Video

28 Apr, 2022 Ώρα 08:19

«Δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά». Ευτυχώς! (βίντεο)

Thumbnail

Πόσες φορές έχετε ακούσει την συγκεκριμένη φράση από οδηγούς μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι εξυμνούν τα παλιά –βαριά- αυτοκίνητα σε αντίθεση με τα σημερινά;

Close

Φράσεις όπως «Παλιά ήταν σίδερο, πλέον είναι όλα πλαστικά», «Κλείσε την πόρτα να ακούσεις πως κλείνει και να νιώσεις το βάρος της» χρησιμοποιούνται συχνά για να περιγράψουν τις διαφορές στην κατασκευή των αυτοκινήτων ανά τα χρόνια.

Η αλήθεια είναι πως όντως πλέον τα αυτοκίνητα δεν τα κάνουν όπως παλιά, και έχουμε να δηλώσουμε με κάθε σιγουριά, ευτυχώς. Πλέον τα υλικά που χρησιμοποιούνται σε κάθε σημείο του αμαξώματος, έχουν στόχο να απορροφήσουν αυτά την ενέργεια από τη σύγκρουση και να αφήσουν όσο περισσότερο ανέπαφη γίνεται την καμπίνα. Μεγαλύτερη απόδειξη το παρακάτω βίντεο που δείχνει τί θα συμβεί εάν τρακάρει ένα αυτοκίνητο 20ετίας με ένα σημερινό. 

Close

 

 

Εκτός όμως από τα υλικά, πλέον και οι αερόσακοι έχουν αναπτυχθεί σε τεράστιο βαθμό και όχι μόνο στον αριθμό τους. Αερόσακοι ανάμεσα στους επιβάτες, κουρτίνες ακόμα και γονάτου, είναι σε θέση να σώσουν τους επιβάτες ακόμα και σε πολύ σοβαρά τροχαία. Φυσικά πάντα προϋπόθεση είναι η χρήση της ζώνης ασφαλείας.

Απίστευτες οι διαφορές σε πλαγιομετωπική σύγκρουση ίδιων χιλιομέτρων ανάμεσα σε ένα Toyota του 2015 με ένα Toyota του 1998, που αντικατοπτρίζει άψογα το πόσο ασφαλέστερα είναι πλέον τα αυτοκίνητα που οδηγούμε. 

Βέβαια όσο ασφαλέστερα και να γίνουν τα αυτοκίνητα, όταν οι ταχύτητες ξεπερνούν τα όρια, κανένα υλικό δεν είναι αρκετά καλό για να προστατέψει τους επιβάτες.

 

Close
01 Aug, 2025 Ώρα 08:48

“Τρελάθηκε” ο Max Verstappen με τη νέα Ford Mustang GTD (βίντεο)

Thumbnail

Η Ford Mustang GTD κέρδισε τον τίτλο του ταχύτερου αμερικανικού αυτοκινήτου παραγωγής που έχει κάνει ποτέ γύρο στο Nürburgring πέρυσι. Το αυτοκίνητο αξίας 327.000 δολαρίων έχει πλέον κερδίσει και τον σεβασμό του τετράκις Πρωταθλητή Οδηγών της Formula 1. Η Ford Performance δημοσίευσε ένα βίντεο που παρουσίαζε την πρώτη φορά που ο Max Verstappen οδήγησε τη Mustang GTD. Ο ίδιος, παράλληλα με τους επαίνους του για το σύνολο των 826 ίππων, υπαινίχθηκε τους λόγους για τους οποίους θα παραμείνει στη Red Bull όταν η συνεργασία της ομάδας με τη Ford ξεκινήσει το 2026.

Close

Ο Verstappen οδήγησε την Mustang GTD στην πίστα Circuit du Grand Sambuc στη νότια Γαλλία με τον Chris Harris, δημοσιογράφο αυτοκινήτων και παρουσιαστή του Top Gear, στη θέση του συνοδηγού. Ενώ ο Harris εξέταζε την ιλιγγιώδη διαδικασία εγκλιματισμού του οδηγού της Red Bull στην πίστα, ο Verstappen έσπευσε να πει πόσο απόλαυσε τον ήχο του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα V8 5,2 λίτρων. Έτρεχε από apex σε apex με ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό του. Ο Ολλανδός περιέγραψε την Mustang GTD ως “ωραία και αγωνιστική. Νιώθεις την πρόσφυση. Η απόκριση των φρένων και των αλλαγών ταχυτήτων είναι εξαιρετική”.

Η δοκιμαστική οδήγηση της Mustang GTD ήταν πιθανώς μια ευπρόσδεκτη απόσπαση της προσοχής του Verstappen από την άτονη σεζόν του στην F1. Στα μισά της σεζόν, έχει μόνο δύο νίκες και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος. Με την ξαφνική απόλυση του επικεφαλής της ομάδας Christian Horner και τη McLaren να μην έχει αντίπαλο, φαινόταν ότι ο Verstappen θα έψαχνε για μια έξοδο από την Red Bull Racing. Κυκλοφόρησαν εικασίες γύρω από μια πιθανή μεταγραφή στη Mercedes, καθώς οι οπαδοί παρακολούθησαν τα ιδιωτικά τζετ του επικεφαλής της ομάδας Toto Wolff και του Verstappen σε μια εκδρομή διακοπών στη Σαρδηνία.

Close

 

Close