Moto

02 Jul, 2017 Ώρα 21:18

Sachsenring 2017 : Ένας βαθμολογικά -και όχι μόνο- συναρπαστικός αγώνας!

Thumbnail

Όπως στον προηγούμενο αγώνα στην Ολλανδία, ο καιρός ήταν αναποφάσιστος και στη Γερμανία, καταλήγοντας ωστόσο σε ένα συννεφιασμένο μα στεγνό μοτίβο που επέτρεπε στους αναβάτες μια σχετική άνεση στην επιλογή των ελαστικών. Άνεση θεωρητική, καθώς η ποιότητα της ασφάλτου είχε άλλα σχέδια, ειδικά για τις πιο μαλακές γόμες της Michelin.

Close

Η pole position του Marc Marquez μεταφράστηκε σε νίκη, όχι όμως εύκολη, αφού ο τοπικός ήρωας Jonas Folger της Yamaha Tech3, αναρριχόμενος από την 5η θέση απείλησε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα την κυριαρχία του Ισπανού πρωταθλητή, παίρνοντας μάλιστα για κάποιο διάστημα τα ηνία του αγώνα και σημειώνοντας ρεκόρ πίστας. Ελάχιστους γύρους πριν το τέλος και επιδεικνύοντας ωριμότητα πρωτόγνωρη για rookie, συμβιβάστηκε με το 2ο σκαλί του βάθρου εντυπωσιάζοντας με τη σταθερότητα του. Το βάθρο ολοκλήρωσε ο επί χρόνια «εργάτης» του HRC, Dani Pedrosa, κάνοντας ένα «μοναχικό» αγώνα καθώς όντας στην 3η θέση δεν απείλησε ούτε απειλήθηκε ουσιαστικά (με εξαίρεση κάποιες «στιγμές» με τον Jorge Lorenzo) και για τους 30 γύρους στη γερμανική άσφαλτο.

 

Close

 

Close

Στην 4η θέση η πρώτη εργοστασιακή Yamaha ήταν εκείνη του Vinales, ο οποίος παρά την 11η θέση εκκίνησης πέρασε υποδειγματικά στον 20ο γύρο τον Valentino Rossi, που παρά την καλή εμφάνιση διάλεξε το δρόμο της συλλογής βαθμών τερματίζοντας στην 5η θέση χωρίς πολλή πίεση. Στις θέσεις 6 και 7 τερμάτισαν μετά από αρκετά ενδιαφέρουσα απόδοση οι Bautista και A. Espargaro αντίστοιχα, με την Aprilia του δεύτερου να δείχνει θετικά σημάδια προόδου. Δυστυχώς η επιλογή του πίσω μαλακού ελαστικού είχε το τίμημά της για τον Andrea Dovizioso, με την 8η θέση τερματισμού να συνεπάγεται την απώλεια της πρωτοπορείας στο κυνήγι του τίτλου. Η 10άδα έκλεισε με τους Zarco και Crutchlow, οι οποίοι από το ζέσταμα δεν έδειξαν πως θα αποσπούσαν καλύτερα αποτελέσματα.

 

 

Εκτός 10άδας, στην 11η θέση, είδε την καρό σημαία ο Jorge Lorenzo, ο οποίος επιλέγοντας μαλακές γόμες μπροστά/πίσω αρχικά έφτασε «στιγμιαία» μέχρι την 3η θέση. Μια θέση όμως που δε μπόρεσε να κρατήσει για πολύ. Ομοίως ο Petrucci -αν και ξεκίνησε 2ος - δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την τελική 12η θέση και παρά τις προσδοκίες που γέννησε η εξαιρετική του απόδοση στο Assen. Υπόλοιποι τερματίσαντες ήταν οι P. Espargaro και Smith με τις εργοστασιακές KTM ενώ τους ακολούθησαν οι Miller, Kallio, Abraham, Rabat, Baz, Redding και τελευταία και μοναδική Suzuki που τερμάτισε εκείνη του Alex Rins, καθώς ο Iannone έπεσε πιέζοντας τον Jorge Lorenzo. Πτώση επίσης σημείωσε και ο Sam Lowes, ενώ τέλος o Hector Barbera είδε τη μαύρη σημαία του αποκλεισμού του από τον αγώνα καθώς δε συμμορφώθηκε με την ποινή της διέλευσης από τα pits λόγω άκυρης εκκίνησης.

Το σίγουρο είναι πως το πρωτάθλημα έχει πάρει φωτιά με τους 4 βασικούς διεκδικητές του (Marquez, Vinales, Dovizioso και Rossi) να βρίσκονται με διαφορά έως δέκα βαθμούς ανάμεσά τους στις πρώτες θέσεις!

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα μπορείτε να τα δείτε εδώ.

 

 

13 Oct, 2025 Ώρα 09:52

Ανδρέας Ιακώβου, Μωυσής Ατζάμη, Ηρακλής Πελεντρίδης και Iehab Hallab. Ξάφρισαν τα βραβεία στο BMU στις Σέρρες!

Thumbnail

Το έχουμε πει εκατοντάδες φορές εδώ στο car.com.cy: σε ποσοστά άνω του 90%, Κύπριος που ταξιδεύει για αγώνα στο εξωτερικό επιστρέφει πίσω με διακρίσεις. Διακρίσεις για τον ίδιο τον οδηγό, για τους χορηγούς του, για τη χώρα του, για τους φίλους του και πάνω απ’ όλα για την οικογένειά του.

Close

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε τα τέσσερα ονόματα του σημερινού μας τίτλου. Οδηγοί που βρέθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών για τους δύο τελευταίους γύρους του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Και οι τέσσερις επέστρεψαν στην Κύπρο με γεμάτες βαλίτσες – όχι μόνο από εμπειρίες, αλλά και από βάθρα! Ο καθένας ξεχώρισε στη δική του κατηγορία, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι Κύπριοι αναβάτες έχουν το ταλέντο, την πειθαρχία και το πάθος να σταθούν επάξια απέναντι σε κορυφαίους συναθλητές με αμέτρητες ώρες στην πίστα.

Μια δυνατή παρουσία που κλείνει τη φετινή χρονιά με τον καλύτερο τρόπο και μας γεμίζει περηφάνια για το επίπεδο του κυπριακού motorsport.

Close

 

 

Ανδρέας Ιακώβου

Ο Ανδρέας, όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, ακολούθησε φέτος σχεδόν ολόκληρο το καλεντάρι του BMU Europe RR Championship και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria. Ταξίδεψε σε πέντε διαφορετικές χώρες, φέρνοντας πίσω μαζί του πολλά βάθρα. Με τις δύο τρίτες θέσεις του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε, ο Ανδρέας κατακτά επίσημα την τρίτη θέση overall στην κατηγορία STK600 του BMU!

Τεράστιο μπράβο στον Ανδρέα – και αναμένουμε τα νέα του για την επόμενη χρονιά.

 

 

Μωυσής Ατζάμη

Ο Μωυσής, όπως και οι επόμενοι δύο αθλητές, συμμετείχε μόνο στους έξι αγώνες του BMU που έγιναν στις Σέρρες. Έδειξε τα δόντια του το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατακτώντας δεύτερη θέση και στους δύο αγώνες της κατηγορίας STK600.

Ίσως έφταιξε που τον… προκαλέσαμε λίγο πριν φύγει για την Ελλάδα, ή ίσως απλά το έχει! Γιατί για να μπεις σε τέτοιου είδους αγώνες με την ελάχιστη δυνατή προπόνηση και να επιστρέψεις με βάθρα, δεν είναι απλώς μια συνηθισμένη μέρα στην καθημερινότητα.

 

 

Iehab Hallab

Ο Iehab έφτασε στην Ελλάδα ήρεμος και με χαμηλούς τόνους – όπως πάντα. Όπως τον ξέρουμε κι από τα track days της Achna Speedway. Διακριτικά, έκανε τη δουλειά του με συνέπεια και έφυγε αθόρυβα, αφήνοντας πίσω του μόνο αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους.

Επιστρέφει με δύο πρώτες θέσεις στην κατηγορία F600. Και την ίδια στιγμή, με μόλις έξι συμμετοχές στους δεκαέξι αγώνες, κατάφερε να ολοκληρώσει το πρωτάθλημα στην τρίτη θέση της γενικής – αποδεικνύοντας πως η ουσία μετρά περισσότερο από την παρουσία.

 

 

Ηρακλής Πελεντρίδης

Με το ίδιο ύφος θέλουμε να μιλήσουμε και για τον Ηρακλή. Ένας από τους πιο επιθετικούς οδηγούς που έχουμε δει ποτέ, με οδήγημα που ξέρει να φέρνει αποτελέσματα. Κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση της F600 το Σάββατο, κάνοντας το 2 στα 2, αφού στην πρώτη του συμμετοχή στις αρχές της χρονιάς είχε πάρει την πρώτη θέση.

 

 

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους οδηγούς, οι οποίοι απέδειξαν πως αν είχαν τον χρόνο, τις οικονομικές δυνατότητες και –πάνω απ’ όλα– τη στήριξη από το κράτος, θα επέστρεφαν με κατακτήσεις πρωταθλημάτων.

Όλα όσα γράψαμε έγιναν χάρη στη στήριξη λίγων χορηγών, των οικογενειών και των φίλων τους, αλλά και από τον “κλεμμένο” χρόνο του μεροκάματου. Μπράβο σε όλους!

Σχετικά με το BMU European Road Racing Championship

Close

Το BMU European Road Racing Championship (BMU ECRR) είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δρόμου που διοργανώνει η Balkan Motorcycle Union – μια περιφερειακή ένωση της FIM Europe, μελών των Βαλκανίων (Ρουμανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Μολδαβία, Βόρεια Μακεδονία, Κύπρος, Βοσνία-Ερζεγοβίνη).

  • Το BMU ECRR πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτό τόσο σε μεμονωμένους αναβάτες όσο και σε εθνικές ομάδες.
  • Περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες μοτοσυκλετών (όπως 125 SP, Moto3, Supersport 300, SuperStock 600/1000, Superbike, Formula 600 & 1000, R7 και Moto-Classic), σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe.
  • Προσφέρει μια πλατφόρμα για ερασιτέχνες και ημιεπαγγελματίες αναβάτες των Βαλκανίων να ανταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο και λειτουργεί παράλληλα με τα τοπικά πρωταθλήματα (όπως το Ελληνικό).