Ειδήσεις

01 Dec, 2017 Ώρα 09:13

Επιστροφή του Nissan Pulsar GTI-R;

Thumbnail

Ξεκίνησαν οι φήμες για την επιστροφή του Nissan Pulsar GTI-R. Μάθετε όλη την ιστορία πίσω από το μοντέλο, αλλά και όλες τις πληροφορίες για το αν θα το δούμε στο μέλλον.

Close

Ταξιδεύοντας κάτι περισσότερο από δύο δεκαετίες πίσω στο χρόνο (στην αρχή των 90`s) έκανε την εμφάνισή του το Nissan Pulsar GTI-R, με κωδική ονομασία N14, το οποίο γνωρίσαμε στην Ευρώπη ως Sunny GTI-R. Εκείνη η γενιά του μοντέλου ήταν και η αρχή των GTI-R εκδόσεων για την οικογένεια Pulsar, η οποία μάλιστα με τον καιρό κατάφερε να κερδίσει το παρατσούκλι «Baby Godzilla».

Σήμερα, μετά από 27 ολόκληρα χρόνια, μια ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα ανεξάρτητου σχεδιαστή ήρθε στο φως της δημοσιότητας, δείχνοντας το πως θα μπορούσε να μοιάζει το Nissan Pulsar GTI-R. Μάλιστα, αυτό γίνεται λίγες εβδομάδες μετά τις δηλώσεις υψηλόβαθμου στελέχους της ιαπωνικής φίρμας, που θέλουν την αντικατάσταση του 370Z να αργεί τουλάχιστον δύο χρόνια. Ως εκ τούτου προκύπτει εύλογα το συμπέρασμα του να εμπλουτιστεί η γκάμα των σπορ μοντέλων της Nissan ξεκινώντας από μικρότερα και πιο προσιτά στην αγορά μοντέλα.

Close

 

Close

 

Αισθητικά, το Pulsar GTI-R έχει λάβει πολλές επιρροές και στοιχεία από τον παλαιότερο προκάτοχό του. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει επιθετική σχεδίαση με κοφτερές γραμμές και έντονες καμπύλες, ενώ εντύπωση προκαλεί και ο αεραγωγός του καπό, που παραπέμπει στο Nissan Sunny GTI-R που προαναφέρθηκε. Από εκεί και πέρα το ισχυρό μοντέλο βασίζεται σε τρίθυρο αμάξωμα (το Pulsar διατίθεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο) με μια έντονη νεύρωση να διατρέχει όλο το πλαϊνό μέρος, καταλήγοντας πίσω όπου γίνεται ορατή η μεγάλη αεροτομή, θυμίζοντας εν πολλοίς το στίλ του N14. Αξίζει να αναφερθεί πως βάση για αυτή τη σπουδή αποτελεί το Nissan Pulsar NISMO Concept που είχε παρουσιαστεί στο Παριζιάνικο Σαλόνι Αυτοκινήτου το 2014.

Όσον αφορά στην «καρδιά» που θα κρύβεται κάτω από το καπό του «καυτού» ιαπωνικού μοντέλου, λόγος γίνεται για τον τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,8 λτ. με απόδοση 280 ίππων και 390 Nm ροπής, που συναντούμε στο νέο Renault Megane RS, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται ο εξοπλισμός του μοντέλου με μια βελτιωμένη έκδοση του 1.600άρη DiG-T (ισχύς 190 PS και 240 Nm). Η μετάδοση της κίνησης δε, θα γίνεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά θα υπάρχει και η επιλογή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, όπως ακριβώς και στο Megane RS.

Τέλος, για την ιστορία θυμίζουμε πως το Nissan Sunny GTI-R των 90`s φιλοξενούσε στο μηχανοστάσιο του τον περίφημο 2-λιτρο turbo βενζινοκινητήρα με κωδική ονομασία SR20DET ισχύος 230 ίππων με 280 Nm ροπής, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε μεταξύ άλλων και στις γενιές S14 και S15 της Silvia και αποτέλεσε πόλο έλξης για ποικίλες βελτιώσεις και μετατροπές.

Εσείς θα θέλατε να δείτε την επιστροφή του Pulsar GTI-R από τη Nissan;

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.