Η Alfa Romeo Plug-in Hybrid Q4 Tonale σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της γκάμας του νέου μοντέλου, το οποίο εισάγει την Ιταλική μάρκα στην εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης, διατηρώντας παράλληλα αναλλοίωτο το DNA της από το 1910. Η κορυφαία έκδοση της Tonale συνεχίζει τη μεταμόρφωση της μάρκας συνδυάζοντας μέγιστη αποδοτικότητα και παράλληλα σπορ χαρακτήρα.
Είναι μια έκδοση που σχεδιάστηκε ώστε να καλύπτει τις ανάγκες των πελατών που περισσότερο από ποτέ αναζητούν την τεχνολογία, την άνεση, την ασφάλεια και τη φιλικότητα προς το περιβάλλον, παράλληλα με τον σπορ χαρακτήρα. Χάρη στην κορυφαία ευρυχωρία, την ποιότητα κύλισης, την αθόρυβη λειτουργία και τη συνολική άνεση, η Tonale Plug-in Hybrid Q4 είναι το ιδανικό μοντέλο, τόσο για τις καθημερινές διαδρομές στην πόλη, όσο και τα μεγάλα ταξίδια.

Η Tonale Plug-in Hybrid Q4 θα οδηγήσει τη μάρκα στη διαδικασία “from zero to zero”, όπου από το μηδενικό επίπεδο εξηλεκτρισμού στις αρχές του 2022 θα φτάσει το 2027 να έχει μια 100% αμιγώς ηλεκτρική γκάμα. Αυτή η πορεία σε μόλις 5 χρόνια θα την καταστήσει τη μάρκα με την ταχύτερη πορεία προς την ουδετερότητα άνθρακα.
Χάρη στο νέο Plug-in Hybrid Q4 σύστημα κίνησης, η Tonale εφοδιάζεται με ένα σύνολο τεχνολογίας αιχμής, που προσφέρει κορυφαία αποδοτικότητα, με σεβασμό την ίδια στιγμή στον ιδιαίτερο χαρακτήρα της μάρκας. Με συνολική απόδοση 280 ίππων, το υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν Turbo βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων απόδοσης 180 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και κινεί τους εμπρός τροχούς και έναν ηλεκτρικό κινητήρα μέγιστης απόδοσης 90kW και 250Nm ροπής που κινεί τους πίσω τροχούς. Το σύστημα λειτουργεί σε τάση 306V και η μπαταρία litium-ion χωρητικότητας 15,5kWh εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 80χλμ. σε αστικές συνθήκες. Η συνολική αυτονομία που ξεπερνά τα 600χλμ. καθιστούν το μοντέλο ως ένα από τα πλέον αποδοτικά Plug-in Hybrid SUV. Οι εκπομπές CO2 των 26γρμ./χλμ. μειώνουν τις εκπομπές της γκάμας της Tonale κατά 40%, ενώ η μέση κατανάλωση της έκδοσης στον κύκλο WLTP είναι μόλις 1,14λτ./100χλμ. Με στόχο τη μέγιστη αποδοτικότητα και ευκολία χρήσης, η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λιγότερο από 2,5 ώρες, χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή που υποστηρίζει έως και 7,4kW ισχύος.

Εφοδιασμένη με το σύστημα τετρακίνησης Q4, η Plug-in Hybrid Tonale προσφέρει την κορυφαία οδηγική αίσθηση. Η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και οι αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων, συνδυάζονται με την υψηλή απόδοση των 280 ίππων και τις εξαιρετικές επιδόσεις, με την επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα να διαρκεί μόλις 6,2δλ. και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 135χλμ./ώρα στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και τα 206χλμ./ώρα στην υβριδική λειτουργία. Την ίδια στιγμή η επιτάχυνση είναι πάντα άμεση χάρη στη ροπή του ηλεκτροκινητήρα.

Η άνεση και η ποιότητα που προσφέρει η Tonale Plug-in Hybrid Q4 την καθιστούν ιδανική για τις καθημερινές μετακινήσεις, τα μεγάλα ταξίδια, αλλά και τις μικρές αποδράσεις σε όμορφες διαδρομές. Η ευρυχωρία βρίσκεται επίσης στην κορυφή της κατηγορίας, όπως και η ποιότητας κύλισης, η οποία πλέον αναδεικνύεται περαιτέρω και από την αθόρυβη λειτουργία που εξασφαλίζει η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας περιλαμβάνει μια πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων λειτουργία υποβοήθησης (ADAS), καθιστώντας την Tonale και ως ένα από τα πλέον ασφαλή μοντέλα της κατηγορίας, έχοντας λάβει τη μέγιστη διάκριση στις δοκιμές του EuroNCAP με 5 αστέρια.
Τέλος η προηγμένη τεχνολογική πλατφόρμα του μοντέλου διαθέτει ένα κορυφαίο σύστημα πολυμέσων, δυνατότητα αναβαθμίσεων ΟΤΑ μέσω διαδικτύου (“Over The Air”), αλλά και αναβαθμισμένες λειτουργίες ελέγχου από απόσταση μέσω της εφαρμογής Alfa Connected Services.
Η Tonale Plugp-in Hybrid Q4 θα είναι διαθέσιμη αρχικά στην έκδοση Veloce και στη συνέχεια και στην Ti, καθώς και στην έκδοση Edizione Speciale για περιορισμένο χρονικό διάστημα στο λανσάρισμα του μοντέλου. To μοντέλο αναμένεται στους εκθεσιακούς χώρους της CiC Automasters μέσα στο καλοκαίρι

Ψηφιακή, πολυτελέστερη, αποδοτικότερη: η νέα Panamera
Η Porsche ανανεώνει την Panamera: η τρίτη γενιά του sport πολυτελούς σεντάν χαρακτηρίζεται από μια μεγαλύτερη γκάμα ψηφιακών λειτουργιών, μια φρέσκια και εκφραστική σχεδίαση, καθώς και ένα ευρύτερο φάσμα μεταξύ των δυναμικών επιδόσεων και της άνεσης στην οδήγηση. Τα ισχυρότερα συστήματα μετάδοσης ισχύος E-Hybrid και ένα νέο σύστημα ανάρτησης υψηλών προδιαγραφών υπογραμμίζουν τον ισχυρισμό ότι το αυτοκίνητο αυτό είναι το δυναμικότερο σεντάν της κατηγορίας.
Στουτγάρδη. Η Porsche Panamera μπαίνει στην τρίτη της γενιά μοντέλου. Το πολυτελές σεντάν της Porsche δίνει έμφαση στον sport χαρακτήρα του, με ακόμα πιο ισχυρά συστήματα κίνησης. Το προφίλ της αναβαθμίζεται χάρη σε μια ριζικά εκσυγχρονισμένη φιλοσοφία λειτουργίας και την άφθονη πρωτοποριακή τεχνολογία που διαθέτει. Αυτή περιλαμβάνει το νέο σύστημα ανάρτησης Porsche Active Ride, το οποίο συνδυάζει ένα σημαντικά υψηλότερο επίπεδο άνεσης με τα sport δυναμικά χαρακτηριστικά για τα οποία είναι διάσημη η Porsche. Η ενσωμάτωση του ψηφιακού οικοσυστήματος του ίδιου του χρήστη στο Σύστημα Διαχείρισης Επικοινωνιών Porsche (PCM) προσφέρει νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με το αυτοκίνητο. Η τεχνική αλλά και κομψή δυναμική σχεδίαση της νέας Panamera προσδίδει στις ελκυστικές αναλογίες της σειράς μοντέλων έναν φρέσκο αέρα ανανέωσης. Μια ευρεία γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού και το εκτεταμένα ανασχεδιασμένο εσωτερικό που επικεντρώνεται στον οδηγό αναβαθμίζουν την εμπειρία της οδήγησης.

Ανώτερη αίσθηση με συστήματα ανάρτησης τελευταίας τεχνολογίας
Η νέα Panamera προσφέρεται ήδη με την ανάρτηση διπλού θαλάμου και δύο βαλβίδων Porsche Active Suspension Management (PASM) στον βασικό της εξοπλισμό. Η τεχνολογία δύο βαλβίδων διαχωρίζει τα στάδια της επαναφοράς και της συμπίεσης του συστήματος ελέγχου των αμορτισέρ και, συνεπώς, προσφέρει ακόμα μεγαλύτερα περιθώρια μεταξύ άνεσης και sport χαρακτήρα: το σύστημα αποσβένει αισθητά τα χτυπήματα από τους εγκάρσιους συνδέσμους και τον δρόμο, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει μεγαλύτερη σταθερότητα του αμαξώματος κατά τη δυναμική οδήγηση. Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου μπορεί να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο, χάρη στο προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Επίσης, το σύστημα ενεργούς ανάρτησης Porsche Active Ride διατίθεται προαιρετικά για τα μοντέλα E-Hybrid της νέας Panamera. Το σύστημα αυτό υπερτερεί των άλλων συστημάτων ανάρτησης σε όλες τις σχετικές παραμέτρους και προσφέρει ασύγκριτα περιθώρια ανάμεσα στην άνεση και τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Η λύση αυτή βασίζεται στα νέα ενεργά αμορτισέρ, επίσης με τεχνολογία δύο βαλβίδων, καθένα από τα οποία συνδέεται με μια ηλεκτροϋδραυλική αντλία. Έτσι δημιουργείται μια ροή λαδιού στο αμορτισέρ, ανάλογα με τη ζήτηση και, συνεπώς μπορούν να αυξηθούν οι δυνάμεις ανάμεσα στο αμάξωμα και τους τροχούς με αστραπιαίο, ιδιαίτερα ακριβή και στοχευμένο τρόπο, ώστε να αντιμετωπίζουν και να αντισταθμίζουν σχεδόν πλήρως τις δυνάμεις που προκύπτουν από τις διεγέρσεις του δρόμου. Ένα σύστημα ανάρτησης μονού θαλάμου μειωμένου βάρους συμπληρώνει αυτήν την τεχνολογία.
Η ανάρτηση διατηρεί το αμάξωμα της Panamera επίπεδο ανά πάσα στιγμή, ακόμα και κατά τους δυναμικούς χειρισμούς κατά το φρενάρισμα, τις στροφές και την επιτάχυνση. Με ομαλή οδική συμπεριφορά, το σύστημα απορροφά τις λακκούβες σχεδόν πλήρως. Σε συνθήκες δυναμικής οδήγησης, το σύστημα ανάρτησης Porsche Active Ride εξασφαλίζει μια ιδανική σύνδεση με τον δρόμο χάρη στην ισορροπημένη κατανομή των φορτίων των τροχών.
Αν ενεργοποιηθεί το αντίστοιχο πρόγραμμα, η ανάρτηση μπορεί να υπεραντισταθμίσει τις πλευρικές και εγκάρσιες μετατοπίσεις, ώστε να μειώνονται οι δυνάμεις επιτάχυνσης που ασκούνται στους επιβάτες. Σε αυτήν τη ρύθμιση, η νέα Panamera μπαίνει στις στροφές σαν μοτοσικλέτα, καθώς η ανάρτηση έλκει προς τα κάτω το μπροστινό μέρος κατά την επιτάχυνση και το πίσω μέρος κατά την επιβράδυνση. Όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, το σύστημα ανάρτησης αυξάνει το ύψος του αμαξώματος, ώστε να εξυπηρετεί την άνετη είσοδο και έξοδο.

Καλύτερες ηλεκτρικές επιδόσεις και εκτενώς ανανεωμένοι κινητήρες
Η Porsche προσφέρει συνολικά τέσσερα τέσσερα συστήματος μετάδοσης ισχύος E-Hybrid για τη νέα Panamera, ανταποκρινόμενη στη μεγάλη ζήτηση για αυτό το είδος συστημάτων κίνησης. Όλες οι εκδόσεις E-Hybrid επωφελούνται από αυξημένες επιδόσεις, αυτονομία και αποδοτικότητα. Η Panamera Turbo E-Hybrid είναι έτοιμη κατά το λανσάρισμά της στην αγορά. Στην καρδιά του συστήματος μετάδοσης ισχύος του αυτοκινήτου βρίσκεται ένας ριζικά ανανεωμένος τετράλιτρος κινητήρας V8 turbo. Η απόδοση του νέου ηλεκτροκινητήρα αγγίζει τους 190 ίππους. Οι δύο κινητήρες αποδίδουν συνδυαστικά 680 ίππους. Η ροπή του συστήματος φτάνει την εντυπωσιακή τιμή των 930 Nm. Η Porsche τοποθετεί τον ηλεκτροκινητήρα μέσα στο περίβλημα του εκτενώς ανασχεδιασμένου οκτατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη PDK. Με τη μη ύπαρξη ξεχωριστού περιβλήματος για τον ηλεκτροκινητήρα εξοικονομούνται περίπου 5 κιλά. Με την ενσωμάτωση της μονάδας στο κύκλωμα λαδιού του κιβωτίου ταχυτήτων βελτιστοποιείται επίσης το ισοζύγιο θερμότητας της ηλεκτρικής μονάδας κίνησης και εξασφαλίζεται υψηλότερη σταθερή απόδοση από τον ηλεκτροκινητήρα.
Η Panamera Turbo E-Hybrid ολοκληρώνει την επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 315 χλμ./ώρα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι πλέον 25,9 kWh. Έτσι, η αντίστοιχη ηλεκτρική αυτονομία διαμορφώνεται στα 91 χιλιόμετρα στον μικτό κύκλο WLTP ή σε 83-93 χλμ. στον κύκλο πόλης. Ένας νέος ενσωματωμένος φορτιστής οχήματος AC 11 kW μειώνει τον χρόνο φόρτισης σε κατάλληλα σημεία φόρτισης στις 2 ώρες και 39 λεπτά.
Οι εκδόσεις Panamera και Panamera 4 θα είναι επίσης διαθέσιμες κατά το λανσάρισμα. Οι τροποποιήσεις στην πίεση υπερπλήρωσης, στην παροχή του ψεκασμού καυσίμου και στον χρονισμό της ανάφλεξης βελτιστοποιούν την απόδοση του κινητήρα 2,9 λίτρων V6 turbo. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει πλέον 353 ίππους και 500 Nm ροπής, μια αύξηση 23 ίππων και 50 Nm σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Έτσι, η επιτάχυνση της Panamera από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα μειώνεται στα 5,2 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα αυξάνεται στα 272 χλμ./ώρα. Για την τετρακίνητη Panamera 4, η αντίστοιχη επιτάχυνση ολοκληρώνεται σε 4,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα διαμορφώνεται στα 270 χλμ./ώρα.

Πολυτελής και sport, μέσα κι έξω
Η νέα Panamera διατηρεί τις χαρακτηριστικές γραμμές και τις αναλογίες της γραμμής μοντέλων. Το μήκος της είναι 5.052 mm (Executive: 5.202 mm), ενώ το πλάτος είναι 1.937 mm και το ύψος της 1.423 mm (Executive: 1.428 mm). Η ριζικά ανανεωμένη εικόνα προσδίδει στο sport σεντάν μια ακόμα πιο εκφραστική και sport εμφάνιση. Στο μπροστινό μέρος, μια πρόσθετη εισαγωγή αέρα πάνω από την πινακίδα κυκλοφορίας καλύπτει τις αυξημένες απαιτήσεις σε αέρα των συστημάτων κίνησης. Η ανασχεδιασμένη γραμμή παραθύρων στο πλάι ενισχύει τον χαρακτήρα σεντάν του τετράπορτου sport αυτοκινήτου. Τα εξωτερικά άκρα των πίσω παραθύρων βρίσκονται στην ίδια ευθεία με το περίγραμμα του αμαξώματος, δημιουργώντας αρμονικές γραμμές στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Η φιλοσοφία Porsche Driver Experience του κόκπιτ προσφέρει την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στα ψηφιακά και τα αναλογικά στοιχεία ελέγχου και τοποθετεί τα στοιχεία εισόδου και εξόδου που είναι απαραίτητα για την οδήγηση κατά μήκος του άξονα του οδηγού. Ο επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται ακριβώς στα δεξιά του τιμονιού. Ο διακόπτης επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης Normal, Sport και Sport Plus, καθώς και τα χειριστήρια των συστημάτων υποβοήθησης είναι επίσης άμεσα προσβάσιμα στον οδηγό. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός δεν χρειάζεται να παίρνει τα μάτια του από το τιμόνι για να ρυθμίσει τα προγράμματα οδήγησης και τα συστήματα υποβοήθησης.
Μια προαιρετική οθόνη συνοδηγού εντάσσει άμεσα τον συνοδηγό στην εμπειρία της οδήγησης. Η οθόνη των 10,9 ιντσών εμφανίζει δεδομένα επιδόσεων του οχήματος όταν το ζητήσει ο οδηγός. Επιτρέπει επίσης τον χειρισμό του συστήματος infotainment και υποστηρίζει ροή βίντεο, όταν το αυτοκίνητο κινείται. Προκειμένου να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού, η οθόνη του συνοδηγού δεν φαίνεται από το κάθισμα του οδηγού.
Μια πιο διακριτή Panamera Turbo E-Hybrid
Οι εκδόσεις του μοντέλου με το όνομα Turbo απολαμβάνουν μια ιδιαίτερη θέση στην Porsche, αποτελώντας τις «ναυαρχίδες επιδόσεων». Η Porsche έχει ενισχύσει τη θέση αυτή στη γραμμή μοντέλων με την Panamera Turbo E-Hybrid. Εξωτερικά, αυτό φαίνεται από μια διακριτή πίσω ποδιά με βαμμένα πλαίσια διαχύτη, αλλά και μια μοναδική μπροστινή ποδιά στο χρώμα του αμαξώματος. Υπάρχουν επίσης χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης σε σκούρο μπρονζέ χρώμα, καθώς και προαιρετικά κεντρικά μπουλόνια ασφαλείας, τα οποία μπορούν επίσης να επιλεγούν στα άλλα μοντέλα ως προαιρετικός εξοπλισμός.
Το χρώμα Turbonite, αποκλειστικά για τις εκδόσεις Turbo, δημιουργεί αντίθεση με τις λωρίδες των πλευρικών παραθύρων, όπως και το λογότυπο Turbo στην πέμπτη πόρτα, αλλά και ο θυρεός της Porsche στο καπό, στους τροχούς και στο τιμόνι. Στο εσωτερικό, το φινίρισμα Turbonite συνδυάζεται με στοιχεία από ανθρακονήματα, δημιουργώντας μια sport ατμόσφαιρα. Υπάρχει, για παράδειγμα, στο κεντρικό στροφόμετρο στον πίνακα οργάνων, αλλά και ως χρώμα των χειριστηρίων στην κεντρική κονσόλα.
Ψηφιακή εμπειρία και νέα συστήματα υποβοήθησης
Η νέα Panamera είναι έτοιμη να αποτελέσει αναπόσπαστο τμήμα του ψηφιακού οικοσυστήματος του οδηγού. Για να συνδεθούν με το προσωπικό τους Porsche ID, το μόνο που χρειάζεται να κάνουν οι πελάτες είναι να σκανάρουν με το smartphone τους έναν κωδικό QR που εμφανίζεται στο σύστημα PCM. Μέσω Apple CarPlay® και Android Auto, το smartphone μπορεί να συνδεθεί με τα δεδομένα του οχήματος, για βελτιστοποιημένη ευχρηστία. Η ενσωμάτωση λειτουργιών του οχήματος από την εφαρμογή MyPorsche στο Apple CarPlay® επιτρέπει τον βελτιστοποιημένο χειρισμό και δημιουργεί μια σαφέστερη επισκόπηση των λειτουργιών του αυτοκινήτου. Λειτουργίες όπως ο κλιματισμός, το μασάζ των καθισμάτων και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός μπορούν να ελέγχονται απευθείας μέσω του Apple CarPlay® ή με τον ηχητικό βοηθό Siri®.
Η Porsche εξοπλίζει επίσης την Panamera με προβολείς Matrix LED στον βασικό εξοπλισμό. Το υψηλής ανάλυσης σύστημα φώτων HD Matrix LED, το οποίο έχει περισσότερα από 32.000 pixel ανά προβολέα, διατίθεται προαιρετικά. Προσφέρει εντελώς νέες λειτουργίες φωτισμού, όπως η αύξηση της έντασης των φώτων ειδικά στη λωρίδα κυκλοφορίας. Η εμβέλεια των φώτων φτάνει τα 600 μέτρα. Η Porsche έχει αναβαθμίσει σημαντικά την γκάμα των συστημάτων υποβοήθησης στη νέα Panamera. Το σύστημα ενεργούς υποβοήθησης ταχύτητας (βασικός εξοπλισμός) αλληλεπιδρά πλέον με την αναγνώριση των πινακίδων κυκλοφορίας. Αν το σύστημα είναι ενεργό, η Panamera αυτόματα δεν θα υπερβαίνει τα εκάστοτε όρια ταχύτητας. Το σύστημα Porsche InnoDrive με προσαρμοζόμενο σύστημα διατήρησης ταχύτητας διαθέτει λειτουργίες ενεργούς καθοδήγησης στη λωρίδα κυκλοφορίας και υποβοήθησης στις διασταυρώσεις. Ένα σύστημα υποβοήθησης για τον έλεγχο της πλάγιας ολίσθησης επίσης περιλαμβάνεται στην γκάμα των λειτουργιών. Μία ακόμα νέα λειτουργία είναι ότι, κατά την αυτόματη στάθμευση, ο οδηγός δεν χρειάζεται πλέον να βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο, αν και παραμένει υπεύθυνος για τους σχετικούς χειρισμούς. Ο οδηγός παρακολουθεί τη διαδικασία παρκαρίσματος από το smartphone με τη νέα λειτουργία Remote ParkAssist.
Οι παραγγελίες της νέας Porsche Panamera ήδη έχουν ξεκινήσει. Το αυτοκίνητο προσφέρεται με πλούσιο βασικό εξοπλισμό σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, καθώς διαθέτει αερανάρτηση διπλών θαλάμων με δύο βαλβίδες, προβολείς LED matrix, ParkAssist, διακόπτη επιλογής προγραμμάτων οδήγησης στο τιμόνι, κλιματιζόμενη βάση για smartphone με επαγωγική φόρτιση και ένα βελτιωμένο φίλτρο μικροσωματιδίων με αυτόματη ανακύκλωση αέρα μέσω GPS.
Η παραγωγή της νέας Panamera γίνεται στο εργοστάσιο της Porsche στη Λειψία. Οι εγκαταστάσεις παραγωγής στη Σαξονία είναι στενά συνδεδεμένες με την Panamera: Από το 2009 έως το 2016, εκεί γινόταν η συναρμολόγηση του τετράπορτου sport σεντάν, ενώ η πλήρης παραγωγή μεταφέρθηκε στη Λειψία το 2016 με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς. Τους τελευταίους μήνες, ενσωματώθηκαν στο εργοστάσιο τροποποιήσεις για την παραγωγή της τρίτης γενιάς της Panamera.
H εταιρεία A.I. Motokinisi Ltd είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων Porsche στην Κύπρο με εκθεσιακούς χώρους σε Λευκωσία και Λεμεσό.
