Ειδήσεις

11 Sep, 2017 Ώρα 09:14

Η BMW i τώρα παρέχει ηλεκτροκίνηση και σε σκάφη

Thumbnail

Η BMW i παραμένει κορυφαία στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία στον τομέα της βιώσιμης καινοτομίας χάρη στην προηγμένη τεχνολογία και την ολοκληρωμένη φιλοσοφία της. Tώρα, η μπαταρία υψηλής τάσης του i3 χρησιμοποιείται όχι μόνο σε αυτοκίνητα αλλά και σε σκάφη. Ο Όμιλος BMW προμηθεύει τη Γερμανική εταιρεία Torqeedo με μπαταρίες ιόντων λιθίου από το εργοστάσιο του Dingolfing. Η κατασκευάστρια εταιρεία μηχανών θαλάσσης τις χρησιμοποιεί για αποθήκευση ενέργειας στα ηλεκτρικά της συστήματα πρόωσης υψηλών επιδόσεων Deep Blue. Η Torqeedo ιδρύθηκε το 2005 στο Starnberg (Γερμανία) και είναι πρωτοπόρος παγκοσμίως ως προμηθευτής ηλεκτρικών και υβριδικών κινητήρων ισχύος 1-160 HP για ιστιοπλοϊκά και επαγγελματικά σκάφη όπως ferries και θαλάσσια ταξί.

Close

 

Close

 

Οι μπαταρίες της BMW i θα αποτελέσουν αναπόσπαστο τμήμα μιας περιβαλλοντικά συμβατής, οικονομικής και αθόρυβης εναλλακτικής λύσης έναντι των συμβατικών κινητήρων σκαφών. Το BMW Group εξελίσσει και κατασκευάζει εσωτερικά μπαταρίες υψηλής τάσης για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου του BMW i3 περιλαμβάνει οκτώ μονάδες, κάθε μία από τις οποίες περιέχει 12 κυψέλες. Οι φίσες, τα καλώδια, οι αισθητήρες παρακολούθησης και το σύστημα θέρμανσης και ψύξης έχουν εξελιχθεί ειδικά για τη BMW i. Η τεχνογνωσία εξέλιξης και παραγωγής του BMW Group αποτελεί βάση για συνεχή πρόοδο στον τομέα της τεχνολογίας μπαταριών. Το τελευταίο παράδειγμα είναι η μπαταρία υψηλής τάσης του τρέχοντος BMW i3. Αν και οι διαστάσεις και το βάρος της παρέμειναν ίδια με της προηγούμενης έκδοσης, η χωρητικότητά της αυξήθηκε πάνω από 50% στα 94 Ah/33 kWh.

Close

 

 

Χάρη στα χαρακτηριστικά ‘plug-and-play’ που οι σχεδιαστές ενσωμάτωσαν από την αρχή στις μπαταρίες του BMW i3, η τεχνολογία προσφέρει ένα μεγάλο εύρος εφαρμογών πέραν του αυτοκινητιστικού τομέα. Η κατασκευάστρια εταιρία θαλάσσιων συστημάτων κίνησης Torqeedo συνδυάζει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου της BMW i με την ισχυρότερη γκάμα μοτέρ που διαθέτει για εξωλέμβιες και εσωλέμβιες μηχανές και υβριδικά συστήματα ιπποδύναμης έως 160 hp. Η πρωτοποριακή χρήση μπαταριών ιόντων λιθίου της BMW i σε ηλεκτροκινητήρες θαλάσσης είναι ένα ακόμα παράδειγμα της ποικιλίας εφαρμογών που μπορεί να εξυπηρετήσει αυτή η ολοκληρωμένη φιλοσοφία βιωσιμότητας. Ένας ακόμα τομέας είναι η στατική αποθήκευση ενέργειας, όπου οι μπαταρίες χρησιμοποιούνται για την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης κατοικιών και εμπορικών κτιρίων, παρέχοντας άμεση αποθήκευση της ανανεώσιμης ενέργειας που παράγεται από εγκαταστάσεις ηλιακής και αιολικής ενέργειας.

Επιπλέον, οι μπαταρίες υψηλής τάσης της BMW i μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν για το σκοπό αυτό έχοντας ολοκληρώσει την ωφέλιμη ζωή τους σε ένα όχημα. 

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.