Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, χωρίς ανάσα, συνεχίζεται το προσεχές τριήμερο 8-10 Απριλίου στην πίστα Circuit of the Americas, στο Τέξας των ΗΠΑ. Μετά το «ροντέο» της Αργεντινής και τον απίστευτο αγώνα που παρακολουθήσαμε στο Termas de Rio Hondo, οι αναβάτες έχουν να αντιμετωπίσουν ακόμα μια πρόκληση στην πολύ απαιτητική πίστα του Austin.
Το μεγαλύτερο νέο πηγαίνοντας προς την Αμερική είναι φυσικά η επιστροφή του Marc Marquez στη δράση. Ο Ισπανός αναβάτης είχε μια σοβαρή πτώση στο ζέσταμα πριν τον αγώνα της Ινδονησίας η οποία του προκάλεσε την επιστροφή του προβλήματος διπλωπίας στην όρασή του. Έχασε τον αγώνα της Ινδονησίας και αναγκάστηκε να μείνει εκτός δράσης στην Αργεντινή, ωστόσο με τη σωστή αποθεραπεία κατάφερε να ξεπεράσει γρήγορα το πρόβλημα και να είναι έτοιμος να οδηγήσει ξανά την Honda RC213V του. Η πίστα COTA είναι από τις αγαπημένες του Ισπανού αναβάτη και έχει κερδίσει όλους τους αγώνες εκεί - εκτός από το 2019 όταν σημείωσε πτώση από την πρώτη θέση. Η προσέγγισή του αυτό το τριήμερο θα είναι πιο ήπια, αλλά ποτέ δεν μπορούμε να αποκλείσουμε τον Marquez από ένα καλό αποτέλεσμα.

Έγραψαν ιστορία Aprilia και Aleix Espargaro
Στην Αργεντινή γίναμε μάρτυρες ενός μοναδικού αποτελέσματος καθώς είχαμε την πρώτη νίκη του Aleix Espargaro στην καριέρα του στο MotoGP και την πρώτη νίκη της Aprilia στη σύγχρονη εποχή του MotoGP. Ο Ισπανός δικαιώθηκε για τη σκληρή δουλειά που έκανε με την ιταλική ομάδα και πλέον πηγαίνει στην Αμερική έχοντας την πρώτη θέση στη βαθμολογία. Τι θα δούμε όμως στο Τέξας; Η αμερικανική πίστα είναι πολύ ιδιαίτερη και απαιτητική. Στο παρελθόν, Honda και Suzuki έχουν δείξει καλά στοιχεία με τις Yamaha και Ducati να δυσκολεύονται λίγο περισσότερο.
Από αυτά που έχουμε δει μέχρι τώρα, τον πρώτο λόγο στο Τέξας θα έχουν οι αναβάτες της Suzuki και ιδιαίτερα ο φορμαρισμένος Alex Rins. Στη μάχη της νίκης θα είναι επίσης ο επίσης φορμαρισμένος Jorge Martin, ενώ δεν πρέπει να αποκλείουμε τον Marc Marquez και τον Pecco Bagnaia. Στη μάχη του βάθρου θα είναι οι Aleix Espagraro, Fabio Quartararo και Brad Binder, ενώ ερωτηματικό παραμένουν οι Enea Bastianini και Pol Espargaro.

Το πρόγραμμα του GP Αμερικής είναι το εξής:
Παρασκευή 8/4
17:55 Ελεύθερες Δοκιμές 1
22:10 Ελεύθερες Δοκιμές 2
Σάββατο 9/4
17:55 Ελεύθερες Δοκιμές 3
21:30 Ελεύθερες Δοκιμές 4
22:10 Q1
22:35 Q2
Κυριακή 6/6
19:20 Αγώνας Moto2
21:20 Αγώνας MotoGP
22:30 Αγώνας Moto3

BMU ECRR: Ο Ανδρέας Ιακώβου εκπροσωπεί την Κύπρο στην Ουγγαρία!
Ο ταλαντούχος Κύπριος αναβάτης Ανδρέας Ιακώβου ετοιμάζεται να γράψει τη δική του ιστορία, καθώς στις 14 και 15 Ιουνίου 2025 θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στο εξωτερικό, συμμετέχοντας στον διεθνή αγώνα ταχύτητας του BMU Europe RR Championship στο Pannonia Ring στην Ουγγαρία.

Μετά από εντυπωσιακές εμφανίσεις στα πρωταθλήματα Ελλάδας και Κύπρου, ο Ανδρέας κάνει το μεγάλο άλμα στο διεθνές προσκήνιο, αγωνιζόμενος σε μία από τις πιο απαιτητικές πίστες της Κεντρικής Ευρώπης. Στόχος του είναι να αποδείξει πως το κυπριακό πάθος για τις μοτοσυκλέτες δεν γνωρίζει σύνορα.

Η Κύπρος θα έχει δυναμική και υπερήφανη παρουσία στον αγώνα του εξωτερικού, με έναν αθλητή που μάχεται καθημερινά για να ξεπερνά όρια και να φτάσει στην κορυφή. Ο Ανδρέας Ιακώβου δεν πάει απλώς για συμμετοχή – πάει για διάκριση, πάει για την ιστορία.

Μέσω του άρθρου μας ο Ανδρέας θέλει να πεί ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους υποστηρικτές και χορηγούς που στέκονται δίπλα του σε αυτή την απαιτητική αλλά όμορφη διαδρομή: FX Career.eu, LEFIMOL, Machallekides Gym, Most Hated Kids, Car Tattoo, Liassides Physio, SP Moto Sport, Seamoss.cy και STS Events. Χωρίς τη δική τους πολύτιμη στήριξη, το ταξίδι αυτό δεν θα ήταν εφικτό. Είναι όλοι μέρος αυτής της προσπάθειας – μέρος της ιστορίας που γράφεται!
Και εμείς με τη σειρά μας του ευχόμαστε τα καλύτερα!

Σχετικά με το BMU European Road Racing Championship
Το BMU European Road Racing Championship (BMU ECRR) είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δρόμου που διοργανώνει η Balkan Motorcycle Union – μια περιφερειακή ένωση της FIM Europe, μελών των Βαλκανίων (Ρουμανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Μολδαβία, Β. Μακεδονία, Κύπρος, Βοσνία‑Ερζεγοβίνη)
- Το BMU ECRR πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτό τόσο σε μεμονωμένους αναβάτες όσο και σε εθνικές ομάδες
- Περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες μοτοσυκλετών (όπως 125 SP, Moto3, Supersport 300, SuperStock 600/1000, Superbike, Formula 600 & 1000, R7 και ειδικά «Moto‑Classic») σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe
- Προσφέρει πλατφόρμα για ερασιτεχνικούς/ημιεπαγγελματικούς αναβάτες στα Βαλκάνια να ανταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
- Σχεδιάζεται σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe και λειτουργεί παράλληλα με τοπικά πρωταθλήματα (π.χ. Ελληνικό).
