type R EK9 πρώτος στην RCS1 με χρόνο 3:39.12 αλλά και δεύτερος στην κατηγορία RCS 2wd πίσω από τον Πολυκάρπου.
Αν υπήρχε βραβείο «καλύτερου θορύβου», θα πήγαινε σίγουρα στο Hondάκι του Κυθρεώτη μιας και οι στροφές είναι πάντα στο όριο!

Δεύτερος στην κατηγορία RCS1 και τρίτος στην RCS 2wd ήταν ο Μάριος Κωνσταντινίδης ο οποίος οδήγησε για πρώτη φορά σε αγώνα το νέο του απόκτημα, ένα πολύ δυνατό Honda Civic (πρώην των αδελφών Σπύρου). Ο χρόνος του Κωνσταντινίδη ήταν 3:41.74, πλησιάζοντας αρκετά τον μόνιμο αντίπαλο του στην κατηγορία, Στέλιο Κυθρεώτη.
Πολύ ανεβασμένος ήταν ο Μάριος Σεβαστίδης ο οποίος ακολούθησε με χρόνο 3:47.71 με το εντυπωσιακό αλλά αδικημένο στην κατηγορία του αφού τρέχει με τα τετρακίνητα τέρατα λόγω turbo, Mini Cooper S R53. Ο χρόνος του ήταν 3:47.71.
Τρίτος στην RCS1 ήταν ο παλιός, Νεκτάριος Γεωργίου που λόγω αποχής, έμεινε κάπως πίσω σε χρόνους, όντας όμως πάντα εντυπωσιακός με το θηρίο του το Honda EP3 Type R.
Ακολούθησε ο Μάριος Χριστοδούλου με το Honda Integra DC2 Type R και χρόνο 3:50.31 ο οποίος με νέα σεταρίσματα στον κινητήρα ήθελε να εξοικειωθεί με το αυτοκίνητο του.
Επιστροφή στους αγώνες είχαμε και από τον Γιώργο Λυσάνδρου με το δυνατό του Seat Ibiza GTi ο οποίος με συνοδηγό τον Παύλο Λυσάνδρου είχε χρόνο 3:51.89.
Ο Ευτύχιος Τρύφωνος με το Mitsubishi Evo VIII και συνοδηγό τον Άλεξ Αλεξάνδρου έδωσε το παρόν του γράφοντας χρόνο 3:56.14, ενώ τον ακολούθησε ο αδελφός του Ηλίας Τρύφωνος με συνοδηγό τον Φίλιππο Φιλιππίδη και το Toyota Yaris RS με χρόνο 4:09.72, ο οποίος ήταν και πρώτος στην κατηγορία RCS3.
Δεύτερος στην RCS3 ήταν ο μαχητικός Σκεύος Γερολέμου με την μόνιμη συνοδηγό του Μαίρη Γερολέμου και το γνωστό Suzuki Swift GTi και χρόνο 4:09.99, μόλις μερικά χιλιοστά πίσω από τους Ηλία Τρύφωνος και Φίλιππο Φιλιππίδη!
Ακολούθησε ο πρόεδρος του Time Attack Club Χάρης Περίκκος, η ψυχή των αγώνων, ο οποίος είχε μια αστοχία στο πρώτο πέρασμα με αποτέλεσμα να μείνει πίσω στην συνολική προσπάθεια του γράφοντας χρόνοι 4:33.71.
Τέλος ο Νικόλας Χαραλάμπους ήταν τρίτος στην RCS3 με χρόνο 4:40.53 με το vintage Lada Samara του.
Χορηγός του αγώνα ήταν η εταιρεία ανταλλακτικών Psaltis και τα λιπαντικά ENEOS.
Υποστηρικτές, είναι η Satworks, το Boyz Stuff Show, η Red Bull, η Trust Racing, η SHELL, το School of Automotive engineering και βέβαια η STS Events, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις αυτοκινήτου στην Κύπρο.
Χορηγοί επικοινωνίας το car.com.cy το μεγαλύτερο site αυτοκινήτου στην Κύπρο και το onlyracing cy.
Τον αγώνα διοργάνωσε η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου μέσω της Επιτροπής Aσφάλτινων Aγώνων και Πίστας. Συγχαρητήρια αξίζουν στους πρωτεργάτες των αγώνων ανάβασης Χάρη Περίκκο και στην ομάδα του (Μάριος, Eddie, Αργύρης κλπ), στον Ανδρόνικο Κοζάκο που στήνει την ομάδα των marshals και είναι ο Αλυτάρχης του αγώνα.
Ευχαριστίες αξίζουν επίσης σε όλους όσους λιγότερο ή περισσότερο έχουν προσφέρει στο χώρο, όπως ο πρωταθλητής Χρίστος Πολυκάρπου, αλλά και τους φίλους οδηγούς που στηρίζουν την επιτροπή αγώνων και προτείνουν λύσεις στην Ομοσπονδία για την όσο καλύτερη διοργάνωση των αγώνων.
Ευχαριστίες και στον Στέλιο Κυθρεώτη, χρόνια promoter των αγώνων ανάβασης ο οποίος στηρίζει την θεσμό οικονομικά αλλά και όντας αθλητής των αναβάσεων, αλλά και βέβαια στους αφανείς ήρωες όπως τα στελέχη της Ομοσπονδίας που στηρίζουν τον θεσμό και κυρίως στον αντιπρόεδρο Κώστα Γεωργίου που πήρε το πρωτάθλημα σαν προσωπικό στοίχημα και κατάφερε με την καθοδήγηση του να ολοκληρώνονται οι αγώνες με την μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία.
Λάθη γίνονται, αλλά έχει σημασία να βελτιωνόμαστε και οι συμμετοχές να αυξάνονται.
Οι προετοιμασίες για τον επόμενο, 3ο αγώνα έχουν ξεκινήσει!
