Οι αυτοκινητοβιομηχανίες με τους πιο πιστούς ιδιοκτήτες

25 Μαρ., 2018 Ώρα 00:34

Υπάρχουν άνθρωποι που παραμένουν πιστοί σε μια αυτοκινητοβιομηχανία και επιλέγουν συνεχώς ως νέο αυτοκίνητό τους, ένα μοντέλο της αγαπημένης τους εταιρίας. Η νέα έρευνα του Edmunds μας δίνει μια εικόνα με το ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν τους πιο πιστούς ιδιοκτήτες στις ΗΠΑ.

Toyota: 63%
Στη πρώτη θέση βρίσκεται η Toyota, με το 63% των ιδιοκτητών των μοντέλων της να δηλώνει πιστό στην ιαπωνική μάρκα και να την προτιμά και για την επόμενη αγορά ενός αυτοκινήτου.

Subaru: 61%
Μόλις 2% μικρότερο ποσοστό από την Toyota έχει η Subaru.

Honda: 60%
Στη τρίτη θέση βρέθηκε η Honda με ποσοστό 60%.

Ram: 54%
Στη τέταρτη θέση με ποσοστό 54% βρίσκεται η Ram, η οποία προσφέρει στην αγορά αποκλειστικά και μόνο pickups μοντέλα.

Chevrolet: 54%
Ίδιο ποσοστό με την Ram και η Chevrolet.

Hyundai: 52%
Η Hyundai βρέθηκε στην 6η θέση με ποσοστό 52%.

Kia: 51%
Μία θέση κάτω από την Hyundai, η Kia, με ποσοστό 51%.

Nissan: 48%
Στην όγδοη θέση η Nissan με ποσοστό 48%.

Ford: 48%
Η Μπλε Οβάλ εταιρία έχει το ίδιο ποσοστό με την Nissan.

Mazda: 44%
Η πρώτη δεκάδα συμπληρώνεται από μια ακόμη ιαπωνική εταιρία, με το 44% των ιδιοκτητών της Mazda να δηλώνουν πως θα επιλέξουν ξανά ένα μοντέλο της.

Jeep: 41%
41% των κατόχων ενός Jeep δηλώνει πιστό στο αμερικάνικο brand.

VW: 37%
Η VW θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις της στις ΗΠΑ. Σήμερα μόλις το 37% των ιδιοκτητών ενός μοντέλου της, δηλώνει πως θα την προτιμήσει και για το επόμενο αυτοκίνητό του.

GMC: 35%
2 μονάδες πίσω από την VW η GMC.

Buik: 29%
Η Buick έχει μόλις 29% πιστό κοιν.

Mini: 24%
Το αντίστοιχο ποσοστό της Μini δεν ξεπερνά το 24%.

Fiat: 22%
Οι Αμερικάνοι δεν έχουν αγκαλιάσει την Fiat και αυτό φαίνεται και στα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας.

Mitsubishi: 21%
Χαμηλά στη λίστα η Mitsubishi, με μόλις το 21% των ιδιοκτητών των μοντέλων της να δηλώνει πιστό στην ιαπωνική μάρκα και να την προτιμά και για την επόμενη αγορά ενός αυτοκινήτου.

Dodge: 19%
Μη φανατικό κοινό έχει και η Dodge, με το ποσοστό της να ανέρχεται στο 19%.

Smart: 19%
Μία θέση από τον πάτο η Smart, με μόλις το 19% των ιδιοκτητών των μοντέλων της να δηλώνει πως θα ξαναγόραζε κάποιο μοντέλο της.

Chrysler 16%
Στη τελευταία θέση βρίσκεται η Chrysler με ποσοστό μόλις 16%.

Δείτε Επίσης