Η Jaguar F-PACE προσφέρει τώρα περισσότερες επιλογές και τεχνολογία από ποτέ, με την προσθήκη νέων δυναμικών μοντέλων (400 SPORT και 300 SPORT) αλλά και την εισαγωγή του φωνητικού ελέγχου Alexa σε όλη τη γκάμα.

Οι νέες εκδόσεις 400 SPORT και 300 SPORT προσφέρονται αποκλειστικά με εξακύλινδρους κινητήρες Ingenium βενζίνης και ντίζελ ήπιου υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος (MHEV) αντίστοιχα, τα 400 SPORT και 300 SPORT. Παράλληλα ξεχωρίζουν από τις νέες ζάντες σε Gloss Black 21 ιντσών, το Black Pack, το privacy glass και τις Gloss Black ράγες οροφής. Τα δερμάτινα καθίσματα Windsor Performance αποτελούν το επίκεντρο των ευρύχωρων εσωτερικών χώρων των μοντέλων. Το πολυτελές εσωτερικό της F-PACE εμπλουτίζεται περαιτέρω στα 400 SPORT και 300 SPORT με πιο λεπτά καθίσματα Performance από δέρμα Windsor ενώ η αίσθηση της ηρεμίας και του χώρου ενισχύεται από τον Premium Φωτισμό Καμπίνας με τριάντα συνολικά επιλογές. Στοιχείο που διατίθεται επίσης σε όλα τα άλλα μοντέλα της γκάμας.

Το 400 SPORT διαθέτει τον εν σειρά εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα MHEV 3,0 λίτρων Ingenium, που αποδίδει 400 ίππους και 550 Nm ροπής. Διαθέτοντας προηγμένες τεχνολογίες, όπως υπερσυμπιεστή twin scroll που υποστηρίζεται από ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή, συνεχώς μεταβαλλόμενο έλεγχο ανύψωσης βαλβίδας εισαγωγής και σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου 250 bar, αυτή η εξαιρετικά εκλεπτυσμένη μονάδα επιτρέπει στο 400 SPORT να επιταχύνει από 0-100 χλμ σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε μέγιστη ταχύτητα 250 km/h. Το 300 SPORT αναπτύσσει 300 ίππους και 650 Nm ροπής, και επιταχύνει από 0-100 6,4 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 230 χλμ/ώρα. Η οικονομία καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων είναι έως 7,4 λίτρα/100 χλμ. και από 194 γρ./χλμ CO2 αντίστοιχα.

Εκτός από αυτές τις εξακύλινδρες μονάδες, η γκάμα μοντέλων F-PACE διατίθεται με τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα P400e plug-in υβριδικό σύστημα ισχύος 404 ίππων, το οποίο συνδυάζει αυτονομία μόνο με ηλεκτρική ενέργεια έως και 53 χλμ. και εκπομπές CO2 από 49g/km με επιτάχυνση 0-100km/h σε 5,3 δευτερόλεπτα. Υπάρχει επίσης μια επιλογή από τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες Ingenium 250 ίππων και 300 ίππους και πετρελαιοκινητήρες 163 ίππων και 204 ίππους. Οι ντίζελ διαθέτουν επίσης ήπια υβριδική τεχνολογία 48V για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση. Όλα τα μοντέλα F-PACE διαθέτουν έξυπνη τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Η γνώριμη εμπειρία Alexa διατίθεται πλέον σε όλη της γκάμα της F-PACE παρέχοντας φυσική φωνητική αλληλεπίδραση με τις δυνατότητες του συστήματος ψυχαγωγίας Pivi Pro, όπως πλοήγηση, μουσική, podcast και ηχητικά βιβλία, κλήσεις και συμβατές έξυπνες συσκευές.

Volkswagen ID. Cross Concept
Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.
Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.
Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.
Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.
