F1

07 Dec, 2017 Ώρα 12:48

F1 2018: Ότι χρειάζεται να ξέρεις, ημερολόγιο, συνθέσεις και δοκιμές

Thumbnail

Παρακάτω θα δεις το ημερολόγιο του 2018, τις συνθέσεις των ομάδων και τους κινητήρες που θα έχουν στην πλάτη τους τα μονοθέσια, καθώς και το πότε θα είναι οι τέσσερις περίοδοι δοκιμών, πριν και κατά την διάρκεια της χρονιάς.

Close

 

Close

 

Ημερολόγιο αγώνων Formula 1 2018

Close

Απομένουν 108 ημέρες και κάτι ώρες, μέχρι την στιγμή που θα σβήσουν τα πέντε κόκκινα φώτα στην πίστα της Μελβούρνης, για να ξεκινήσει άλλη μια σεζόν του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος. Το 2018 θα έχουμε 21 αγώνες, κάτι που ισοφαρίζει το ρεκόρ του μεγαλύτερου αριθμό αγώνων σε ένα χρόνο, που είχε γίνει το 2016, με δύο να είναι οι σημαντικές νέες προσθήκες.

Η επιστροφή της Γερμανίας, στην πίστα του Hockenheim, αλλά κυρίως αυτή της Γαλλίας, η οποία λείπει από το ημερολόγιο από το 2008, στην πίστα του Paul Ricard. Ως συνήθως, η σεζόν του 2018 θα ξεκινήσει στην Αυστραλία, στις 25 Μαρτίου, και θα τελειώσει ακριβώς οκτώ μήνες αργότερα, στις 25 Νοεμβρίου, στη Yas Marina, που φιλοξενεί το Grand Prix του Abu Dhabi.

Έντεκα από τους 21 αγώνες θα λάβουν χώρα στην Ευρώπη, πέντε στην Ασία, τέσσερις στην Αμερική και ένας στην Αυστραλία. Η ανάγκη να διατηρηθεί λίγο-πολύ αμετάβλητη η διάρκεια των χειμερινών και θερινών διακοπών, σημαίνει ότι το ημερολόγιο είναι πιο πιεσμένο σε σχέση με το φετινό, κυρίως στα μέσα της σεζόν, με πέντε Grand Prix, όλα στην Ευρώπη, να πραγματοποιούνται μέσα σε 6 εβδομάδες.

 

ΗμερομηνίαΑγώναςΠόλη
25 ΜαρίουGP ΑυστραλίαςΜελβούρνη
8 ΑπριλίουGP ΜπαχραίνΣακχίρ
15 ΑπριλίουGP ΚίναςΣαγκάη
29 ΑπριλίουGP ΑζερμπαϊτζάνΜπακού
13 ΜαΐουGP ΙσπανίαςΒαρκελώνη
27 ΜαΐουGP ΜονακόΜόντε Κάρλο
10 ΙουνίουGP ΚαναδάΜοντρεάλ
24 ΙουνίουGP ΓαλλίαςLe Castellet
1 ΙουλίουGP ΑυστρίαςSpielberg
8 ΙουλίουGP ΒρετανίαςSilverstone
22 ΙουλίουGP ΓερμανίαςHockenheim
29 ΙουλίουGP ΟυγγαρίαςΒουδαπέστη
26 ΑυγούστουGP ΒελγίουSpa-Francorchamps
2 ΣεπτεμβρίουGP ΙταλίαςMonza
16 ΣεπτεμβρίουGP ΣιγκαπούρηςMarina Bay
30 ΣεπτεμβρίουGP ΡωσίαςSochi
7 ΟκτωβρίουGP ΙαπωνίαςSuzuka
21 ΟκτωβρίουGP ΑμερικήςAustin
28 ΟκτωβρίουGP ΜεξικόΠόλη του Μεξικό
11 ΝοεμβρίουGP ΒραζιλίαςΣάο Πάολο
25 ΝοεμβρίουGP Abu DhabiYas Marina

 

Συνθέσεις ομάδων Formula 1 2018

Με την Alfa Romeo να ανακοινώνει την επιστροφή της στην F1 και τους οδηγούς που θα οδηγήσουν το νέο μονοθέσιο, απομένει μόλις μια κενή θέση για να ολοκληρωθούν οι συνθέσεις των ομάδων. Αυτή είναι του δεύτερου μονοθεσίου της Williams, με τον Robert Kubica να φημολογείται ότι έχει ήδη υπογράψει με την βρετανική ομάδα.

 

ΟδηγόςΟδηγόςΟμάδαΚινητήρας
44 Lewis Hamilton77 Valtteri BottasMercedesMercedes
5 Sebastian Vettel7 Kimi RaikkonenFerrariFerrari
3 Daniel Ricciardo33 Max VerstappenRed BullRenault
11 Sergio Perez31 Esteban OconForce IndiaMercedes
18 Lance StrollTBCWilliamsMercedes
27 Nico Hulkenberg55 Carlos SainzRenaultRenault
10 Pierre Gasly28 Brendon HartleyToro RossoHonda
8 Romain Grosjean20 Kevin MagnussenHaasFerrari
14 Fernando Alonso2 Stoffel VandoorneMcLarenRenault
9 Marcus Ericsson16 Charles LeclercAlfa Romeo SauberFerrari

 

Ημερολόγιο δοκιμών Formula 1 2018

Τις τελευταίες ημέρες του Φεβρουαρίου θα δούμε για πρώτη φορά στην πίστα της Βαρκελώνης τα νέα μονοθέσια, την ενσωμάτωση της Halo προστασίας, καθώς και τις νέες γόμες της Pirelli.

 

10 Jul, 2025 Ώρα 11:50

Ο πρόεδρος της FIA θέλει επιστροφή των V8 κινητήρων στην Formula 1 από το 2029 και 12η ομάδα

Thumbnail

Με την F1 να αποκλείει την επιστροφή των V10 κινητήρων, ο πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem, επανέλαβε τις δηλώσεις τους πως η Formula 1 θα πρέπει από το 2029 να στραφεί σε πολύ φθηνότερους κινητήρες, προτείνοντας αυτή τη φορά την επιστροφή των V8 κινητήρων, ενώ στάθμισε τις πιθανότητες μιας 12ης ομάδας να ενταχθεί στο grid.

Close

Ο Ben Sulayem προέτρεψε την Formula 1 να στραφεί σε φθηνότερους κινητήρες το συντομότερο δυνατό, πιστεύοντας ότι αυτή η κίνηση θα μπορούσε να συμβεί τη σεζόν του 2029, μόλις τρία χρόνια μετά την εισαγωγή των νέων μονάδων ισχύος του 2026.

Για εμάς, οι V8 κινητήρες έρχονται. Με τις ομάδες τώρα, είμαι πολύ αισιόδοξος, χαρούμενος γι’ αυτό. Η FOM είναι υποστηρικτική, οι ομάδες συνειδητοποιούν ότι είναι ο σωστός δρόμος.

Close

Πρέπει να το κάνουμε σύντομα. Χρειάζονται τρία χρόνια, οπότε ελπίζουμε ότι μέχρι το 2029 θα έχουμε κάτι εκεί, αλλά το καύσιμο είναι επίσης πολύ ακριβό και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με αυτό. Τα κιβώτια ταχυτήτων είναι πολύ ακριβά.

Ο τρέχων κινητήρας δεν έχεις ιδέα πόσο περίπλοκος είναι, και είναι δαπανηρός. Η έρευνα και ανάπτυξη φτάνει τα 200 εκατομμύρια δολάρια, και ο κινητήρας κοστίζει περίπου 1,8 έως 2,1 εκατομμύρια δολάρια, οπότε αν επιλέξουμε έναν V8 κινητήρα.

Close

Τα σχόλια του Ben Sulayem αντικατοπτρίζουν σε μεγάλο βαθμό αυτά που έκανε ο ίδιος και άλλοι αξιωματούχοι της FIA νωρίτερα αυτή τη σεζόν, όταν οι εκκλήσεις του προέδρου για φθηνότερους κινητήρες οδήγησαν σε συνάντηση με τους διάφορους τρέχοντες και μελλοντικούς κατασκευαστές μονάδων ισχύος στο Μπαχρέιν. Το κύριο συμπέρασμα από τη συνάντηση αυτή ήταν ότι η F1 πρέπει να διατηρήσει μια μορφή ηλεκτροκίνησης καθώς και βιώσιμα καύσιμα στους μελλοντικούς κανονισμούς κινητήρων της.

Δεν έχουν υπάρξει επίσημες συζητήσεις για μελλοντικές μονάδες ισχύος από τη συνάντηση στο Μπαχρέιν, με οποιαδήποτε απόφαση να απαιτεί την υποστήριξη της FIA και του κατόχου εμπορικών δικαιωμάτων FOM, καθώς και μια ενισχυμένη πλειοψηφία μεταξύ των κατασκευαστών.

Ο Ben Sulayem εξέφρασε νωρίτερα την επιθυμία του για V10 κινητήρες, αλλά οι V8 κινητήρες με μια πιο μετριοπαθή και φθηνότερη μορφή υβριδικού συστήματος πιθανότατα θα είχε περισσότερο νόημα, καθώς σχετίζονται περισσότερο με τα συμβατικά αυτοκίνητα και είναι ελαφρύτεροι από τους V10, κάτι που θα ανταποκρινόταν στα αιτήματα για περαιτέρω μείωση του ελάχιστου βάρους των μονοθεσίων της F1.

Πολλοί από τους κατασκευαστές παράγουν V8 κινητήρες στα αυτοκίνητά τους, επομένως εμπορικά είναι σωστό. Πόσο κοστίζει; Ο στόχος είναι πάνω από 50% [φθηνότερα] σε όλα.

Ο Ben Sulayem αναφέρθηκε επίσης σε μια πιθανή 12η ομάδα στο grid. Μετά από μια παρατεταμένη προσπάθεια να εξασφαλίσει μια αμερικάνικη εργοστασιακή ομάδα, με την Cadillac να μπαίνει στο πρωτάθλημα από το 2026, στρέφει το βλέμμα του σε μια συμμετοχή από την Κίνα.

Ωστόσο, δεν υπάρχει τέτοια προσφορά αυτή τη στιγμή και ο Ben Sulayem αναγνώρισε ότι κάθε ενδιαφερόμενο μέρος θα πρέπει να περάσει από τις ίδιες αυστηρές διαδικασίες της FIA και της FOM για να διασφαλιστεί ότι είναι βιώσιμο και προσθέτει αξία στο πρωτάθλημα.

Θα έρθει η ώρα που θα νιώσουμε ότι είναι σωστό να εκδηλώσουμε ενδιαφέρον. Δεν είμαστε εδώ για να αναστατώσουμε άλλες ομάδες. Δεν θα είναι απλώς να πάμε και να το κάνουμε για να το κάνουμε. Πρέπει να αξίζει τον κόπο για εμάς. Η ομάδα πρέπει να προσθέσει αξία στη διατήρηση της επιχείρησης της Formula 1.