Classic

25 Feb, 2022 Ώρα 13:43

Την Κυριακή 13 Μαρτίου ο πρώτος αγώνας ακριβείας της Λ.Ι.Κ.Ο.Κ.!

Thumbnail

Την Κυριακή, 13 Μαρτίου 2022, η Λέσχη Ιστορικών και Κλασικών Οχημάτων Κύπρου Λευκωσίας θα διοργανώσει για 1η χρονιά, το 1o Nicosia CLASSIC Challenge Αγώνα Ακριβείας.

Close

Ο αγώνας θα σημάνει την έναρξη των εκδηλώσεων της Λέσχης.

Στον αγώνα εκτός από τα κλασικά οχήματα (μεγαλύτερα των 25 ετών) μπορούν να λάβουν μέρος ΜΗ κλασικά οχήματα ( κάτω των 25 ετών). Περισσότερα για τον πρώτο αγώνα ακριβείας μπορείτε να βρείτε στην σελίδα της LIKOK CLUB of NICOSIA-Λέσχη Ιστορικών & Κλασσικών Οχημάτων Κύπρου ή εδώ.

Close

 

 

Τι είναι το CHALLENGE REGULARITY;

Το CHALLENGE REGULARITY οργανώνεται και απευθύνεται σε κατόχους ιστορικών αυτοκινήτων. Τα αυτοκίνητα που λαμβάνουν μέρος σε αγώνες ακριβείας πρέπει να είναι πάνω των 25 ετών. Αυτοκίνητα μικρότερης ηλικίας μπορούν να συμμετάσχουν αλλά σε διαφορετική κατηγορία. Το πλήρωμα κάθε αυτοκινήτου στα CHALLENGE ακριβείας αποτελείται από δύο άτομα, τον οδηγό και το συνοδηγό. Το/α άτομα πέραν του πληρώματος θεωρούνται πρόσθετα μέλη πληρώματος και δηλώνονται στη φόρμα συμμετοχής.

Το κάθε αυτοκίνητο που συμμετέχει πρέπει να είναι αξιόπιστο, ασφαλισμένο, με πληρωμένα τέλη κυκλοφορίας για να συμμετέχει σε αγώνες που γίνονται σε δημόσιους δρόμους. Κάθε αυτοκίνητο με το πλήρωμά του αποτελεί ένα διαγωνιζόμενο στον  οποίο δίνεται ένας αριθμός συμμετοχής. Ο αριθμός είναι σχετικός με την ηλικία του κάθε αυτοκινήτου. Η εκκίνηση των αυτοκινήτων γίνεται κατά αύξοντα αριθμό συμμετοχής.

Κάθε διαγωνιζόμενος πρέπει να συμπληρώσει και να υποβάλει τη δήλωση συμμετοχής στους διοργανωτές του αγώνα μέχρι την καταληκτική ημερομηνία όπως αυτή αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση. Οι συμμετέχοντες πριν την έναρξη του αγώνα ακριβείας ενημερώνονται σχετικά με τους κανόνες και τη διαδρομή που καλούνται να ακολουθήσουν.

Close

Σε κάθε διαγωνιζόμενο δίνεται ένα βιβλίο διαδρομής (Roadbook) το οποίο περιέχει όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται έτσι ώστε ο συνοδηγός να μπορεί να κατευθύνει σωστά τον οδηγό για τις προκαθορισμένες διαδρομές . Επίσης περιέχει πληροφορίες σχετικά με την μέση ταχύτητα από σημείο ελέγχου σε σημείο ελέγχου καθώς και τον ιδανικό χρόνο κάλυψής τους.

Η κύρια ιδέα των CHALLENGE ακριβείας είναι τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν να διανύουν την απόσταση από το ένα σημείο το άλλο μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο. Σε κάθε σημείο υποχρεωτικής στάσης για καταγραφή χρόνου (time control) υπάρχει κριτής που καταγράφει τον χρόνο διέλευσης κάθε αυτοκινήτου. Το ζητούμενο είναι κάθε αυτοκίνητο να διατηρεί την προκαθορισμένη μέση ταχύτητα.

 

 

Τι είναι η ειδική δοκιμασία ακριβείας;

Στις ειδικές δοκιμασίες ακριβείας είναι το πλήρωμα του κάθε αυτοκινήτου καλείται, κατόπιν συγκεκριμένων οδηγιών, να διατηρήσει σταθερή τη ζητούμενη ταχύτητα για τη συγκεκριμένη διαδρομή.

Οι διοργανωτές του αγώνα ορίζουν τον ακριβή χρόνο εκκίνησης του Α΄ αυτοκινήτου. Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα εκκινούν ανά πρώτο λεπτό της ώρας με διαφορά ενός λεπτού από το προηγούμενο αυτοκίνητο.

Κατά τη διάρκεια της διαδρομής το κάθε αυτοκίνητο θα περάσει από σταθμούς ελέγχου. Η θέση των κριτών συνήθως δεν γνωστοποιείται στους διαγωνιζόμενους. Η ακριβής ώρα που το κάθε αυτοκίνητο καταφθάνει στον σταθμό ελέγχου καταγράφεται και χρησιμοποιείται στο τέλος του αγώνα για την βαθμολόγηση των διαγωνιζόμενων.

Κατά τη διάρκεια της διαδρομής υπάρχουν πινακίδες που ορίζουν την αρχή και το τέλος κάθε ειδικής δοκιμασίας.

Στόχος είναι οι διαγωνιζόμενοι να διανύσουν την απόσταση μεταξύ των σταθμών ελέγχου στον ζητούμενο χρόνο.

Οι διαγωνιζόμενοι επίσης κατά την διαδρομή διανύουν αποστάσεις όπου δεν υπάρχουν κριτές και συνεπώς κανένας βαθμός ποινής.

Κάθε CHALLENGE ακριβείας έχει προκαθορισμένη διαδρομή και προγραμματισμό. Αυτό σημαίνει ότι οι διοργανωτές ορίζουν τα ακριβή χρονικά πλαίσια στα οποία θα κινηθεί κάθε διαγωνιζόμενος σε κάθε σημείο ελέγχου κατά τη διάρκεια της διαδρομής.

Η διαφορά ανάμεσα στον πραγματικό και τον ακριβή χρόνο του κάθε διαγωνιζόμενου επιφέρει βαθμούς ποινής( πρόωρη ή καθυστερημένη άφιξη σε σημεία ελέγχου).

Νικητής του αγώνα είναι ο διαγωνιζόμενος που έχει περάσει απ΄ όλα τα σημεία ελέγχου και έχει τους λιγότερους βαθμούς ποινής. 

 

13 Jun, 2025 Ώρα 11:34

1960: Σε τέτοιο χρώμα θέλω τη Lamborghini μου!

Thumbnail

Η Lamborghini διαθέτει αμέτρητες επιλογές εξατομίκευσης και οι πελάτες δεν μπορούν να παραπονεθούν ότι δεν έχουν χρώματα για να επιλέξουν. Ωστόσο, υπάρχει ένα που συνοδεύεται από μια αρκετά ενδιαφέρουσα ιστορία. Το Verde Scandal είναι το χρώμα που ανέπτυξε η αυτοκινητοβιομηχανία όταν μια γυναίκα έβγαλε το φόρεμά της στον εκθεσιακό χώρο και άφησε ως δείγμα.

Close

Ο οίκος Sant’Agata προσφέρει το πρόγραμμα Ad Personam, το οποίο δίνει σε κάθε πελάτη σχεδόν ό,τι μπορεί να ονειρευτεί και όχι μόνο. Η Lamborghini διαθέτει σήμερα 400 διαφορετικά χρώματα για να επιλέξουν οι πελάτες, δίνοντας στους μελλοντικούς ιδιοκτήτες την αίσθηση ότι έφτιαξαν οι ίδιοι το αυτοκίνητο. Υπάρχουν μερικές εμβληματικές αποχρώσεις στην ιστορία της Lamborghini, όπως το Giallo (κίτρινο), το Verde Mantis (πράσινο) και το Rosso Mars (κόκκινο). Ωστόσο, μία από αυτές έχει μια αρκετά ενδιαφέρουσα ιστορία: το Verde Scandal, το οποίο θα μπορούσε να μεταφραστεί ως πράσινο του σκανδάλου.

 

Close

 

Το συμβάν χρονολογείται από τα τέλη της δεκαετίας του 1960, όταν η Automobili Lamborghini λάνσαρε τη θρυλική Miura. Ήταν ισχυρή και ωμή, εντυπωσιακή και συναρπαστική μηχανή που την ήθελαν όλοι. Το μοντέλο κινούνταν από τον ατμοσφαιρικό V12 των 3,9 λίτρων της Lamborghini, ο οποίος απέδιδε 350 ίππους και 355 Nm ροπής, την ώρα που ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων έστελνε την ισχύ στους πίσω τροχούς.

Close

Αυτό ήταν πριν από 60 χρόνια, αλλά η Lamborghini ήδη ήξερε ότι το customization ήταν πολύ σημαντικό. Κάθε φορά που οι πελάτες έμπαιναν στον εκθεσιακό χώρο, ζητούσαν κάτι το διαφορετικό για να ξεχωρίσουν.

 

 

Η ιστορία του φορέματος

Η ιστορία λέει ότι μια μέρα, μια γυναίκα μπήκε στην αντιπροσωπεία της Lamborghini και ζήτησε ένα χρώμα που δεν διέθετε ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων. Τους είπε απλώς ότι ήθελε μια απόχρωση σαν αυτή του φορέματος που φορούσε εκείνη την ημέρα.

Ο εκπρόσωπος της Lamborghini της ζήτησε ένα δείγμα. Πού θα μπορούσε να βρει ένα δείγμα εκείνη την στιγμή; Έτσι, βρήκε μια λύση. Έβγαλε το φόρεμά της και το άφησε εκεί ως δείγμα. Οι υπάλληλοι της εταιρείας δεν είχαν καμία δικαιολογία: έπρεπε να αναδημιουργήσουν αυτήν ακριβώς την απόχρωση του πράσινου. Έτσι, επινόησαν το Scandal Verde, υπενθυμίζοντας πάντα σε όλους ότι μια μέρα, κάποια στη δεκαετία του 1960 έβγαλε το φόρεμά της στον εκθεσιακό χώρο. Αρκετά σκανδαλώδης στιγμή εκείνη την εποχή, όπως ακριβώς θα ήταν και τώρα.

Το χρώμα αυτό, βρίσκεται και πάλι στο προσκήνιο, αλλά όχι σε αυτοκίνητο. Το φοράει η ολοκαίνουργια μοτοσικλέτα Ducati Panigale V4, που παρουσιάστηκε στις 9 Απριλίου κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Σχεδιασμού του Μιλάνου.