F1

16 Apr, 2021 Ώρα 10:19

Το πρόγραμμα του Grand Prix της Imola

Thumbnail

Στην έδρα της Ferrari, σε μια ιστορική πίστα του ιταλικού βορρά, θα πραγματοποιηθεί αυτό το τριήμερο (16-18 Απριλίου), ο δεύτερος γύρος του πρωταθλήματος της Formula 1.

Close

Αναφερόμαστε στο Autodromo Enzo e Dino Ferrari, γνωστό και ως Imola, εκεί όπου την Πρωτομαγιά του 1994, έχασε τη ζωή του ο θρυλικός Ayrton Senna. Σε αυτό το circuit έχουμε δει στο παρελθόν εκπληκτικές μάχες.

 

Close

 

Η πίστα είναι ιδιαίτερα απαιτητική, με πολύ κλειστά κομμάτια που δεν επιτρέπουν προσπεράσματα.

Close

Η κατάταξη στις κατατακτήριες θα παίξει μεγάλο ρόλο στον αγώνα της Κυριακής. Επίσης, και η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας σε περίπτωση ατυχήματος μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες, όπως αποδείχθηκε πέρυσι.

Mercedes και Red Bull φαίνεται να έχουν τον πρώτο λόγο, με τις Ferrari και McLaren να ακολουθούν. Η Pirelli έχει δώσει στις ομάδες τις ίδιες γόμες ελαστικών με αυτές στο Μπαχρέιν, δηλαδή τη C2 (λευκή/σκληρή), τη C3 (κίτρινη/μέση) και τη C4 (κόκκινη/μαλακή).

 

 

Italy E Dell'emilia Romagna

Autodromo Enzo e Dino Ferrari

Παρασκευή 16 Απριλίου

Ελεύθερες δοκιμές (FP1): 12:00-13:00

Ελεύθερες δοκιμές (FP2): 15:30-16:30

Σάββατο 17 Απριλίου

Ελεύθερες δοκιμές (FP3): 12:00-13:00

Κατατακτήριες: 15:00-16:00

Κυριακή 18 Απριλίου

Αγώνας: 16:00

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.