Ειδήσεις

21 Jun, 2017 Ώρα 11:49

Εξελίξεις Και Σενάρια @ Le Mans 24 Hours!

Thumbnail

Απίστευτο σενάριο για την εγκατάλειψη της Toyota στο Le Mans του 2017 Μετά την περυσινή εγκατάλειψη στα τελευταία λεπτά, που πάγωσε τους Ιάπωνες, μετά απο 24 ώρες χαράς και αγωνίας, φέτος η εγκατάλειψη ήρθε νωρίτερα. Ο Kamui Kobayashi έκανε pole και ήταν 10 ώρες επικεφάλής, αλλά μετά χάλασε ο συμπλέκτης. Τι έγινε; Μπήκε στα pit υπο καθεστώς κίτρινης σημαίας, και στην έξοδο περίμενε το σήμα του κριτή για να συνεχίσει. Τον πλησίασε ενας τύπος με πορτοκαλί στολή, ίδια με του κριτή και του έκανε το σηματάκι του ok! Ο Ιάπωνας το εξέλαβε ως σήμα να φύγει και ξεκίνησε. Τον σταμάτηαν αμέσως οι κανονικοί κριτές και μέχρι να πάρει το τελικό ok, αφού και στα pit του μπερδεύτηκαν, σταμάτησε και ξεκίνησε ακόμα μερικές φορές. Η Ιαπωνική μηχανή ταλαιπωρήθηκε και ο συμπλέκτης παρέδωσε το πνεύμα λιγο αργότερα. Και όλα αυτά γιατι ενας άλλος οηγός ήθελε να του πεί, μπράβο μεγάλε, προχώρα!

Close

Ευτυχώς η Toyota δεν δείχνει να πέφτει εντελώς κάτω, μετά την ατυχία πέρυσι και την επανάληψη φέτος:

Και οι δύο αποτυχίες που είδαμε μας έκαναν έκπληξη και δεν υπάρχουν απαντήσεις. Δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα με τον συμπλέκτη παλιότερα. Κανονικά, υπάρχει πάντα κάτι που βλέπουμε στις δοκιμές, και μιλάμε με τους οδηγούς, ώστε να προσαρμόσουμε κάτι ή να βελτιωθούν. Ο μπροστά κινητήρας, έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, το λιγότερο 15000 χιλιόμετρα, οπότε δεν ανησυχούσαμε υπερβολικά για κανένα από αυτά πριν τον αγώνα. Το τρίτο μονοθέσιο εγκατέλειψε απο crash με άλλο αυτοκίνητο.

Close

Νομίζω ότι αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι έχουμε αποδείξει ότι είμαστε racers. Επιστρέψαμε μετά από μια σκληρή εμπειρία πέρυσι, και θα επιστρέψουμε το επόμενο έτος. Εχουμε έναν αγώνα να κερδίσουμε και έχουμε κάνει μεγάλα βήματα τα τελευταία δύο χρόνια, ειδικά στις πίστες που απαιτούν μεγάλα κάθετα αεροδυναμικά φορτία.

H ομάδα της Rebellion, με αριθμό 13 και μονοθέσιο Oreca 07 Gibson, που τερμάτισε τρίτη στην γενική, έχασε το βάθρο μετά από video που αποδεικνύει παραβίαση, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την επανεκκίνηση του κινητήρα μετά από τα pit. Η ομάδα τροποποίησε ένα ομολογκαρισμένο μέρος του μονοθεσίου. Πιο συγκεκριμένα, υπήρχε μια τρύπα, που είχε διαμορφωθεί από την ομάδα στην δεξιά πλευρά του καλύμματος του κινητήρα, η οποία είχε γίνει για να υπάρχει πρόσβαση από το πλήρωμα της Rebellion στον κινητήρα εκκίνησης, και στην ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα που δεν λειτουργούσε σωστά, χωρίς να χρειάζεται να αφαιρεθεί το κάλυμμα του κινητήρα. Με την ακύρωση, στη τρίτη θέση ανεβαίνει το άλλο μονοθέσιο της Jackie Chan DC Racing, ολοκληρώνοντας με αυτό τον τρόπο τον θρίαμβο της ομάδας του ηθοποιού.

Close
30 Apr, 2024 Ώρα 14:17

Το Volvo EX30 λαμβάνει το διάσημο βραβείο σχεδίασης Red Dot

Thumbnail

Το ΕΧ30, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV της Volvo τιμήθηκε με το διάσημο βραβείο Red Dot: 2024. Ένα βραβείο που αναγνωρίζει την αριστεία στο σχεδιασμό με βάση τις τέσσερις βασικές σχεδιαστικές αρχές. Η κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από 39 ειδικούς από όλο τον κόσμο, επέλεξε το EX30 ως νικητή σε έναν ανταγωνιστικό τομέα με συνολική βαθμολογία 93/100.

Close

Το EX30 αποκαλύφθηκε το περασμένο καλοκαίρι και έχει ήδη κερδίσει περισσότερα από 20 σημαντικά βραβεία, μεταξύ των οποίων και το διάσημο βραβείο Car Design 2024, που θεσπίστηκε το1984 από το περιοδικό auto&design. Έχει επίσης λάβει το βραβείο The Sun Car of the Year, World Urban Car από το World Car of the Year, το βραβείο Small SUV/Crossover of the Year από τους Sunday Times και το βραβείο Eco Warrior of the Year από το περιοδικό Top Gear.  

 

Close

 

«Το Volvo EX30 ενσαρκώνει τις σχεδιαστικές αξίες της Volvo Cars σε μικρότερο μέγεθος και αποτελεί μια επίδειξη της premium σκανδιναβικής σχεδίασης, όπου η φόρμα ακολουθεί τη λειτουργία», δήλωσε ο Jim Rowan, Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Cars, και συνέχισε. «Το EX30 παρουσιάζει το χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα από οποιοδήποτε πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο Volvo μέχρι σήμερα και έχει σχεδιαστεί για να είναι τόσο ασφαλές όσο θα περιμένατε από ένα αυτοκίνητο Volvo».

Close

Κτισμένο πάνω σε μια πλατφόρμα ειδικά για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το νέο ΕΧ30 προσφέρει πλούσιες διαστάσεις και αξιοπρόσεκτους εσωτερικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές παρά τον compact χαρακτήρα του. Με μήκος 4,23 m, πλάτος 1,84 m, ύψος 1,55 m και μεταξόνιο 2,65 m, προσφέρει επίσης χαμηλό κέντρο βάρους και σωστή κατανομή που συμβάλλουν στην πολύ καλή οδική του συμπεριφορά και την εντυπωσιακή ποιότητα κύλισης. 

Το EX30 προσφέρεται στην Κυπριακή αγορά τόσο δικίνητο όσο και τετρακίνητο με δύο διαφορετικούς τύπους μπαταριών. Στη δικίνητη επιλογή προσφέρεται με μπαταρία 51 kWh απόδοσης 272 ίππων με αυτονομία 344 χιλιομέτρων ενώ με την μπαταρία των 69 kWh η αυτονομία φθάνει τα 480 χιλιόμετρα. Παράλληλα, προσφέρεται και η τετρακίνητη έκδοση Twin Motor Performance, στην οποία διαθέτει ακόμα ένα ηλεκτροκινητήρα. Αυτή η AWD εκδοχή του EX30 είναι και η πιο γρήγορη και αποδίδει 428 ίππους ενώ προσφέρει 460 χιλιόμετρα αυτονομίας με τα 0-100 km/h να φθάνουν σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα. Το Volvo EX30 βρίσκεται στους εκθεσιακούς χώρους της CTC Automotive σε όλες του τις παραλλαγές και τιμή που ξεκινά από €40,500 ενώ εμπίπτει και στο σχέδιο επιδοτήσεων της κυβέρνησης.