Classic

17 Feb, 2023 Ώρα 12:07

Cyprus Classic Car Touring Club: Κυνήγι Θησαυρού «Μεσαορία-Λάρνακα»

Thumbnail

H Λέσχη Περιήγησης Κλασικού Αυτοκινήτου Κύπρου διοργανώνει την ερχόμενη Κυριακή 19 Φεβρουαρίου το Κυνήγι Θησαυρού «Μεσαορία-Λάρνακα» 2023. Οι συμμετέχοντες θα ξεκινήσουν στις 09:30 το πρωί από το Caffè Nero στη Έγκωμη και με τη βοήθεια πολιτιστικών και άλλων ερωτήσεων στη διαδρομή, θα κατευθυνθούν  προς το οδόφραγμα Αγίου Δομετίου.

Close

Το δελτίο τύπου:

Ξεκινάμε στις 09:30 το πρωί από το Caffè Nero στη Έγκωμη και με τη βοήθεια πολιτιστικών και άλλων ερωτήσεων στη διαδρομή, κατευθυνόμαστε προς το οδόφραγμα Αγίου Δομετίου. Ακολούθως, πάμε προς τα χωριά Αφάνεια, Άσσια, Βατυλή, Λύση, Κοντέα και περνάμε από το οδόφραγμα Περγάμου προς Πύλα, Ορόκλινη, Τρούλλους Αβδελλερό και Αθηαίνου.

Close

Στη συνέχεια, θα γευματίσουμε στην Ταβέρνα «Τάμπλιος-Παπαϊωάννου» στην Αθηαίνου, με μπουφέ και ένα κυπριακό ποτό προς 24 Ευρώ το άτομο. Θα ακολουθήσει βράβευση για το Κυνήγι Θησαυρού.

Κόστος συμμετοχής 10 Ευρώ το αυτοκίνητο. Τα μέλη που είναι πληρωμένα, η συμμετοχή είναι δωρεάν. Κόστος εγγραφής μέλους 15 ευρώ ετησίως. Ασφάλεια αυτοκινήτου σε ειδική τιμή ξεχωριστά.

Close

Για συμμετοχές τηλεφωνήστε στο 99686811.

08 Jan, 2025 Ώρα 08:41

Στο σφυρί μία από τις πιο σπάνιες Corvette όλων των εποχών!

Thumbnail

H 1957 Corvette SS Project XP-64 της Chevrolet, το πνευματικό τέκνο της Zora Arkus-Duntov, θα βγει σε όλο το μπλοκ δημοπρασιών της RM Sotheby’s, στα τέλη Φεβρουαρίου, με εκτιμήσεις να τοποθετούν την αξία του μεταξύ 5 και 7 εκατομμυρίων δολαρίων.

Close

Όχι μόνο γιατί είναι ένα σπάνιο κομμάτι αγωνιστικής ιστορίας, αλλά γιατί είναι επίσης ένα από τα καλύτερα σχέδια της αμερικανικής μάρκας, με την προσωπική σφραγίδα του Zora Arkus-Duntov, ενός επιτυχημένου οδηγού αγώνων αντοχής, που αργότερα διέπρεψε ως σχεδιαστής αγωνιστικών μοντέλων.

 

Close

 

Αρχικά, η General Motors έπαιξε με την ιδέα να τοποθετήσει έναν κινητήρα Chevy σε Jaguar E-Type, αλλά ο Arkus-Duntov είχε μεγαλύτερα σχέδια. Ξεκίνησε να δημιουργήσει ένα ειδικά κατασκευασμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο ξεκίνησε τη ζωή του σε μια ήσυχη γωνιά του Chevrolet Engineering Center.

Close

Το αμάξωμα του αγωνιστικού,  κατασκευάστηκε από μαγνήσιο και είχε ως στόχο να είναι όσο το δυνατόν πιο βελτιωμένο και πιο ελαφρύ τα 839 κιλά, επιβεβαιώνουν ότι έγινε καλή δουλειά.

 

 

Η ισχύς προέρχεται από έναν V8 εξοπλισμένο με εκκεντροφόρο υψηλής απόδοσης, κυλινδροκεφαλές αλουμινίου και ψεκασμό καυσίμου, απόδοσης περίπου 300 ίππων. Ο κινητήρας συνδυάστηκε με χειροκίνητο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων.

Το αυτοκίνητο έκανε το ανταγωνιστικό του ντεμπούτο στις 12 Hours of Sebring το 1957. Ενώ το XP-64 αποδείχθηκε αμέσως γρήγορο, αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας κατά τη διάρκεια του αγώνα και το σώμα από μαγνήσιο έκανε την καμπίνα αφόρητα ζεστή.

 

 

Καθώς έπρεπε να αποσυρθεί, η Chevy πιστεύεται ότι είχε σχεδιάσει μια σειρά αναβαθμίσεων για αυτό που θα του επέτρεπαν να είναι ανταγωνιστικό στις 24 Ώρες του Le Mans εκείνης της χρονιάς . Ωστόσο, η Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων συμφώνησε να τερματίσει τις υποστηριζόμενες, από το εργοστάσιο, αγωνιστικές προσπάθειες λίγο μετά το Sebring, ολοκληρώνοντας σύντομη την αγωνιστική καριέρα της XP-64.