Moto

15 Jan, 2018 Ώρα 15:18

MotoGP 2018: Το πρόγραμμα, οι ομάδες και οι οδηγοί

Thumbnail

Στις 18 Ιανουαρίου το MotoGP ξεκινά τη νέα χρονιά με τις πρώτες επίσημες δοκιμές και εμείς σας παρουσιάζουμε όλα αυτά που θα θέλατε να ξέρετε για το δημοφιλέστερο μηχανοκίνητο άθλημα στον πλανήτη.​

Close

Αναμφισβήτητα το 2017 ήταν μια από τις πλέον συναρπαστικές χρονιές στην ιστορία του θεσμού, σίγουρα η πλέον εντυπωσιακή και ενδιαφέρουσα των τελευταίων ετών. Για το 2018 περιμένουμε κάτι ανάλογο, με τις ομάδες να εξελίσσουν διαρκώς τις μοτουκλέτες (κοινώς τα ηλεκτρονικά) και τους αναβάτες να βρίσκονται σε ακόμα πιο υψηλό επίπεδο (η προπόνηση έχει γίνει πολύ σκληρή). Δεν έγιναν πολλές αλλαγές σε σχέση με πέρυσι, η πλέον σημαντική είναι η προσθήκη ενός ακόμα αγώνα στο καλεντάρι (19 συνολικά), με την Ταϊλάνδη να φιλοξενεί για πρώτη φορά αγώνες MotoGP. Τα εργοστάσια που θα συμμετάσχουν είναι 6 συνολικά (Aprilia, Ducati, Honda, KTM, Suzuki, Yamaha) και οι ομάδες 9 (θα τις δείτε αναλυτικά παρακάτω). 

 

Close

 

Close

Μεγάλα φαβορί για τον τίτλο παραμένουν οι Marquez και Dovizioso, με τους Rossi, Vinales να ακολουθούν κατά πόδας και τους Lorenzo, Pedrosa λίγο πιο πίσω στα προγνωστικά. ​​8 από τους 24 αναβάτες θα οδηγούν Ducati!Μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τι θα κάνει το νέο αίμα της μεγάλης κατηγορίας, ειδικά οι Morbidelli και Nakagami. Aν μας επιτρέπεται μια πρόβλεψη με στοιχείο έκπληξης, βάζουμε στην εξίσωση και τον Zarco, που το 2017 έδειξε πως είναι ικανός για πολλά πράγματα. Από άποψης συμμετοχών πολυπληθέστερος κατασκευαστής παραμένει η Ducati με 4 ομάδες και 8 αναβάτες, ακολουθoύν οι Honda (4 + 6) και Yamaha (2 + 4), ενώ Aprilia, KTM και Suzuki θα διαθέτουν από μία ομάδα με 2 αναβάτες έκαστη.

 

 

Το θέαμα ξεκινά στις 18 Ιανουαρίου

Σε πρώτη φάση θα έχουμε τις επίσημες δοκιμές, τα λεγόμενα Official Tests, που θα είναι 3 στον αριθμό και που θα ξεκινήσουν την ερχόμενη Πέμπτη 18/1 από την πίστα Sepang της Μαλαισίας. Ο πρώτος αγώνας θα γίνει στις 18/3 στο Κατάρ και ο τελευταίος παραδοσιακά στη Βαλένθια, ακριβώς 8 μήνες μετά (18/11). Διαβάστε στη συνέχεια και κατά σειρά τους κατασκευαστές, τις ομάδες με τους οδηγούς, τις αλλαγές που έχουν γίνει σε σχέση με το 2107, το πλήρες πρόγραμμα των αγώνων, αλλά και πότε και που θα γίνουν οι επίσημες δοκιμές. Δείτε επίσης ένα video με ξεχωριστές στιγμές από την περσινή σεζόν, όπου τα απρόοπτα δεν έχουν τέλος. Για οτιδήποτε νέο θα σας ενημερώνουμε μέσα από τη σελίδα μας εδώ, τα ξαναλέμε σε λίγες μέρες με τα πρώτα συμπεράσματα των πρώτων δοκιμών του 2018. 

 

 
 

 

Ομάδες / Oδηγοί*

Σε παρένθεση οι αριθμοί συμμετοχής των αναβατών

-        Aprilia Racing Team Gresini / Aleix Espargaro(41), Scot Redding(45)

-        Ducati Team / Andrea Dovizioso(04), Jorge Lorenzo(99)

-        Octo Pramac Racing / Danilo Petrucci(9), Jack Miller(43)

-        Reale Avintia Racing / Esteve Rabat(53), Xavier Simeon(10)

-        Angel Nieto Team / Karel Abraham(17), Alvaro Bautista(19)

-        EG 0,0 Marc VDS / Thomas Lüthi(12), Franco Morbidelli(21)

-        Repsol Honda Team / Marc Marquez(93), Dani Pedrosa(26)

-        LCR Honda Idemitsu / Takaaki Nakagami(30)

-        LCR Honda Castrol / Cal Crutchlow(35)

-        Red Bull KTM Factory / Bradley Smith(38), Pol Espargaro(44)

-        Team Suzuki Ecstar / Andrea Iannone(29), Alex Rins(42)

-        Monster Yamaha Tech 3 / Johann Zarco(5), Jonas Folger(94)

-        Movistar Yamaha MotoGP / Valentino Rossi(46), Maverick Vinales(25)

 

Αλλαγές στις Ομάδες

-        Η LCR Honda θα διαθέτει και δεύτερη μοτοσυκλέτα, για πρώτη φορά μετά το 2015

-        Η Aspar Racing Team μετονομάστηκε σε Ángel Nieto Team για το 2018

 

Aλλαγές στους οδηγούς

-        Ο Sam Lowes απομακρύνθηκε από την ομάδα Aprilia Racing Team Gresini και επιστρέφει στην κατηγορία Moto2

-        Ο Thomas Lüthi είναι το νέο μέλος της ομάδας EG 0,0 Marc VDS, μετά από έντεκα (11) σεζόν στη μεσαία κατηγορία

-        Ο πρωταθλητής Moto2 2017 Franco Morbidelli είναι το δεύτερο νέο μέλος της ομάδας EG 0,0 Marc VDS

-        Ο Esteve Rabat επιστρέφει στην ομάδα Reale Avintia Racing (ήταν στην EG 0,0 Marc VDS)

-        Ο Xavier Siméon αναβαθμίστηκε ομοίως στη μεγάλη κατηγορία και στην ομάδα Reale Avintia Racing (ήταν στην Queroseno Racing στα 125 και στη Moto2)

-        Ο Takaaki Nakagami ανέβηκε στη μεγάλη κατηγορία και στην ομάδα Team LCR, μετά από επτά (7) χρόνια στη Μοto2

-        O Scott Redding έφυγε από την ομάδα Οcto Pramac Racing στα τέλη του 2017 για να γίνει μέλος της Aprilia Racing Team Gresini

-        Ο Jack Miller πήρε τη θέση του Redding στην ομάδα της Octo Pramac Racing

-        O Loris Baz θα αγωνίζεται πλέον στο Π.Π. Superbike

-        O Héctor Barberá εγκαταλείπει τη μεγάλη κατηγορία MotoGP μετά από οκτώ (8) σεζόν συμμετοχής και επιστρέφει στη Moto2 (ήταν στην ομάδα της Reale Avintia Racing)

 

 

Πρόγραμμα Αγώνων ΜotoGP 2018

 

18/3 Qatar Losail International Circuit

8/4 Argentina - Termas de Río Hondo

22/4 - USA Circuit of the Americas

6/5 Spain Circuito de Jerez

20/5 France Le Mans

3/6 - Italy Autodromo del Mugello

17/6 – Spain - Catalunya Barcelona

1/7 - Netherlands TT Circuit Assen

15/7 - Germany Sachsenring

5/8 - Czech Republic Automotodrom Brno

12/8 - Austria - Spielberg Red Bull Ring

26/8 - Great Britain Silverstone Circuit

9/9 - San Marino Misano World Circuit Marco Simoncelli

23/9 – Spain - MotorLand Aragón

7/10 - Thailand Chang International Circuit

21/10 - Japan Twin Ring Motegi

28/10 Australia Phillip Island

4/11 - Malaysia Sepang International Circuit

18/11 – Spain - Comunitat Valenciana Ricardo Tormo

 

Official Tests

18/1 – Sepang Malaysia

16/2 – Chang Thailand

1/3 – Losail Qatar

09 Jul, 2025 Ώρα 09:28

MotoGP: Μπορεί κανείς να σταματήσει τον Βασιλιά του Sachsenring το 2025;

Thumbnail

Ο Marc Marquez καταφθάνει με κέφι, σε μια εμβληματική πίστα του MotoGP στην Γερμανία – θα σταματήσουν άραγε οι συνεχείς νίκες;

Close

Ιδιαίτερη, μοναδική και διασκεδαστική – η σχεδίαση της πίστας στο Sachsenring την καθιστά ξεχωριστή στο ημερολόγιο έχοντας 7 διαδοχικές αριστερές στροφές, με ανηφόρες και κατηφόρες, γρήγορη, ασταμάτητη και χωρίς σημεία χαλάρωσης. Με τα χρόνια, ο Marc Marquez (Ducati Lenovo Team) την έχει κάνει βασίλειό του – είναι αναμφίβολα ο πιο αγαπημένος του χώρος για μάχες. Έχει πάρει 8 συνεχόμενες νίκες στο MotoGP™ από το 2013 έως το 2021 – η τελευταία μάλιστα σηματοδότησε και την επιστροφή του στην κορυφή μετά τον τραυματισμό – και υπάρχει λόγος που είναι το φαβορί για αυτό το Σαββατοκύριακο.

ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ #93: Η 9η νίκη σε Γερμανικό έδαφος

Μαγεία στο Mugello, εντυπωσιασμός στο Assen και μια φανταστική εμφάνιση στο Sachsenring; Αυτό είναι το σχέδιο: ο Marc Marquez έχει προβάδισμα 68 βαθμών από τον αδελφό του Alex Marquez (BK8 Gresini Racing MotoGP). Η φόρμα του #93 στο Sachsenring είναι εντυπωσιακή και με τον αδερφό του τραυματία μετά την πτώση στο Assen, μπορεί να επεκτείνει περαιτέρω τη διαφορά στο Πρωτάθλημα. Ο ίδιος ο Alex θα πρέπει να περάσει από ιατρικό έλεγχο την Πέμπτη για να μπορέσει να συμμετάσχει, ενώ το βάθρο του πέρυσι είναι το αποκορύφωμά του στην Γερμανία.

Close

Όσο για τον Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), ο #63 ήταν νικητής πέρυσι στο Sachsenring και θα κάνει τα πάντα για να μειώσει τη διαφορά στη μάχη για τη 2η θέση. Μπορεί να μην είναι στην πρώτη τριάδα, αλλά ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) έδειξε ταχύτητα όλο το Σαββατοκύριακο, ίσως όμως αυτό που του λείπει είναι η τύχη, τόσο στο Sprint όσο και στον κύριο Αγώνα. Τέσσερις pole positions το 2025 – θα ανταμειφθούν οι προσπάθειές του στο Sachsenring;

BEZZECCHI ΚΑΙ ACOSTA: Η έκπληξη στο Sachsenring;

Ο Marco Bezzecchi (Aprilia Racing) έκλεψε τις εντυπώσεις στο Assen με μια εξαιρετική εμφάνιση. Πίεσε τον #93 μέχρι το τέλος, πήρε τη 2η θέση και πλησίασε την κορυφαία τετράδα. Δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην Γερμανία στο MotoGP – υπάρχει πάντα πρώτη φορά για όλα… Ο Pedro Acosta (Red Bull KTM Factory Racing Team) ήταν επίσης δυνατός στο Assen, καταγράφοντας την έβδομη συνεχόμενη εμφάνισή του στην πρώτη οκτάδα. Η 7η θέση ήταν το αποτέλεσμά του το 2024 – μπορεί να παλέψει φέτος για το βάθρο και να περάσει τον Johann Zarco (CASTROL Honda LCR) στη βαθμολογία; Ο Zarco στοχεύει σε επιστροφή στην πρώτη δεκάδα. Μπροστά απ’ όλους, οι δύο Ducati της Pertamina Enduro VR46 Racing Team των Franco Morbidelli και Fabio Di Giannantonio, με μόλις τρεις βαθμούς να τους χωρίζουν στην 4η και 5η θέση του Πρωταθλήματος αντίστοιχα.

Close

ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ: Ο Viñales σε φόρμα, ο Fernandez ανεβαίνει

Ο Acosta δεν ήταν ο μόνος αναβάτης της KTM που εντυπωσίασε στον προηγούμενο Αγώνα, ενώ ο Maverick Viñales (Red Bull KTM Tech 3) ανέβηκε ξανά στη σειρά και τερμάτισε 5ος. Το πρώτο του βάθρο με την Αυστριακή ομάδα ακόμα του ξεφεύγει, αλλά βρίσκεται πολύ κοντά – μόλις 12 βαθμούς πίσω από τον Fermin Aldeguer (BK8 Gresini Racing MotoGP) στη βαθμολογία. Ο Aldeguer εγκατέλειψε στο Assen αλλά αναμένεται να είναι έτοιμος για το Sachsenring. Η ατυχία συνεχίζεται για τον Ai Ogura (Trackhouse MotoGP Team) μετά από εγκατάλειψη στην Ολλανδία, την ώρα που ο συναθλητής του Raul Fernandez έχει βελτιωμένη απόδοση με σταθερή παρουσία στην πρώτη δεκάδα από το Le Mans, ελπίζει να βελτιώσει την περσινή 10η θέση του στο Sachsenring. Ανάμεσά τους στη βαθμολογία βρίσκεται ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) που έρχεται με υψηλές προσδοκίες για μια πίστα που απολαμβάνει.

ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΘΕΣΕΙΣ: Η Yamaha αναζητά αγωνιστικό ρυθμό

Τρεις KTM ήταν στην πρώτη δεκάδα στο Assen, συμπεριλαμβανομένου του Enea Bastianini (Red Bull KTM Tech3). Ο #23 εξακολουθεί να υστερεί στον έναν γρήγορο γύρο, αλλά μήπως η μικρή και απαιτητική πίστα του Sachsenring τον ευνοήσει; Βρίσκεται λίγο πιο πάνω από τον Luca Marini (Honda HRC Castrol), ο οποίος αναμένεται να επιστρέψει αυτό το Σαββατοκύριακο μετά από τραυματισμό. Ο συναθλητής του, Joan Mir, είχε πτώση στο Assen και το καλύτερό του αποτέλεσμα στο Sachsenring είναι μια 7η θέση από τη “rookie” σεζόν του το 2019. Οι Alex Rins (Monster Energy Yamaha MotoGP) και το δίδυμο της Prima Pramac Yamaha MotoGP, Jack Miller και Miguel Oliveira, ελπίζουν να βελτιώσουν τα αποτελέσματα της Yamaha στην Γερμανία. Είναι γρήγοροι στον έναν γύρο αλλά ακόμα ψάχνουν τη διάρκεια αυτής της δυναμικής σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Ο Somkiat Chantra (IDEMITSU Honda LCR) πήρε τους πρώτους του βαθμούς στο MotoGP – και στην ιστορία της Ταϊλάνδης – στον προηγούμενο Αγώνα, αλλά δυστυχώς θα μείνει εκτός για αυτό και τον επόμενο GP λόγω ατυχήματος στην προπόνηση. Αντικαταστάτης δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί, οπότε αναμένουμε.

Το Sachsenring είναι το σπίτι του MotoGP στην Γερμανία με κλασικές μάχες στον τελευταίο γύρο και θεαματικοί τερματισμοί έχουν λάβει χώρα σε αυτή την πίστα των 3,671 χιλιομέτρων. Η θέση εκκίνησης στην πίστα είναι πιο σημαντική από ποτέ και οι Κατατακτήριες θα καθορίσουν την πορεία του κάθε Αγώνα. Μπροστά σε ένα τεράστιο Γερμανικό κοινό και στο μέσο της σεζόν του 2025, φροντίστε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη των ιστοριών για τον 11ο Γύρο, στην Cosmote TV.