F1

02 Mar, 2019 Ώρα 17:06

Παραμένει γυναίκα δοκιμαστής στην Alfa Romeo F1

Thumbnail

Μετά το ντεμπούτο της το 2018 στο τιμόνι ενός μονοθεσίου της Formula 1 στο αυτοκινητοδρόμιο Hermanos Rodriguez στο Μεξικό, η Κολομβιανή οδηγός, ολοκλήρωσε λίγες εβδομάδες αργότερα δύο ακόμα ημέρες δοκιμών στην πίστα του Fiorano. Η Tatiana εντυπωσίασε την ομάδα με τη προσήλωση της και θα συνεχίσει να εξελίσσει τις οδηγικές της ικανότητες οδηγώντας το μονοθέσιο της ομάδας και το 2019.

Close

Ο Frédéric Vasseur, επικεφαλής της ομάδας Alfa Romeo Racing και CEO της Sauber Motorsport AG δήλωσε:

 

"Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη συνέχιση της συνεργασίας μας με την Tatiana Calderón ως δοκιμαστή της ομάδας. Έχουμε εντυπωσιαστεί από την επιμονή, την προσήλωση και τις ικανότητες της. Με την πρώτη ευκαιρία που της δόθηκε να οδηγήσει ένα μονοθέσιο της Formula 1, απέδειξε ότι μπορεί να έχει πολύ καλή απόδοση και εξελίχθηκε σε ένα πολύτιμο μέλος της ομάδας μας. Θα εργαστούμε μαζί για να εξελίξουμε τις οδηγικές ικανότητες της Tatiana και την απόδοση της Alfa Romeo Racing."

Close

 

12 Dec, 2024 Ώρα 10:23

F1: Τα τέλη συμμετοχής των ομάδων και οδηγών για το 2025

Thumbnail

Από το 2013, ως μέρος μιας αναθεωρημένης συμφωνίας Concorde που τέθηκε σε ισχύ εκείνη τη χρονιά, η FIA βασίζει τα τέλη συμμετοχής για κάθε ομάδα στον αριθμό των βαθμών που σημείωσε την προηγούμενη σεζόν. Πριν 11 χρόνια, το μικρότερο τέλος συμμετοχής είχε οριστεί στα 500.000 δολάρια, συν 5.000 δολάρια ανά βαθμό, εκτός από τον πρωταθλητή κατασκευαστών που έπρεπε να πληρώσει 6.000 δολάρια ανά βαθμό.

Close

Ωστόσο, με τον πληθωρισμό να έχει ληφθεί υπόψη, έγιναν γνωστά τα τέλη συμμετοχής για τη σεζόν του 2025 με το βασικό τέλος συμμετοχής για όλους να είναι στα 680.203 δολάρια, συν επιπλέον $8.161 ανά βαθμό που κατέκτησε η πρωταθλήτρια ομάδα κατασκευαστών, καθώς κάθε άλλη ομάδα πρέπει να πληρώσει 6.799 δολάρια ανά βαθμό που κατέκτησε.

Αυτό σημαίνει ότι η McLaren θα πληρώσει συνολικά 6.115.429 δολάρια, με τη Ferrari να ακολουθεί με 5.113.151 δολάρια και η τρίτη Red Bull να καταβάλει ένα ποσό 4.684.814 δολαρίων.

Close

 

 

Τα ποσά των οδηγών

Σε ότι αφορά τους πιλότους. Αυτοί πληρώνουν ένα βασικό τέλος 11.453 ευρώ για την Super License τους και επιπλέον 2.313 ευρώ ανά βαθμό που συγκέντρωσαν τη προηγούμενη σεζόν. Αυτό σημαίνει πως ο Max Verstappen θα πληρώσει 1.022.234 ευρώ, με τον Lando Norris να ακολουθεί με 876.515 ευρώ.

 

 

Κέρδη 2024

Η συμφωνία Concorde δίνει το 50% των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1 ως χρηματικό έπαθλο στις 10 ομάδες. Με το ποσό αυτό να ανέρχεται σε περίπου 1 δισ. δολάρια, οι 10 ομάδες θα πάρουν φέτος:

McLaren: 140 εκατ. δολάρια

Ferrari: 131 εκατ. δολάρια

Red Bull: 122 εκατ. δολάρια

Mercedes: 113 εκατ. δολάρια

Aston Martin: 104 εκατ. δολάρια

Alpine: 95 εκατ. δολάρια

Haas: 87 εκατ. δολάρια

RB: 78 εκατ. δολάρια

Williams: 69 εκατ. δολάρια

Sauber: 60 εκατ. δολάρια