Editorial

25 Mar, 2018 Ώρα 00:34

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες με τους πιο πιστούς ιδιοκτήτες

Thumbnail

Υπάρχουν άνθρωποι που παραμένουν πιστοί σε μια αυτοκινητοβιομηχανία και επιλέγουν συνεχώς ως νέο αυτοκίνητό τους, ένα μοντέλο της αγαπημένης τους εταιρίας. Η νέα έρευνα του Edmunds μας δίνει μια εικόνα με το ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν τους πιο πιστούς ιδιοκτήτες στις ΗΠΑ.

Close

Toyota: 63%

Στη πρώτη θέση βρίσκεται η Toyota, με το 63% των ιδιοκτητών των μοντέλων της να δηλώνει πιστό στην ιαπωνική μάρκα και να την προτιμά και για την επόμενη αγορά ενός αυτοκινήτου.

Subaru: 61%

Μόλις 2% μικρότερο ποσοστό από την Toyota έχει η Subaru.

Close

Honda: 60%

Στη τρίτη θέση βρέθηκε η Honda με ποσοστό 60%.

Ram: 54%

Στη τέταρτη θέση με ποσοστό 54% βρίσκεται η Ram, η οποία προσφέρει στην αγορά αποκλειστικά και μόνο pickups μοντέλα.

Close

Chevrolet: 54%

Ίδιο ποσοστό με την Ram και η Chevrolet.

Hyundai: 52%

Η Hyundai βρέθηκε στην 6η θέση με ποσοστό 52%.

Kia: 51%

Μία θέση κάτω από την Hyundai, η Kia, με ποσοστό 51%.

Nissan: 48%

Στην όγδοη θέση η Nissan με ποσοστό 48%.

Ford: 48%

Η Μπλε Οβάλ εταιρία έχει το ίδιο ποσοστό με την Nissan.

Mazda: 44%

Η πρώτη δεκάδα συμπληρώνεται από μια ακόμη ιαπωνική εταιρία, με το 44% των ιδιοκτητών της Mazda να δηλώνουν πως θα επιλέξουν ξανά ένα μοντέλο της.

Jeep: 41%

41% των κατόχων ενός Jeep δηλώνει πιστό στο αμερικάνικο brand.

VW: 37%

Η VW θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις της στις ΗΠΑ. Σήμερα μόλις το 37% των ιδιοκτητών ενός μοντέλου της, δηλώνει πως θα την προτιμήσει και για το επόμενο αυτοκίνητό του.

GMC: 35%

2 μονάδες πίσω από την VW η GMC.

Buik: 29%

Η Buick έχει μόλις 29% πιστό κοιν.

Mini: 24%

Το αντίστοιχο ποσοστό της Μini δεν ξεπερνά το 24%.

Fiat: 22%

Οι Αμερικάνοι δεν έχουν αγκαλιάσει την Fiat και αυτό φαίνεται και στα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας.

Mitsubishi: 21%

Χαμηλά στη λίστα η Mitsubishi, με μόλις το 21% των ιδιοκτητών των μοντέλων της να δηλώνει πιστό στην ιαπωνική μάρκα και να την προτιμά και για την επόμενη αγορά ενός αυτοκινήτου.

Dodge: 19%

Μη φανατικό κοινό έχει και η Dodge, με το ποσοστό της να ανέρχεται στο 19%.

Smart: 19%

Μία θέση από τον πάτο η Smart, με μόλις το 19% των ιδιοκτητών των μοντέλων της να δηλώνει πως θα ξαναγόραζε κάποιο μοντέλο της.

Chrysler 16%

Στη τελευταία θέση βρίσκεται η Chrysler με ποσοστό μόλις 16%.

02 May, 2024 Ώρα 19:39

20 χρόνια BURNOUT – Τιμή στο θρυλικό περιοδικό που έβαλε τις βάσεις για την ανάπτυξη του motorsport και tuning

Thumbnail

Τον Απρίλιο του 2004 κυκλοφόρησε το πρώτο τεύχος του κυπριακού BURNOUT. Ένα περιοδικό που άφησε εποχή στο χώρο του tuning, των Clubs αυτοκινήτων, αλλά και του motorsport. Δεν μου αρέσει να μιλώ για τα επιτεύγματα μας, αλλά το BURNOUT, είναι ιστορία.

Close

Η όλη φάση ξεκίνησε από την Ελλάδα όπου από το 1999 μέχρι το 2003 διοργανώναμε αποκλειστικά τους αγώνες dragster. Τα ρεκόρ επισκεψιμότητας (22.000 θεατές) και συμμετοχών (190 auto – moto σε ένα αγώνα) δεν έχουν σπάσει ποτέ. Και δεν προβλέπεται να σπάσουν. Ακόμη και τον 1ο αγώνα drift στην Ελλάδα, εμείς τον διοργανώσαμε, στις Αφίδνες…

Στην Κύπρο διοργανώσαμε τους πρώτους αγώνες dragster to 2002 και 2003. Όλα τότε με το ελληνικό BURNOUT σαν χορηγό επικοινωνίας.

Close

Και τότε ήταν που είδαμε το κενό στην Κύπρο και με συνοπτικές διαδικασίες, στήσαμε το κυπριακό BURNOUT. Η αναγνωσιμότητα του τότε είχε ταράξει τα νερά στα διαφημιστικά γραφεία. Προσπαθούσαν με πάθος να το μειώσουν, αλλά δεν μπορούσαν. Το έβρισκαν μπροστά τους τα δήθεν «αντρικά» περιοδικά των μεγάλων εκδοτικών εταιρειών που έτρωγαν την σκόνη του BURNOUT, του «περιοδικού του δρόμου». Ενός περιοδικού πολύ προχωρημένου για την εποχή του.

 

Close

 

Πάρτυ, διοργανώσεις, το πρώτο Extreme Car Show, οι πρώτοι αγώνες Drift στη Δρομολαξιά και οι βάσεις για αναγνώριση του αθλήματος μας στην κοινωνία της μάππας, είχαν μπει από τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας του. Η ανάπτυξη του tuning και του motorsport, ήταν ραγδαία. Οι προσκλήσεις σε τηλεοπτικά πάνελ και ραδιόφωνα για την οδική ασφάλεια πολλές. Γιατί εμείς ξέρουμε τι λέμε και δεν κρυβόμαστε.

 

 

Έκτοτε, χωρίς να επεκταθώ σε λεπτομέρειες, το BURNOUT  το οποίο ολοκλήρωσε τον κύκλο του το 2012 (πουλώντας αντίτυπα για χρόνια μετά) αλλά άφησε το στίγμα του παντού, μέχρι και σήμερα.

Λίγα είναι τα άτομα και οι φορείς που ώθησαν το motorsport στην Κύπρο. Δεν το κάναμε μόνοι μας. Μην με παρεξηγάτε.

 

 

Όμως το BURNOUT, τα έργα του και η σημερινή του προέκταση, είναι ακόμη ζωντανή:

  • Το Boyz Stuff Show που ακόμη πολλοί το ονομάζουν BURNOUT, κλείνει 20 χρόνια ζωής φέτος!
  • Η Achna Speedway για την οποία το BURNOUT έδωσε μάχες με τον ιδιοκτήτη πριν ανοίξει, κρατιέται ζωντανή από την ομάδα του BURNOUT που την διαχειρίζεται εδώ και 5 + χρόνια με πρωτοστάτη τον Αυγουστή «του BURNOUT».
  • Το Petrolheads Festival, το Πρωτάθλημα Αναβάσεων, το Πρωτάθλημα Time Attack, το Gymkhana, όλα με την στήριξη μας, έχουν ένα άρωμα BURNOUT.

Πολλά από τα Clubs αυτοκινήτων, είχαν δημιουργηθεί (και πρωτο εμφανιστεί) στο BURNOUT.

 

 

Θυμάμαι ακόμη τα αυτοκίνητα στους δρόμους με τα αυτοκόλλητα BURNOUT που δίναμε δώρο με τα τεύχη μας.

Κρατάω ακόμη τα μηνύματα θαυμασμού, τα δώρα που μας έστελναν, τις επιστολές. Τα τηλεφωνήματα και τα βράδια που περνάγαμε στο αρχηγείο για να βοηθήσουμε τους δικούς μας street racers που τους μάζευαν τα αυτοκίνητα οι «θυμωμένοι» ζετάδες να τα πάρουν πίσω. Τις μάχες για αλλαγή της νομοθεσίας για τα «μοτιφαρισμένα» αυτοκίνητα που καλά κρατεί.

Το BURNOUT ήταν μια ιδέα. Ένας τρόπος ζωής. Ένα πολύ προχωρημένο project για την εποχή του. Σήμερα, το τιμάμε.

Είμαι πολύ περήφανος που το έφερα στην Κύπρο και σήμερα, 20 χρόνια μετά, το μόνο που μπορώ να πω, είναι ένα μεγάλο «ευχαριστώ» εκ μέρους όλων όσων έζησαν υπέροχες στιγμές BURNOUT.    

Χαίρομαι που πολλοί ακόμη με αποκαλούν ο «Στέλιος ο BURNOUT».

Στέλιος Κυθρεώτης