Νέα μοντέλα

12 Sep, 2023 Ώρα 15:11

Αυτό είναι το νέο Peugeot E-3008

Thumbnail

Τέσσερις ημέρες πριν το παγκόσμιο ντεμπούτο του νέου e-3008, η Peugeot έδωσε σήμερα μερικές επίσημες φωτογραφίες του ολοκαίνουργιου μοντέλου, το οποίο περιγράφει ως ηλεκτρικό fastback SUV. Τα επίσημα αποκαλυπτήρια του αυτοκινήτου θα γίνουν στις 12 Σεπτεμβρίου στο Sochaux της Γαλλίας, στο ιστορικό και τεχνολογικό εργοστάσιο όπου θα παραχθεί.

Close

 

 

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του νέου 3008 θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασιστεί στην ολοκαίνουργια STLA Medium πλατφόρμα της Stellantis, χωρίς να γίνονται γνωστές επιπλέον πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη.

 

Close

 

Η τρίτη γενιά του δημοφιλούς γαλλικού SUV αλλάζει εντελώς σχεδιαστική κατεύθυνση, καθώς έχει coupe χαρακτήρα, υιοθετώντας ότι είδαμε με το 408, με το πίσω μέρος να παραπέμπει σε liftback.

 

 

Κλείνοντας, πρεμιέρα στο νέο 3008 θα κάνει το νέο Panoramic i-Cockpit της Peugeot, με το μοντέλο να διαθέτει μια κυρτή οθόνη 21 ιντσών, που ενώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Αυτή είναι υψηλής ανάλυσης και μοιάζει να αιωρείται πάνω από το ταμπλό και συνοδεύεται από νέου τύπου μικρό τιμόνι και διακόπτες i-Toggles στο κέντρο του ταμπλό.

 

 

Η κεντρική κονσόλα είναι ευρύχωρη και άνετη προσφέροντας τον απαραίτητο αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα, αλλά και την ειδική θέση ασύρματης φόρτισης του smartphone. Αυτό οφείλεται κυρίως στην μετάθεση του επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου στο ταμπλό, ο οποίος βρίσκεται στα δεξιά του τιμονιού, ακριβώς δίπλα στο κουμπί Start/Stop του κινητήρα.

Το νέο τιμόνι έχει πλήκτρα αφής που αναγνωρίζουν αυτόματα το δάχτυλο του οδηγού και ενεργοποιούνται μόνο όταν πιεστούν, για να αποφευχθούν τυχόν λάθος κινήσεις.

Επιπλέον υπάρχουν δύο νέα, λεπτά χειριστήρια πίσω από το τιμόνι, με τον ατμοσφαιρικό φωτισμό να εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό και των πάνελ των θυρών.

14 May, 2024 Ώρα 15:41

Νέο Lexus UX 300h: Νέα έκδοση στη γκάμα του best seller της Lexus

Thumbnail

Το Lexus UX είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της μάρκας στην Ευρώπη και το Ιαπωνικό εργοστάσιο θέλει να ενισχύσει ακόμα περισσότερο αυτή την επιτυχία. Παρουσιάζει την έκδοση UX 300h με σημαντικές αναβαθμίσεις στον κινητήρα και περισσότερες δυναμικές ικανότητες στο δρόμο. Ένα όχημα που έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί για να συνδυάζει την αίσθηση ασφάλειας και την πρακτική ευελιξία ενός crossover με τα χαρακτηριστικά οδήγησης ενός hatchback. Το UX είναι διαθέσιμο υβριδικό και με αμιγώς ηλεκτρικό, ως εκ τούτου διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια στρατηγική της μάρκας.

Close

 

 

Το νέο UX 300h αντικαθιστά την έκδοση UX 250h προσφέροντας σωρεία βελτιώσεων στον υποψήφιο αγοραστή. Πιο συγκεκριμένα, αποδίδει 199 ίππους, δηλαδή μια αύξηση της τάξης του 8% έναντι των 184 ίππων του UX 250h. Αυτή η αύξηση είναι εφικτή χάρη στο υβριδικό σύστημα πέμπτης γενιάς που αντικαθιστά την προηγούμενη μπαταρία 180 κυψελών (216-volt) με μια αποδοτικότερη, 60-κυψελών (222-volt) μπαταρία λιθίου-ιόντων. Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση στα εκατό χιλιόμετρα από στάση μειώνεται από 8,5 σε 8,1 δευτερόλεπτα ενώ στο μοντέλο με τετρακίνηση από 8,7 σε 7,9 δευτερόλεπτα. Επίσης, έχει βελτιωθεί η κατανάλωση καυσίμου, χάρη στον πιο αποδοτικό κινητήρα αλλά και τη μείωση του βάρους. Η κατανάλωση για το νέο UX 300h φτάνει τα 5,0 – 5,2 l/100km (WLTP) και σε 5,3 – 5,7 l/100km για το τετρακίνητο μοντέλο.

 

Close

 

Όπως και στο UX 250h, το UX 300h τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0 λίτρων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Όμως, ο πίσω ηλεκτρικός κινητήρας του τετρακίνητου μοντέλου είναι κατά 5,6 φορές πιο ισχυρός από τον προκάτοχό του αποδίδοντας 41 ίππους. Κάτι που ενισχύει την απόκριση στο γκάζι καθιστώντας το αυτοκίνητο ακόμα πιο ευχάριστο στην οδήγηση.

Το νέο UX 300h προσφέρει ένα πλήρως ψηφιακό εσωτερικό με τη νέα οθόνη των 12.3 ιντσών του ταμπλό να είναι τώρα προαιρετικά διαθέσιμη. Αναβαθμισμένη είναι και η οθόνη αφής πολυμέσων 8 ιντσών. Παράλληλα, ο αγοραστής του UX έχει στη διάθεση του περισσότερους χρωματισμούς στο εσωτερικό και καθίσματα από ύφασμα ή συνθετικό δέρμα, καθώς και με συνθετικό δέρμα για το θερμαινόμενο τιμόνι και τον μοχλό ταχυτήτων. 

 

 

Η παλέτα συστημάτων υποστήριξης οδηγού Lexus Safety System+ 2.5 έχει αντικατασταθεί από τη νεότερη 3.0. Αυτή περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα All-Speed Dynamic Radar Cruise Control, Lane Tracing Assist, Pre-Collision System with Pedestrian Detection, Road Sign Assist, Proactive Driving Assist και Lane Departure Alert με Steering Assist.

Το τιμόνι έχει αναβαθμιστεί ενσωματώνοντας μια κάμερα Επιτήρησης Οδηγού. Αυτή ελέγχει την εγρήγορση του οδηγού και αναγνωρίζει αν έχει χάσει τη συγκέντρωσή του λόγω κόπωσης ή αδιαθεσίας. Εάν ο οδηγός αποτύχει να ανταποκριθεί στις ειδοποιήσεις, η κάμερα ενεργοποιεί το Έκτακτο Σταμάτημα Οδηγού, φέρνοντας το όχημα σε ελεγχόμενη στάση ενεργοποιώντας τα φώτα κινδύνου. Το αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης έχει τελειοποιηθεί και το άνοιγμα μιας πόρτας μπορεί να εμποδιστεί για ασφάλεια εάν εντοπιστεί όχημα που πλησιάζει από πίσω.