Video

02 Dec, 2022 Ώρα 08:25

Έτσι πρέπει να οδηγηθεί μια Bugatti Chiron Pur Sport για να το "νιώσεις"! (βίντεο)

Thumbnail

Η Bugatti αναφέρει ότι η Chiron Pur Sport έχει σχεδιαστεί για στροφές και έχει εξελιχθεί μηχανολογικά για μέγιστες πλευρικές επιταχύνσεις και ασύγκριτη δυναμική οδήγησης.

Close

Καθώς η παραγωγή της συγκεκριμένης έκδοσης του γαλλικού hypercar φτάνει στα μισά του δρόμου, με την 30η μονάδα να παραδίδεται πρόσφατα στον νέο της ιδιοκτήτη, η Bugatti γιορτάζει το φάσμα των επιδόσεων της οικογένειας Chiron που χαρακτηρίζει το Pur Sport ως το πιο ευέλικτο μέλος της με το Drifting The C.

 

Close

 

Το βίντεο ξεκινά με ένα burnout όλων των τροχών, καθώς η Pur Sport προσπαθεί να βάλει την τερατώδη δύναμή την στην άσφαλτο. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα και ενώ κινείται με μεγάλη ταχύτητα, ο οδηγός στρίβει το τιμόνι και πατάει τέρμα το γκάζι για έναν εντυπωσιακό ελιγμό. Μετά τα μαγευτικά πλάνα αργής κίνησης, μια εναέρια λήψη αποκαλύπτει το τέλειο “C” από σημάδια ελαστικών στην άσφαλτο.

Close

Μιλώντας για το αυτοκίνητο, η Bugatti έχει τροποποιήσει κατάλληλα το μοντέλο ώστε να επιτρέπει τον καλύτερο χειρισμό. Τα μπροστινά ελατήρια της ανάρτησης είναι κατά 65% πιο σκληρά, ενώ τα πίσω είναι κατά 33% πιο σκληρά.

Οι ζάντες είναι νέες, κατασκευασμένες από μαγνήσιο, έχουν αεροδυναμικό σχεδιασμό που συμβάλουν στη παραγωγή κάθετης αεροδυναμικής πίεσης, ζυγίζουν 16 κιλά λιγότερο και βοηθούν στην ψύξη των φρένων. Η Bugatti Chiron Pur Sport φορά τα ειδικά Bugatti Sport Cup 2 R της Michelin διαστάσεων 285/30 μπροστά και 355/25 πίσω, με τις ζάντες να έχουν διάσταση 20″ μπροστά και 21″ πίσω.

Μηχανικά ο W16 quad-turbo κινητήρας 8,0-λίτρων αποδίδει 1.500 άλογα και στροφάρει 200 σ.α.λ πιο ψηλά, έως τις 6.900 σ.α.λ. Το αυτόματο κιβώτιο έχει νέες ρυθμίσεις που το κάνουν να έχει κατά 15% πιο κοντές σχέσεις μετάδοσης, κάτι που βελτιώνει κατά 40% της ελαστικότητα του μοντέλου σε σύγκριση με την Chiron.

 

 

Πηγή: Autoblog

08 May, 2025 Ώρα 16:57

Η πιστάδικη Bugatti Bolide, μπήκε στο Nurburgring και μοίρασε εγκεφαλικά (βίντεο)

Thumbnail

Η Bugatti έχει κερδίσει τη θέση της ως ένα από τα πιο σεβαστά ονόματα της αυτοκινητοβιομηχανίας τις τελευταίες δύο δεκαετίες, παράγοντας σταθερά μερικά από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ στους δρόμους. Τώρα ήρθε η ώρα να γράψει ιστορία και στις πίστες έχοντας την Bolide ως μπροστάρη.

Close

Αυτό το «όπλο» 1.600 ίππων, που προορίζεται μόνο για την πίστα και θα περάσει τη γραμμή παραγωγής μόλις 40 φορές, είναι τόσο φουτουριστικό που κάνει τα περισσότερα hypercars να μοιάζουν με αρχαία. Και δεν είναι απλώς εντυπωσιακό, είναι ταχύτερο σε μια πίστα από οποιαδήποτε Bugatti στην ιστορία.

 

Close

 

Πόσο γρήγορη ακριβώς είναι η Bolide; Λοιπόν, ο Misha Charoudin, ο πασίγνωστος YouTuber και μόνιμος κάτοικος του Nurburgring, μας έδωσε μια γεύση σε ένα βίντεο που δείχνει πόσο τρομερό είναι αυτό το μηχάνημα. Κάνει αυτοκίνητα όπως οι Porsche 911 GT3 και GT3 RS να αισθάνονται σα να βρίσκονται σε μια χαλαρή κυριακάτικη βόλτα.

Close

Κατά τη διάρκεια των γρήγορων γύρων, η Bugatti μπορεί να στρίψει πιο καλά από τις Porsche, κερδίζει χρόνο στις ζώνες φρεναρίσματος και επιταχύνει καλύτερα στις εξόδους, αναπτύσσοντας ρυθμό τόσο γρήγορα που πραγματικά σε κάνει να παραξενεύεσαι. Στο τέλος της σχετικά σύντομης κύριας ευθείας της πίστας GP του Nurburgring, η Bolide φτάνει τα 300χλμ./ώρα χωρίς την παραμικρή πίεση, ενώ σε ένα σημείο κατά τη διάρκεια του δεύτερου γύρου, προσπέρασε ακόμη και μια McLaren σαν να ήταν ακίνητη.

 

 

Ενώ η Bolide θα μπορούσε αναμφίβολα να απειλήσει κάποια ρεκόρ γύρου σε πολλές από τις πιο διάσημες πίστες του κόσμου, η ίδια η Bugatti δεν έχει δημοσιεύσει ακόμη επίσημους χρόνους γύρου για το αυτοκίνητο. Όταν ήταν ακόμα ένα concept, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίστηκε ότι οι προσομοιώσεις είχαν δείξει ότι μπορούσε να κάνει το γύρο του Le Mans σε 3:07.1 και του Nurburgring Nordschleife σε 5:23.1, μόλις τρία δευτερόλεπτα πίσω από την Porsche 919 Hybrid Evo. Ωστόσο, η Bolide των προδιαγραφών παραγωγής έχει λιγότερη ισχύ και ζυγίζει περισσότερο. Παρ’ όλα αυτά, μπορεί να καταφέρει να πέσει κάτω από το όριο των 6 λεπτών.

 

 

1.600 άλογα μόνο για πίστα

Εξοπλίζεται με τον W16 κινητήρα ο οποίος αποδίδει 1.578 άλογα, με το σύνολο να ζυγίζει 1.451 κιλά ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνει η Brembo με μια διάταξη με οκταπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες μπροστά και εξαπίστονες πίσω, η καθεμία από τις οποίες είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο με επικάλυψη νικελίου. Και οι τέσσερις δαγκάνες συγκρατούν carbon δίσκους 39 εκατ., αν και το μπροστινό μέρος έχει ελαφρώς παχύτερα τακάκια. Υπάρχουν τέσσερα τακάκια σε κάθε τροχό. Όταν τα προσθέσετε όλα αυτά, έχετε το μεγαλύτερο σύστημα φρένων από ανθρακονήματα που έχει δημιουργήσει ποτέ η Brembo.