Ειδήσεις

22 Mar, 2024 Ώρα 08:24

Ayrton Senna: Αυτό το μήνα θα έκλεινε τα 64 του!

Thumbnail

Στις 21 Μαρτίου 1960 γεννήθηκε στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας ο πιο ολοκληρωμένος οδηγός στην ιστορία της Formula 1.

Close

Ο Ayrton Senna δεν κατάφερε μόνο να αναδειχθεί τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά να θεωρείτε μέχρι και σήμερα ένας από τους πιο ταλαντούχους οδηγούς όλων των εποχών, καθώς και μία από τις πιο αντιπροσωπευτικές και εμβληματικές φιγούρες της Φόρμουλα 1 και της αυτοκινητοβιομηχανίας γενικότερα. Πλήρης οδηγός από κάθε άποψη μπόρεσε να διακριθεί κατά τη διάρκεια της καριέρας του πάνω από όλα για την οδήγηση στο βρεγμένο οδόστρωμα και την ταχύτητά του στις κατατακτήριες δοκιμές.

Έτρεξε συνολικά σε 161 Grand Prix της F1, κέρδισε 3 πρωταθλήματα, πέτυχε 41 νίκες, ανέβηκε στο podium 80 φορές, ενώ ξεκίνησε 65 φορές από την 1η θέση του Grid.

Close

Όλα ξεκίνησαν με ένα προαίσθημα που είχε ο Senna.  Όταν στις 30 Απριλίου του 1994 ο αυστριακός οδηγός Roland Ratzenberger χάνει τον έλεγχο του μονοθεσίου του και πέφτει στις μπαριέρες με 300χλμ./ώρα, ο θάνατος του είναι ακαριαίος. Ο Senna δήλωσε πως δεν ήθελε να τρέξει στον επικείμενο αγώνα και πως για πρώτη φορά φοβόταν.

Τη 1η Μαίου, ο αγώνας ήταν ακόμα στον 4ο γύρο, και στην στροφή Tamburello η Williams του Senna πέφτει με 233χλμ./ώρα στον τσιμεντένιο τοίχο. Ο Senna θα μεταφερθεί χωρίς τις αισθήσεις του με το ελικόπτερο στο νοσοκομείο της Μπολόνια όπου και θα αφήσει την τελευταία του πνοή.

Close

Συνολικά πάνω από 300.000 άνθρωποι έδωσαν το παρών στο τελευταίο αντίο του μεγάλου θρύλου της F1.

 

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.